www.trakkulup.net www.trakkulup.net www.trakkulup.net www.trakkulup.net

Gönderen Konu: HİBELİ TRAKTÖR VERİMİ...?  (Okunma sayısı 1673 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı ali_durmuş

  • Trakkolik Üye
  • Üye Bilgileri
  • *
  • Teşekkürler
  • -Verdi: 196
  • -Aldı: 300
  • Konu: 27
  • İleti: 3636
  • Yas: 21
  • Yer: Mersin \ Tarsus
HİBELİ TRAKTÖR VERİMİ...?
« : 07 Kasım 2013, 19:58:37 »


Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap Dün dayıma TKDK dan gelen para ile traktöre yazıldık. Bizim burada her kez yazılıyor. ama en büyük şartları 5 yıl satma hakkın yokmuş, traktörü. Sizlerde yazıldınız mı hiç çıkma şansı ne durumda acaba?


İNSANLARA OLDUĞUNDAN FAZLA DEĞER VERİRSEN HEP SEN KAYBEDERSİN.

Çevrimdışı İSHAK ÇAVUŞ AYDIN

  • Kıdemli Üye
  • Üye Bilgileri
  • *
  • Teşekkürler
  • -Verdi: 632
  • -Aldı: 197
  • Konu: 59
  • İleti: 1101
  • Yas: 37
  • Yer: göynük kas. avanos nevşehir
Ynt: HİBELİ TRAKTÖR VERİMİ...?
« Yanıtla #1 : 07 Kasım 2013, 20:02:29 »
Dürüst olursan %90 çıkar diyorlar. Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

Çevrimdışı ali_durmuş

  • Trakkolik Üye
  • Üye Bilgileri
  • *
  • Teşekkürler
  • -Verdi: 196
  • -Aldı: 300
  • Konu: 27
  • İleti: 3636
  • Yas: 21
  • Yer: Mersin \ Tarsus
Ynt: HİBELİ TRAKTÖR VERİMİ...?
« Yanıtla #2 : 07 Kasım 2013, 20:21:57 »
inşallah abi ben pek ümit değilim ama, bugün bu işlere bakan biri ile görüştüm. çok büyük paralar dönüyor bu işte dedi, ve bu işlerin diğer ayda devam edeceğini söyledi. birde bizim burada kök mühendislik adı altında bir yer var bu işlerin takipçiliğini yapıyor ve her kezden 500 lira alıyor. hibe çıkarsa da 4.000 tl alacakmış. çıkmazsa da 250 tl alacakmış bu nasıl iş anlamadım ben.
İNSANLARA OLDUĞUNDAN FAZLA DEĞER VERİRSEN HEP SEN KAYBEDERSİN.

Çevrimdışı Ağır Abi

  • MUHTAR
  • Co-Admin
  • Üye Bilgileri
  • *
  • Teşekkürler
  • -Verdi: 2688
  • -Aldı: 2706
  • Konu: 3404
  • İleti: 22210
  • Yas: 27
  • Yer: Sparta
Ynt: HİBELİ TRAKTÖR VERİMİ...?
« Yanıtla #3 : 07 Kasım 2013, 20:33:08 »
Bi gelmedi gitti su motor geldiginde fotolari yukleyecegim bize cikti yuzde60 hibe
FORUM MUHTARI...

Şahsım ve görevimle ilgili bir şikayetiniz varsa Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap sitemiz yönetimine bildirebilirsiniz.

Çevrimdışı Ali KOÇKAYA

  • ALİ KOÇKAYA
  • Trakkolik Üye
  • Üye Bilgileri
  • *
  • Teşekkürler
  • -Verdi: 924
  • -Aldı: 1080
  • Konu: 768
  • İleti: 6402
  • Yas: 37
  • Yer: ÇİVRİL
  • Tümosan 6055 4x4
Ynt: HİBELİ TRAKTÖR VERİMİ...?
« Yanıtla #4 : 07 Kasım 2013, 20:43:09 »
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Bi gelmedi gitti su motor geldiginde fotolari yukleyecegim bize cikti yuzde60 hibe

