Traktör, Tarım Makinası ve Çiftçilik Sitesi

Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz

 


www.trakkulup.net www.trakkulup.net

 fiat 55-46



0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

19 Kasım 2010, 18:09:27
Okunma sayısı 6648 defa

Çevrimdışı buğra

  • Kıdemli Üye
  • *

  • İleti: 1783
  • Konu: 49

fiat 55-46
« : 19 Kasım 2010, 18:09:27 »


arkadaşlar fiat 55-46 yı her yönüyle anlatır mısınız

19 Kasım 2010, 18:57:25
Yanıtla #1

Çevrimdışı Dqn

  • Yeni Üye
  • *
  • Şehir: Sivas

  • İleti: 0
  • Konu: 264

Ynt: fiat 55-46
« Yanıtla #1 : 19 Kasım 2010, 18:57:25 »
valla 3 silindir motor bence çekişte iyi olmaz. Hem fiat yavaş gider tarlada. modelide yüksek traktörle iilgilen bence 2000 altı olmasın noo*-*-

23 Kasım 2010, 11:05:00
Yanıtla #2

Çevrimdışı ertac sahin

  • Genel Moderatör
  • *
  • Yaş: 26
  • Şehir: eskişehir-emırdağ

  • İleti: 7971
  • Konu: 235

  • 03 ®tc 5546

    • youtube
Ynt: fiat 55-46
« Yanıtla #2 : 23 Kasım 2010, 11:05:00 »
bugra  kardeşim bizde 55-46 var .86 model. zamanının cok ılerısınde bır makınaymıs ancak yavas yavas devri geciyor ..üç silindirli , 55 beygir , kara dıreksıyon (sonradan hıdrolık dıreksyon uygulayanlar var ) , 2 tondan bıraz fazla agırlıgı var . 24 yıldır kullanıyoruz daha arka lastıklerı orjınal fabrıka cıkısı yanı kendını yıpratmıyor .afyon emırdag da 13 numara 3 lüyü cektırıyoruz aldıgımızdan berı . 8 ileri 2 geri vitesi var .. en zor sartlarda 60 lt mazotla 12 saat calısıyor . fiyatı da 16 bin tl civarında .
arkadaşlar fiat 55-46 yı her yönüyle anlatır mısınız


23 Kasım 2010, 11:33:47
Yanıtla #3

Çevrimdışı senol_84

  • Kıdemli Üye
  • *
  • Yaş: 30
  • Şehir: TEKİRDAĞ / ÇORLU

  • İleti: 1663
  • Konu: 32

Ynt: fiat 55-46
« Yanıtla #3 : 23 Kasım 2010, 11:33:47 »
55-46 65-46 bunlar çok sağlam traktörler. dayımda var 65-46 çok sağlam kullnadım onu baya . ama zamanı geçti sayılır. anladığım kadarıylar işini görebilecek senin için gayet ideal olan bi traktör. temizini bulursan çok ekmeğini yersin. 60-56 hele de 60-66 yı da tercih edebilirsin ama tabi ki fiyatı da ona göre daha yüksektir

23 Kasım 2010, 13:29:15
Yanıtla #4

Çevrimdışı firari11

  • Kıdemli Üye
  • *

  • İleti: 1584
  • Konu: 70

Ynt: fiat 55-46
« Yanıtla #4 : 23 Kasım 2010, 13:29:15 »
valla 3 silindir motor bence çekişte iyi olmaz. Hem fiat yavaş gider tarlada. modelide yüksek traktörle iilgilen bence 2000 altı olmasın noo*-*-
sen bi 55-46 kullanda gör çekişi.55 hp lik yeni traktörlere toz yutturur o motor.rampaya sardıkça yüklü dahada hızlanır.

