Traktör, Tarım Makinası ve Çiftçilik Sitesi

Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz

 


www.trakkulup.net www.trakkulup.net

 fıat 480 s8 lerin piyasası nekadardır ayrıca bu traktor serimidir



0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

24 Eylül 2009, 22:52:11
Okunma sayısı 21866 defa

Çevrimdışı rfn11

  • Yeni Üye
  • *
  • Yaş: 35
  • Şehir: ankara

  • İleti: 6
  • Konu: 3



fıat 480 s8 lerin piyasası nekadardır ayrıca bu traktor serimidir

24 Eylül 2009, 22:56:31
Yanıtla #1

Çevrimdışı nforcer

  • Çalışkan Üye
  • *
  • Yaş: 24
  • Şehir: Balıkesir

  • İleti: 718
  • Konu: 505

piyasa şu an düşük sanırım....temizliğine göre 7-8 den başlar.....boyuna göre seri..senelerce 100-150 dönüm yer işleyenler war o traktörle.....

25 Eylül 2009, 00:24:45
Yanıtla #2

Çevrimdışı nailyetek

  • Genel Moderatör
  • *
  • Yaş: 44
  • Şehir: Kütahya

  • İleti: 16963
  • Konu: 293

piyasa şu an düşük sanırım....temizliğine göre 7-8 den başlar.....boyuna göre seri..senelerce 100-150 dönüm yer işleyenler war o traktörle.....
7-8 e 450 bile zor bulunur İsmail..orta halli bi 480 S8 11 den yukarı para eder..bana göre iyi traktör..

25 Eylül 2009, 00:44:34
Yanıtla #3

Çevrimdışı doganbey1

  • Trakkolik Üye
  • *
  • Yaş: 24
  • Şehir: Edirne/ Keşan

  • İleti: 11128
  • Konu: 327

  • Kimya Proses Mühendisi

valla hasta 480 s8 yanımda galeriye geldi galericinin verdiği para 8 milyardı.temizide 10-11 olur.hiç kullanmadım bilemiyorum nasıldır.

25 Eylül 2009, 17:29:13
Yanıtla #4

Çevrimdışı ozkan723

  • Kıdemli Üye
  • *

  • İleti: 1180
  • Konu: 56

bu s8 ler fıat 640 tan daha iyi bir piyasası wardı öncedn ama şuanda piyasa her traktörün çok kötü!
2. el alan pek yok artık hele 480 gibi çünkü artık hep modern traktörler le iş yapıolr,1990 model aşa alcana gidip tmz 1-2 senelik motoru alp geliyr uygn bi fiyata!

25 Eylül 2009, 20:12:27
Yanıtla #5

Çevrimdışı nforcer

  • Çalışkan Üye
  • *
  • Yaş: 24
  • Şehir: Balıkesir

  • İleti: 718
  • Konu: 505

7-8 e 450 bile zor bulunur İsmail..orta halli bi 480 S8 11 den yukarı para eder..bana göre iyi traktör..
abi ben en kötüsü o paradan başlar dedim....temiz i tabikide 10 dan 11den yüksek gider. . ......güzel traktör tabikide....
ama 11 480 e wereceğime 1-2 daha fazla   werip steyr ı tercih ederim....

25 Eylül 2009, 20:39:38
Yanıtla #6

Çevrimdışı AKGÜN43

  • Kıdemli Üye
  • *
  • Yaş: 25
  • Şehir: Kütahya-UŞAk

  • İleti: 1837
  • Konu: 51

  • HaLiL AkqüN

WALLA   biz daha  YENi aldıK     480 S8   12 MİLYARA. . .  86 MI NE  GALıBA  . . .normalIndeN     AZ ALDIk   yoksa    galerıde    12 den  aşağI bulamassın. .   adı YETER   .. . . .        durumuna göre değişir     7 8 milyara  135 LİK ALAMASSIn  Ki. . .