nasıl baş vuruluyor. aromatik bitki üretenlere mi
Eski Kullanıcı Adı: TT55

Çevrimdışı SEYİT

  • Trakkolik Üye
  • Üye Bilgileri
  • *
  • Teşekkürler
  • -Verdi: 517
  • -Aldı: 412
  • Konu: 62
  • İleti: 3004
  • Yas: 33
  • Yer: Konya
Ynt: HİBELİ TRAKTÖR VERİMİ...?
« Yanıtla #5 : 07 Kasım 2013, 20:49:56 »
bana verilen bilgilide avrupa birligi veriyormuş aramotik bitkiler tıbbı bitkiler ekecekmişiz 5 yıl boyunca 25 dk sarımdak susam cörek otu vs projesi var ciziyor tarım danışmanı 4 bin tl alıyor avrupa birligi falan diyor avrupa türke traktörmü verir elimizdekileri almasınlarda bıraktım yüzde 50 hibe devlet vergisini alcak yüzde 18 birde 4 bin tl para yüzde 70 benden cıkcak  25 dk tarlayıda avrupa emrinede vermem dedim ektirdigi ürünlerde borsalarda işlem görmeyen ürünler 2 yunlu tüccar alım yapacak ilk yıl iyi sonra al diye yalvartacaklar bizi sanırım hibe konusu bölgösel olarak degişiyor her bölgenin ayrı galiba
« Son Düzenleme: 07 Kasım 2013, 20:51:34 Gönderen: SEYİT »
Kanaatkar olan hiç kimse ölmedi,hırslı olan hic kimsede padişah olmadı.

                                                                         hz mevlana

Çevrimdışı ali_durmuş

  • Trakkolik Üye
  • Üye Bilgileri
  • *
  • Teşekkürler
  • -Verdi: 196
  • -Aldı: 300
  • Konu: 27
  • İleti: 3636
  • Yas: 21
  • Yer: Mersin \ Tarsus
Ynt: HİBELİ TRAKTÖR VERİMİ...?
« Yanıtla #6 : 07 Kasım 2013, 21:33:41 »
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Bi gelmedi gitti su motor geldiginde fotolari yukleyecegim bize cikti yuzde60 hibe
çıktımı abi gerçekten? bizim burada daha ilk kez başladı, ne olacağını bilmiyoruz hiç.%60 ise çok iyi gerçekten
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
nasıl baş vuruluyor. aromatik bitki üretenlere mi

tarım ilçeden başvurduk biz. bize kağıt veriyor yapılması gereken bir çok işlem var onların hepsini yapıp tarım danışmanı kimse ona veriyorsunuz. tarım danışmanına önden 500 tl veriyorsunuz. çıkarsada 4.000 tl.
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
bana verilen bilgilide avrupa birligi veriyormuş aramotik bitkiler tıbbı bitkiler ekecekmişiz 5 yıl boyunca 25 dk sarımdak susam cörek otu vs projesi var ciziyor tarım danışmanı 4 bin tl alıyor avrupa birligi falan diyor avrupa türke traktörmü verir elimizdekileri almasınlarda bıraktım yüzde 50 hibe devlet vergisini alcak yüzde 18 birde 4 bin tl para yüzde 70 benden cıkcak  25 dk tarlayıda avrupa emrinede vermem dedim ektirdigi ürünlerde borsalarda işlem görmeyen ürünler 2 yunlu tüccar alım yapacak ilk yıl iyi sonra al diye yalvartacaklar bizi sanırım hibe konusu bölgösel olarak degişiyor her bölgenin ayrı galiba
ekilecek bir çok ürün var abi, en az 1 dönüm olsa yetiyor. biz 1680m2 maydanoz ayırdık. örnek tarlan 10 dönümse  en az 1 dönüm şartıyla istediğin kadarını ayıra biliyorsun.   benim anlamadığım tarım danışmanı niye o kadar çok para alıyor. Türkiye avrupa ile anlaşma yapmış oradan gelen para diyorlar birde.
« Son Düzenleme: 07 Kasım 2013, 21:34:31 Gönderen: ali_durmuş »
İNSANLARA OLDUĞUNDAN FAZLA DEĞER VERİRSEN HEP SEN KAYBEDERSİN.

