www.trakkulup.net www.trakkulup.net www.trakkulup.net www.trakkulup.net

Gönderen Konu: CLAAS TRAKTÖR 2007 Mart Ayı Fiyatları  (Okunma sayısı 8175 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı -silivrilimeriç-

  • Er-Can Pazarlama Tarım Ürünleri
  • Onursal Üye
  • Üye Bilgileri
  • *
  • Teşekkürler
  • -Verdi: 35
  • -Aldı: 101
  • Konu: 129
  • İleti: 4425
  • Yas: 22
  • Yer: İstanbul
  • FİRST CLAAS....!!!!
CLAAS TRAKTÖR 2007 Mart Ayı Fiyatları
« : 15 Mart 2008, 21:33:12 »


Baya Bi eski Fiyatlar 2007 Mart Ayının Fiyatları...

Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

CLAAS TRAKTÖR LEASİNG (EURO)
 
CELTİS 426 RA KABİNSİZ 75 HP 26.000 €
 
CELTİS 436 RA KABİNSİZ 84 HP 28.000 €
 
CELTİS 446 RC KABİNLİ   92 HP 33.000 €
 
CELTİS 456 RC KABİNLİ  102 HP 35.000 €
 
ARES 547 ATX  KABİNLİ    95 HP 41.000 €
 
ARES 557 ATX  KABİNLİ  104 HP 42.500 €
 
ARES 577 ATZ  KABİNLİ  123 HP 48.300 €

Arkadaşlar bu fiyatlar Leasing'in %1'ken belirlenmiş fiyatlarıdır şuan yeni fiyatlar hakkında bilgim yok..


CLAAS ARES 567 ATX
NEW HOLLAND T5060
NEW HOLLAND TD110 

Çevrimdışı -*M@L!CL!_€MR€*-

  • Emre
  • Trakkolik Üye
  • Üye Bilgileri
  • *
  • Teşekkürler
  • -Verdi: 202
  • -Aldı: 199
  • Konu: 548
  • İleti: 4458
  • Yas: 24
  • Yer: Eskişehir
  • Topraktan geldik, yine toprağa döneceğiz...
: CLAAS TRAKTÖR 2007 Mart Ayı Fiyatları
« Yanıtla #1 : 16 Mart 2008, 12:39:05 »
BAYA Bİ ESKİYMİŞ AMA OLSUN Bİ FİKİR VERİYOR..PAYLAŞIM İÇİN SAGOL...

Çevrimdışı XERİON

  • CLAAS XERİON 3800
  • Kıdemli Üye
  • Üye Bilgileri
  • *
  • Teşekkürler
  • -Verdi: 90
  • -Aldı: 202
  • Konu: 430
  • İleti: 1266
  • Yas: 26
  • Yer: Kayseri
  • CLAAS XERİON
Ynt: CLAAS TRAKTÖR 2007 Mart Ayı Fiyatları
« Yanıtla #2 : 04 Temmuz 2008, 20:32:37 »
xerion ların fiyatları nedir acaba?

Çevrimdışı atilla

  • Yeni Üye
  • Üye Bilgileri
  • *
  • Teşekkürler
  • -Verdi: 452
  • -Aldı: 473
  • Konu: 1030
  • İleti: 0
  • Yas: 52
Ynt: CLAAS TRAKTÖR 2007 Mart Ayı Fiyatları
« Yanıtla #3 : 04 Temmuz 2008, 20:42:19 »
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
xerion ların fiyatları nedir acaba?

  büyük ve teknolojik makina , ucuz olacağını düşünemiyorum kardeşim.....