23 Kasım 2010, 14:29:26
Yanıtla #5

Çevrimdışı Dqn

  • Yeni Üye
  • *
  • Şehir: Sivas

  • İleti: 0
  • Konu: 264

Ynt: fiat 55-46
« Yanıtla #5 : 23 Kasım 2010, 14:29:26 »
sen bi 55-46 kullanda gör çekişi.55 hp lik yeni traktörlere toz yutturur o motor.rampaya sardıkça yüklü dahada hızlanır.
Bizim akrabada var 55-46 çekişi çok kötü diyor değişcek 70-56 yada 80-66 alacak

23 Kasım 2010, 14:50:57
Yanıtla #6

Çevrimdışı firari11

  • Kıdemli Üye
  • *

  • İleti: 1584
  • Konu: 70

Ynt: fiat 55-46
« Yanıtla #6 : 23 Kasım 2010, 14:50:57 »
Bizim akrabada var 55-46 çekişi çok kötü diyor değişcek 70-56 yada 80-66 alacak
rektefesi gelmiştir kardeş.dayım sıfır almıştı bn küçüktüm daha disk fren fln yoktu.bizim 480 s8 i aynı yükte yiğip geçerdi.

23 Kasım 2010, 15:00:04
Yanıtla #7

Çevrimdışı Dqn

  • Yeni Üye
  • *
  • Şehir: Sivas

  • İleti: 0
  • Konu: 264

Ynt: fiat 55-46
« Yanıtla #7 : 23 Kasım 2010, 15:00:04 »
rektefesi gelmiştir kardeş.dayım sıfır almıştı bn küçüktüm daha disk fren fln yoktu.bizim 480 s8 i aynı yükte yiğip geçerdi.
kardeş 480 45 hp 55-46 55 hp

23 Kasım 2010, 15:13:52
Yanıtla #8

Çevrimdışı firari11

  • Kıdemli Üye
  • *

  • İleti: 1584
  • Konu: 70

Ynt: fiat 55-46
« Yanıtla #8 : 23 Kasım 2010, 15:13:52 »
kardeş 480 45 hp 55-46 55 hp
480 s8 50 hp.tapalı.arada 5 hp fark olsun ama ona rahmen iyi çekiyor çekmiyor diyene inanmam.sizin ordaki motor bitmiştir artık o zaman.

23 Kasım 2010, 15:16:30
Yanıtla #9

Çevrimdışı Dqn

  • Yeni Üye
  • *
  • Şehir: Sivas

  • İleti: 0
  • Konu: 264

Ynt: fiat 55-46
« Yanıtla #9 : 23 Kasım 2010, 15:16:30 »
480 s8 50 hp.tapalı.arada 5 hp fark olsun ama ona rahmen iyi çekiyor çekmiyor diyene inanmam.sizin ordaki motor bitmiştir artık o zaman.
s8 bilmem ben düz 480 diyordum. motorunda bittiğini sanmıyorum senede 100 dönüm buğday ekip biçiyorlar sadece alalı 15 sene oldu :)

23 Kasım 2010, 16:07:19
Yanıtla #10

Çevrimdışı aksazli

  • Trakkolik Üye
  • *
  • Yaş: 27
  • Şehir: Kütahya-Simav-

  • İleti: 3023
  • Konu: 216

  • ne varsın :( ne yoksun :)

Ynt: fiat 55-46
« Yanıtla #10 : 23 Kasım 2010, 16:07:19 »
480 s8 50 hp.tapalı.arada 5 hp fark olsun ama ona rahmen iyi çekiyor çekmiyor diyene inanmam.sizin ordaki motor bitmiştir artık o zaman.
1983 model 480-s8 kullandım 56 beygir diye biliyorum ama yanılıyo olabilirim bizim s 8  54 cleri rampadada tarladada ekerdi aldığımız gün rektefe yaptırmıştık çok ekmeğini yedik 55-46 ya gelince çiftte baygın kalıyor yolda nasıldır bilmiom köyde vardı birinde kullanamadı 55-56 aldı
« Son Düzenleme: 23 Kasım 2010, 16:08:21 Gönderen: aksazli »

23 Kasım 2010, 16:28:46
Yanıtla #11

Çevrimdışı AKGÜN43

  • Kıdemli Üye
  • *
  • Yaş: 25
  • Şehir: Kütahya-UŞAk

  • İleti: 1837
  • Konu: 51

  • HaLiL AkqüN

Ynt: fiat 55-46
« Yanıtla #11 : 23 Kasım 2010, 16:28:46 »
aksazlı aynen öyle    çifte 54 c kadar yürüyemıyo. . .  deneme  şansım oldu. .   480    s 8   de   güzel çifti  var ama bıraz yakıyo. . .