Çevrimdışı Erdal Şahin

  • Kıdemli Üye
  • Üye Bilgileri
  • *
  • Teşekkürler
  • -Verdi: 185
  • -Aldı: 178
  • Konu: 56
  • İleti: 1613
  • Yas: 28
  • Yer: Sivas
Ynt: HİBELİ TRAKTÖR VERİMİ...?
« Yanıtla #7 : 07 Kasım 2013, 21:45:08 »
Arkadaslar iki kurumun sitesindede boyle bir ilan yok. Ogrendigim kadariyla burdan alinan sertifika ile ipard a proje basvurusunda bulunuldugunda proje kabulu icin ek bir puan olarak faydalanila bilecek yoksa kimseye yari parasina traktor falan yok
Eski Kullanıcı Adı: erdal600

Çevrimdışı Ağır Abi

  • MUHTAR
  • Co-Admin
  • Üye Bilgileri
  • *
  • Teşekkürler
  • -Verdi: 2688
  • -Aldı: 2706
  • Konu: 3404
  • İleti: 22210
  • Yas: 27
  • Yer: Sparta
Ynt: HİBELİ TRAKTÖR VERİMİ...?
« Yanıtla #8 : 08 Kasım 2013, 19:16:03 »
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
nasıl baş vuruluyor. aromatik bitki üretenlere mi

Biz et ve et üreten tarımsal işletmeler başlığı altında 10.çağrı döneminde başvurmuştuk bir traktör balya makinası ve yem karma almaya hak kazandık biraz prosedür zor amaüstesinden gelinmeyecek gibi değil hele tıbbi aromatik desteğinde falan hazırlanılacak belgeler kolay öyle zor değil sadece halk eğitimden tıbbi aromatik yetiştiriciliği belgesi uzun sürebilir ama işin sonunda çelik gibi sinir peygamber gibi sabır lazım Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
FORUM MUHTARI...

Şahsım ve görevimle ilgili bir şikayetiniz varsa Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap sitemiz yönetimine bildirebilirsiniz.

Çevrimdışı zafer ozan

  • Acemi Üye
  • Üye Bilgileri
  • *
  • Teşekkürler
  • -Verdi: 17
  • -Aldı: 10
  • Konu: 0
  • İleti: 95
  • Yas: 40
  • Yer: eskişehir
Ynt: HİBELİ TRAKTÖR VERİMİ...?
« Yanıtla #9 : 08 Kasım 2013, 23:06:46 »
çıkan arkadaşlara hayırlı olsun.bugün zirat odaları ve tar.il.müd sordum,ipard projesine eskişehir girmiyor.alınan hibelere bakılınca prosüdür o kadar olsun,30000ytl de var 1500000ytl projelerde var.artan paradan söz ediliyor ,bu paranın geri gitmesindense türkiyede kalmasından yanayım.5-10000ytl makinelere hibe alabilmek için neler yapıldığını hepimiz az çok biliyoruz.hibe projelerin sade 42 ile deyilde,ülke geneline dağılması gerekirdi.bu konuyada değinmeden edemiyceğim

Çevrimdışı nailyetek

  • nailyetek
  • Genel Moderatör
  • Üye Bilgileri
  • *
  • Teşekkürler
  • -Verdi: 3030
  • -Aldı: 3148
  • Konu: 281
  • İleti: 16278
  • Yas: 43
  • Yer: Kütahya
Ynt: HİBELİ TRAKTÖR VERİMİ...?
« Yanıtla #10 : 09 Kasım 2013, 00:09:04 »
Bizim burda tıbbi aromatik bitki yetiştiriciliği üzerinden başvuranların projelerini traktör bayileri hazırlamış.Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap Zaten yerli üretim olacak diye şart varmış veya AB ülkelerinden birinde üretilmiş olması lazımmış. Bu na göre JD Hindistan montaj ve üretimi olanlar, mahindra, LS, Kubota, Kioti gibi marklar projelerde kabul görmemiş.
Ekici ol, bilici olma.. demişler..

Şahsım ve görevimle ilgili bir şikayetiniz varsa Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap sitemiz yönetimine bildirebilirsiniz.