11 Ekim 2009, 22:43:57
Yanıtla #7

Çevrimdışı tokçalı

  • Yeni Üye
  • *

  • İleti: 5
  • Konu: 0

arkadaşım 480 s8 ler traktörü traktörün kralıdır küçük diyebilirsiniz ama her zaman para eder biz 12 milyara galariye verdik niye sattınız derseniz rekteviye olası gerekiyordu üstüne 4 milyar daha verdik 99 model 265 s sürüngen aldık yani motoru büyüttük onlarda 13,5

11 Ekim 2009, 22:51:13
Yanıtla #8

Çevrimdışı baglan33

  • Kıdemli Üye
  • *
  • Yaş: 31
  • Şehir: Mersin

  • İleti: 1480
  • Konu: 101

    • SUAT

güzel traktör verdiğin paranın karşılığını alın temizine göre değişir lastik ve motor tamirine göre ama 10 dan aşağı zor bulun bizim burlarda

20 Kasım 2011, 09:32:53
Yanıtla #9

Çevrimdışı umut sinaplı

  • Acemi Üye
  • *
  • Şehir: BARTIN

  • İleti: 18
  • Konu: 1

ya arkadaşlar bizde 480 s8 almak istiyoruz bu traktörler iyi midir çekişi nasıldır seri midir
13.000-14.000 bin tl'ye bulabilirsek alcaz galiba
   lütfen 13.000-14.000 bine satılık 480 s8 bilen haber versin
 
  birde bunların tamburluda önü falan kalkar mı

20 Kasım 2011, 12:39:07
Yanıtla #10

Çevrimdışı nh_fıat

  • Trakkolik Üye
  • *
  • Şehir: BiLeCiK

  • İleti: 5937
  • Konu: 143

  • td65sden in nimete bin :S :S

ya arkadaşlar bizde 480 s8 almak istiyoruz bu traktörler iyi midir çekişi nasıldır seri midir
13.000-14.000 bin tl'ye bulabilirsek alcaz galiba
   lütfen 13.000-14.000 bine satılık 480 s8 bilen haber versin
 
  birde bunların tamburluda önü falan kalkar mı
13 14 bine bulursun ama s8 zor gibi 480 s8 lerin piyasısa gerçekten iyi 640 dan daha çok piyasası var s8 yerine 640da alablrsn ama o da 15 binden bşlıyor :) 480lerin hidrolikleri güçlüdür ama turuncu olan 450 480 540 640 gibi fıatların önü çabuk kalkar biraz. arkaları sağlamdır .
sanırım 444 enter var bizim ilk traktörmz 444 müş 76 yılında sıfır almışlar sonra 480 s8 almışlar 85de sıfır çok rahat ettk dio babam . entere göre daha sağlamdır..

20 Kasım 2011, 12:43:02
Yanıtla #11

Çevrimdışı Dqn

  • Yeni Üye
  • *
  • Şehir: Sivas

  • İleti: 0
  • Konu: 264

ya arkadaşlar bizde 480 s8 almak istiyoruz bu traktörler iyi midir çekişi nasıldır seri midir
13.000-14.000 bin tl'ye bulabilirsek alcaz galiba
   lütfen 13.000-14.000 bine satılık 480 s8 bilen haber versin
 
  birde bunların tamburluda önü falan kalkar mı
arkada tambur takılıyken önünde ağırlık yoksa o an elinizle kaldırsanız kalkar grin-*-s

20 Kasım 2011, 15:32:22
Yanıtla #12

Çevrimdışı umut sinaplı

  • Acemi Üye
  • *
  • Şehir: BARTIN

  • İleti: 18
  • Konu: 1

ya bizim de 444 enter var ingiliz 76 model bakımlı bizimki emsallerden çok daha iyi
  ama çift debriyej değil tambur çekiyo önü fazla kalkmıyo ağırlık var radyotörün önün de
 
  bide fiatların hem önde radyötörün önüne ağırlık takılıyo hamde steyr gibi takılıyo öne
ağırlık takmak için delikler var hatta ama fazla ağırlık ön takıma zararlımıdır.