Çevrimdışı -silivrilimeriç-

  • Er-Can Pazarlama Tarım Ürünleri
  • Onursal Üye
  • Üye Bilgileri
  • *
  • Teşekkürler
  • -Verdi: 35
  • -Aldı: 101
  • Konu: 129
  • İleti: 4425
  • Yas: 22
  • Yer: İstanbul
  • FİRST CLAAS....!!!!
Ynt: CLAAS TRAKTÖR 2007 Mart Ayı Fiyatları
« Yanıtla #4 : 04 Temmuz 2008, 21:39:38 »
Hiç bi bilgim yok zaten Axıon ve Xerıon Türkiye'ye gelmiyor...
CLAAS ARES 567 ATX
NEW HOLLAND T5060
NEW HOLLAND TD110 

Çevrimdışı XERİON

  • CLAAS XERİON 3800
  • Kıdemli Üye
  • Üye Bilgileri
  • *
  • Teşekkürler
  • -Verdi: 90
  • -Aldı: 202
  • Konu: 430
  • İleti: 1266
  • Yas: 26
  • Yer: Kayseri
  • CLAAS XERİON
Ynt: CLAAS TRAKTÖR 2007 Mart Ayı Fiyatları
« Yanıtla #5 : 05 Temmuz 2008, 21:45:49 »
190.000 euro internetten buldum ayrıca ilgilenenlere duyurulur 2006 model xerion var (fransada) 160.000 euro

Çevrimdışı absevuj

  • kazovalı
  • Çalışkan Üye
  • Üye Bilgileri
  • *
  • Teşekkürler
  • -Verdi: 133
  • -Aldı: 28
  • Konu: 33
  • İleti: 665
  • Yas: 28
Ynt: CLAAS TRAKTÖR 2007 Mart Ayı Fiyatları
« Yanıtla #6 : 05 Ocak 2009, 11:22:09 »
arkadaşlar class ı kim türkiye ye getiriyo
kazovalı

Çevrimdışı alipasalierkan

  • Erkan
  • Moderatör
  • Üye Bilgileri
  • *
  • Teşekkürler
  • -Verdi: 359
  • -Aldı: 3164
  • Konu: 1376
  • İleti: 11760
  • Yas: 26
  • Yer: İstanbul - Silivri
  • First CLAAS...!!!
Ynt: CLAAS TRAKTÖR 2007 Mart Ayı Fiyatları
« Yanıtla #7 : 05 Ocak 2009, 22:18:59 »
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
arkadaşlar class ı kim türkiye ye getiriyo

Mega Ziraat Getiriyor...
First CLAAS...!!! Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
 
CLAAS Bölüm Başkanı - CLAAS Traktör ve Biçerdöver Profesyonel Kullanıcısı
CLAAS Bölümü ve ürünleri hakkında her türlü teknik destek veya sorular için özel mesaj yoluyla benimle irtibata geçebilirsiniz.
CLAAS FaceBook Hayran Sayfası: Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Şahsım ve görevimle ilgili bir şikayetiniz varsa Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap sitemiz yönetimine bildirebilirsiniz.

Çevrimdışı absevuj

  • kazovalı
  • Çalışkan Üye
  • Üye Bilgileri
  • *
  • Teşekkürler
  • -Verdi: 133
  • -Aldı: 28
  • Konu: 33
  • İleti: 665
  • Yas: 28
Ynt: CLAAS TRAKTÖR 2007 Mart Ayı Fiyatları
« Yanıtla #8 : 06 Ocak 2009, 01:41:48 »
teşekkürler
kazovalı

Etiketler
426 mega ziraat fiyatlar ikinci claas 426 hattat www com class bayilik class mega ziraat class megaziraat class trktor claas 426 claas trak
mega ziraat class claas traktor fiyat listesi claas traktor fendt fiyat listesi classe claas celtis 456 fiy claas genelinde class traktor

CLAAS TRAKTÖR 2007 Mart Ayı Fiyatları
 

Benzer Konular

  Konu / Başlatan Yanıt Son İleti
32 Yanıt
36349 Gösterim
Son İleti 18 Mayıs 2012, 21:23:40
Gönderen: Eren ASLAN
6 Yanıt
912 Gösterim
Son İleti 24 Nisan 2008, 19:47:02
Gönderen: atilla
8 Yanıt
785 Gösterim
Son İleti 24 Nisan 2010, 17:58:06
Gönderen: Tokmakcı
1 Yanıt
4016 Gösterim
Son İleti 24 Nisan 2011, 19:07:51
Gönderen: cafereyna
13 Yanıt
10306 Gösterim
Son İleti 03 Ekim 2010, 14:14:15
Gönderen: aksoylar