Çevrimdışı SEYİT

  • Trakkolik Üye
  • Üye Bilgileri
  • *
  • Teşekkürler
  • -Verdi: 517
  • -Aldı: 412
  • Konu: 62
  • İleti: 3004
  • Yas: 33
  • Yer: Konya
Ynt: HİBELİ TRAKTÖR VERİMİ...?
« Yanıtla #11 : 09 Kasım 2013, 10:20:26 »
bölgesel olarak degişiyor benden tarla bazında aromatik bitki istediler öyle 1 2 dk olsa hemen ekerim hibe veriyorda bir kac kişiyle ugraşıyorsun projeci cizimci vs vs kalkındırıyorsun  AB destegi deniliyorda eger öyleyse kesinlikle onlarında bi maksadı planı vardır düşmanın hilesi dost gibi görünmesidir AB yetişen aromatik bitkileri araştıryorum ben maksatları nedir acaba
Kanaatkar olan hiç kimse ölmedi,hırslı olan hic kimsede padişah olmadı.

                                                                         hz mevlana

Çevrimdışı sinan kaplan

  • ...EFSANE 640...
  • Acemi Üye
  • Üye Bilgileri
  • *
  • Teşekkürler
  • -Verdi: 3
  • -Aldı: 6
  • Konu: 3
  • İleti: 94
  • Yas: 33
  • Yer: ankara
  • çiftçiye fiat gerisi teferruat...
Ynt: HİBELİ TRAKTÖR VERİMİ...?
« Yanıtla #12 : 09 Kasım 2013, 13:45:56 »
arkadaşlar her zamanki olduğu gibi yine büyük pay güneydoğuya gitmiş... adamlar bi iskelet çıkıp 3-4 milyon Euro hibe almışlar sözde hayvancılık üzerinden başvurmuşlar... yani anlıycanız bize verilen hibeler sus payı bi nevi... her ildede yokmuş galiba sözde ülkede demokrasi var biz niye görmüyosak... rantçılar yine baş aktör konumunda millet böyle zengin oluyo tarımla hayvancılıkla alakası olmayan insanlar kurumlar parayı böyle buluyo... allah böylelerine fırsat vermesin...

Çevrimdışı İSHAK ÇAVUŞ AYDIN

  • Kıdemli Üye
  • Üye Bilgileri
  • *
  • Teşekkürler
  • -Verdi: 632
  • -Aldı: 197
  • Konu: 59
  • İleti: 1101
  • Yas: 37
  • Yer: göynük kas. avanos nevşehir
Ynt: HİBELİ TRAKTÖR VERİMİ...?
« Yanıtla #13 : 09 Kasım 2013, 18:20:16 »
Arkadaşlar hibeler konusunda kötü niyetli düşünmeyin lütfen.Başvuran ve şartları yerine getiren herkese destek veriyorlar.Hatta şimdi işler daha kolaylaştı.Mesela tıbbi ve aromatik bitkiler yetiştiriciliğinde  60 saatlik  halk eğitimin açacağı bir kursu tamamlayıp bir projeyle tkdk ya başvurduk.Maddi imkanı olmayan çiftçiler banka hibesi kullanıyor.Yani banka çiftçinin alacağı %50 hibeye ipotek koyup kalan %50 kısmınında % 25 ini peşin alıp kalanını 5 yılda ödeme kolaylığı var.Üstelik % 6 faizle.Ahır yaptırmada yaşı 40 tan küçük olanlara % 60  birde dağlık alanda yaşıyorsa %65  hibe veriyor.Mesela alt limit 250000 euro (700000 tl ) olan bir ahırda Tkdk 450000 tl destek veriyor. Yani ahırın maliyeti çiftçiye 250000 tl ye maal oluyor.Ne derler bundan iyisi Şamda kayısı.

Mesajına Teşekkür Eden Üyeler:


Çevrimdışı POYRAZLI TALHA

  • Çalışkan Üye
  • Üye Bilgileri
  • *
  • Teşekkürler
  • -Verdi: 68
  • -Aldı: 101
  • Konu: 31
  • İleti: 906
  • Yas: 18
  • Yer: Ankara
Ynt: HİBELİ TRAKTÖR VERİMİ...?
« Yanıtla #14 : 09 Kasım 2013, 18:30:38 »
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
arkadaşlar her zamanki olduğu gibi yine büyük pay güneydoğuya gitmiş... adamlar bi iskelet çıkıp 3-4 milyon Euro hibe almışlar sözde hayvancılık üzerinden başvurmuşlar... yani anlıycanız bize verilen hibeler sus payı bi nevi... her ildede yokmuş galiba sözde ülkede demokrasi var biz niye görmüyosak... rantçılar yine baş aktör konumunda millet böyle zengin oluyo tarımla hayvancılıkla alakası olmayan insanlar kurumlar parayı böyle buluyo... allah böylelerine fırsat vermesin...