20 Kasım 2011, 16:01:54
Yanıtla #13

Çevrimdışı nh_fıat

  • Trakkolik Üye
  • *
  • Şehir: BiLeCiK

  • İleti: 5937
  • Konu: 143

  • td65sden in nimete bin :S :S

evet fazlası zarardır .

20 Kasım 2011, 16:15:48
Yanıtla #14

Çevrimdışı Dqn

  • Yeni Üye
  • *
  • Şehir: Sivas

  • İleti: 0
  • Konu: 264

Fazla ağırlığın iki zararı direksiyon ve ön takım sistemininin aşırı zorlanmasıdır. Rampalarda gereksiz ağırlık yaparak traktörün rampa performansı azalır. Bunlar dışında pek bir zararı yoktur. Mesela keskin virajara ani girişlerde yararı olur.

20 Kasım 2011, 16:30:57
Yanıtla #15

Çevrimdışı nh_fıat

  • Trakkolik Üye
  • *
  • Şehir: BiLeCiK

  • İleti: 5937
  • Konu: 143

  • td65sden in nimete bin :S :S

evet muhammetin dediği gibi direksiyonuda zorlar öbürküne göre tabi 444 gibi olmas :)
rampa olayına baka sen 100kg dan bişe olmas :)

20 Kasım 2011, 16:40:04
Yanıtla #16

Çevrimdışı Dqn

  • Yeni Üye
  • *
  • Şehir: Sivas

  • İleti: 0
  • Konu: 264

evet muhammetin dediği gibi direksiyonuda zorlar öbürküne göre tabi 444 gibi olmas :)
rampa olayına baka sen 100kg dan bişe olmas :)
Öyle deme dostum 50 hp traktör için çok şey

20 Kasım 2011, 16:42:49
Yanıtla #17

Çevrimdışı nh_fıat

  • Trakkolik Üye
  • *
  • Şehir: BiLeCiK

  • İleti: 5937
  • Konu: 143

  • td65sden in nimete bin :S :S

Öyle deme dostum 50 hp traktör için çok şey
yok bea o kadarda önemi yok 250 kg atmıyonki atcan 100kg bişey :) 85 modellerimi ne 54 hp :)

20 Kasım 2011, 16:55:05
Yanıtla #18

Çevrimdışı Ahmed Gülsu

  • Trakkolik Üye
  • *
  • Yaş: 27
  • Şehir: Kayseri / Pınarbaşı / Dikilitaş Köyü

  • İleti: 4249
  • Konu: 135

  • -Uzunyaylalı-

    • Dikilitaş Köyü Web Sitesi
Oldukça pratik ve seri bir traktördür S8 'ler. Piyasası da 13-14 bin lira civarında olması lazım.
14 bin liraya bizim komşunun ara iş için kullandığı S8 'i sattı alan bayii. Yani adamlar TT 55 ile takasta 18 bine saydıkları traktörü 14 bine geri sattılar. Yine de o halde kar ettiler TT 55 'ten. :D
« Son Düzenleme: 20 Kasım 2011, 16:55:53 Gönderen: Holland »

20 Kasım 2011, 18:15:00
Yanıtla #19

Çevrimdışı anamurluva

  • Acemi Üye
  • *
  • Şehir: mersin

  • İleti: 42
  • Konu: 21

slmn alykm arkadaşlar neden bahsediyorsunuz manavgatta galeride 84 mod s8 arka lastikler bitik motor gövde orjinal boya  19 tl çekti oluru aşağı olmaz dedi güzel traktör 54 bg önü hafif o fiyata daha kaliteli traktör alınabilir.

 

Yasal Uyarı!

Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan "Yer Sağlayıcı" olarak hizmet vermektedir. Yasa gereği site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Her üyemiz kendi paylaşımlarından sorumludur. Sitemiz "uyar ve kaldır" prensibini benimsediği için yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri "trakkulup@trakkulup.net" adresinden bize ulaşabilirler.