Abi eskiden senin dediğini çok yapıyolarmış bu yüzden denetim yapıyolarmış parayı proje tamamlandıktan sonra veriyolar artık....
New Holland 70-66S DT
Massey Ferguson 285

Çevrimdışı sinan kaplan

  • ...EFSANE 640...
  • Acemi Üye
  • Üye Bilgileri
  • *
  • Teşekkürler
  • -Verdi: 3
  • -Aldı: 6
  • Konu: 3
  • İleti: 94
  • Yas: 33
  • Yer: ankara
  • çiftçiye fiat gerisi teferruat...
Ynt: HİBELİ TRAKTÖR VERİMİ...?
« Yanıtla #15 : 09 Kasım 2013, 19:19:44 »
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Abi eskiden senin dediğini çok yapıyolarmış bu yüzden denetim yapıyolarmış parayı proje tamamlandıktan sonra veriyolar artık....
canım kardeşim eskiden çok olduğu doğru ama ben bizzat şahit oldum... proje çizenler bile hibe verilince iki katını almak şartıyla ceplerinden ödeme yapıyor...

Çevrimdışı POYRAZLI TALHA

  • Çalışkan Üye
  • Üye Bilgileri
  • *
  • Teşekkürler
  • -Verdi: 68
  • -Aldı: 101
  • Konu: 31
  • İleti: 906
  • Yas: 18
  • Yer: Ankara
Ynt: HİBELİ TRAKTÖR VERİMİ...?
« Yanıtla #16 : 09 Kasım 2013, 19:30:45 »
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
canım kardeşim eskiden çok olduğu doğru ama ben bizzat şahit oldum... proje çizenler bile hibe verilince iki katını almak şartıyla ceplerinden ödeme yapıyor...

Denetimli diye duydum ama öyle diyosan öyledir abi...
New Holland 70-66S DT
Massey Ferguson 285

Çevrimdışı sinan kaplan

  • ...EFSANE 640...
  • Acemi Üye
  • Üye Bilgileri
  • *
  • Teşekkürler
  • -Verdi: 3
  • -Aldı: 6
  • Konu: 3
  • İleti: 94
  • Yas: 33
  • Yer: ankara
  • çiftçiye fiat gerisi teferruat...
Ynt: HİBELİ TRAKTÖR VERİMİ...?
« Yanıtla #17 : 09 Kasım 2013, 19:33:54 »
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Denetimli diye duydum ama öyle diyosan öyledir abi...
denetim var ama bide ensesi kalın dayın varsa bankada bakanlıkta...

Çevrimiçi sebazios

  • Yılmaz AKGÜN
  • Trakkolik Üye
  • Üye Bilgileri
  • *
  • Teşekkürler
  • -Verdi: 187
  • -Aldı: 1132
  • Konu: 131
  • İleti: 2778
  • Yas: 31
  • Yer: Tekirdağ / Şarköy
Ynt: HİBELİ TRAKTÖR VERİMİ...?
« Yanıtla #18 : 09 Kasım 2013, 20:05:53 »
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
çıkan arkadaşlara hayırlı olsun.bugün zirat odaları ve tar.il.müd sordum,ipard projesine eskişehir girmiyor.alınan hibelere bakılınca prosüdür o kadar olsun,30000ytl de var 1500000ytl projelerde var.artan paradan söz ediliyor ,bu paranın geri gitmesindense türkiyede kalmasından yanayım.5-10000ytl makinelere hibe alabilmek için neler yapıldığını hepimiz az çok biliyoruz.hibe projelerin sade 42 ile deyilde,ülke geneline dağılması gerekirdi.bu konuyada değinmeden edemiyceğim

Kesinlikle katılıyorum. Ben geçen yıl 100.000 lira harcayıp bu çevrenin en modern koyun ahırını yaptırdım. AutoCad bildiğim için bilgisayarlı tasarımından tutun da sanal mukavemet testlerine kadar tüm proje çizimlerini de kendim yaptım. İstendiği anda kapalı, istendiğinde açık, yada istendiğimde yarı açık ve kademeli yarı açık sistemlerden herhangi birine dönüşebilen bu çelik konstrüksiyon ahırın projesini çizmem bir yılımı aldı. Çevre ilçelerden, köylerden sürekli ahırı gömeye ve projeyi kendi inşaatlarında kullanmak için örnek-ölçü almaya gelenler oldu, hala oluyor.

Kısaca çevremdeki küçükbaş hayvancılık yapanların modern tesisler kurmaları için hem örnek, hem de teşvik olduk ama ne fayda. Tekirdağ, İpart kapsamında desteklenen iller içerisinde olmadığından tüm maliyet kendi cebimizden çıktı. Ne bir destek, ne bir teşvik.

Benim suçum neydi peki? Adı sayılı illerden birinde doğmamış olmam mı? Topraklarımızın o illerde olmaması mı?

Bu güne bugün Türkiye'de hayvancılığın en verimli ve modern yapıldığı ilk üçten olan Tekirdağ İpart kapsamına alınmamış. Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu?

Aromatik ve tıbbi bitkiler ile ilgili gerekli olan sertifika programı da burada açılmadığı için hiçbirimizin sertifikası yok. Doğal olarak hibeli traktör için başvuru hakkı da.

Artık hiçbirşeye şaşırmıyorum. Bir kulağımızın arkası kaldı Tekirdağ ahalisi olarak, oraya da değdirmeleri yakındır.
« Son Düzenleme: 09 Kasım 2013, 20:11:27 Gönderen: sebazios »

Mesajına Teşekkür Eden Üyeler:


Çevrimdışı ali_durmuş

  • Trakkolik Üye
  • Üye Bilgileri
  • *
  • Teşekkürler
  • -Verdi: 196
  • -Aldı: 300
  • Konu: 27
  • İleti: 3636
  • Yas: 21
  • Yer: Mersin \ Tarsus
Ynt: HİBELİ TRAKTÖR VERİMİ...?
« Yanıtla #19 : 09 Kasım 2013, 23:48:13 »
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Biz et ve et üreten tarımsal işletmeler başlığı altında 10.çağrı döneminde başvurmuştuk bir traktör balya makinası ve yem karma almaya hak kazandık biraz prosedür zor amaüstesinden gelinmeyecek gibi değil hele tıbbi aromatik desteğinde falan hazırlanılacak belgeler kolay öyle zor değil sadece halk eğitimden tıbbi aromatik yetiştiriciliği belgesi uzun sürebilir ama işin sonunda çelik gibi sinir peygamber gibi sabır lazım Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

biz tüm belgeleri hazırladık abi. aromatik bitki hakkında da tarlan olursa soruyorlar ne ekecen diye biz maydanoz dedik. biz diğer aya yazılacağız inşallah inşallah çıkar abi, benim pek umudum yok ama. 
İNSANLARA OLDUĞUNDAN FAZLA DEĞER VERİRSEN HEP SEN KAYBEDERSİN.

Mesajına Teşekkür Eden Üyeler:


Etiketler
nereye verilen hibeli zgu ahir bana bitkisine john ekilmelidir deere
erkunt aspir com trakkulup hibesinin hibeyle bes sivasta ciftciler 5080

HİBELİ TRAKTÖR VERİMİ...?
 

Benzer Konular

  Konu / Başlatan Yanıt Son İleti
19 Yanıt
2728 Gösterim
Son İleti 18 Nisan 2009, 00:42:33
Gönderen: Ağır Abi
32 Yanıt
7191 Gösterim
Son İleti 21 Mayıs 2012, 15:14:13
Gönderen: 768
0 Yanıt
415 Gösterim
Son İleti 28 Ağustos 2010, 12:14:41
Gönderen: toplumcu
3 Yanıt
689 Gösterim
Son İleti 07 Aralık 2012, 18:11:00
Gönderen: hacimmet
23 Yanıt
713 Gösterim
Son İleti 07 Aralık 2013, 21:33:56
Gönderen: MehmetGngr