23 Kasım 2010, 20:50:17
Yanıtla #12

Çevrimdışı Mehmet CÖMERT

  • Trakkolik Üye
  • *
  • Yaş: 31
  • Şehir: Kütahya

  • İleti: 4826
  • Konu: 78

  • Mehmet

Ynt: fiat 55-46
« Yanıtla #12 : 23 Kasım 2010, 20:50:17 »
54-46 güzeldir çoğu arkadaş memnun bizim amca oğlunda var 87 veya 88 model olması lazım daha rektefeye girmedi çiftte biraz yavaş ama diğer konularda yeni tip karakafa 55-56 göre çekişi iyidir, kuruk mili elçiklidir  temizini bulursan güzel işini görür

23 Kasım 2010, 21:33:43
Yanıtla #13

Çevrimdışı aksazli

  • Trakkolik Üye
  • *
  • Yaş: 27
  • Şehir: Kütahya-Simav-

  • İleti: 3023
  • Konu: 216

  • ne varsın :( ne yoksun :)

Ynt: fiat 55-46
« Yanıtla #13 : 23 Kasım 2010, 21:33:43 »
aksazlı aynen öyle    çifte 54 c kadar yürüyemıyo. . .  deneme  şansım oldu. .   480    s 8   de   güzel çifti  var ama bıraz yakıyo. . .
ne birazı kamyon gibi yakıyo resmen kendi çapına göre çoook yakıyo ama işide yapıyo haaaa zaten s8 ler 54 c nin ilk versiyonu yani deneme motoru gibi  bişey heralde s8 in kuyruk milide bağımsızdır 480 ler gibi değildir kuyruk milinin debriyajı ayrıdır
« Son Düzenleme: 23 Kasım 2010, 21:38:26 Gönderen: aksazli »

23 Kasım 2010, 22:21:23
Yanıtla #14

Çevrimdışı firari11

  • Kıdemli Üye
  • *

  • İleti: 1584
  • Konu: 70

Ynt: fiat 55-46
« Yanıtla #14 : 23 Kasım 2010, 22:21:23 »
ne birazı kamyon gibi yakıyo resmen kendi çapına göre çoook yakıyo ama işide yapıyo haaaa zaten s8 ler 54 c nin ilk versiyonu yani deneme motoru gibi  bişey heralde s8 in kuyruk milide bağımsızdır 480 ler gibi değildir kuyruk milinin debriyajı ayrıdır
kamyon gibi he :D bide nh 54c ye bin uçak gibi yakıyor dersin sen :D

23 Kasım 2010, 22:38:15
Yanıtla #15

Çevrimdışı aksazli

  • Trakkolik Üye
  • *
  • Yaş: 27
  • Şehir: Kütahya-Simav-

  • İleti: 3023
  • Konu: 216

  • ne varsın :( ne yoksun :)

Ynt: fiat 55-46
« Yanıtla #15 : 23 Kasım 2010, 22:38:15 »
kamyon gibi he :D bide nh 54c ye bin uçak gibi yakıyor dersin sen :D
yok hepsi değil bizim köyde 2 tane 54 c var biri çok memnun  diğeri ise ah yandım türküsü çekiyo bitanede 1985 model s8 var oda yakıtını çok met ediyo memnunum diyo ama bizimki kadar çekmiyo biz satalı5 sene oldu 83 modeldi

Etiketler:
 

Yasal Uyarı!

Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan "Yer Sağlayıcı" olarak hizmet vermektedir. Yasa gereği site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Her üyemiz kendi paylaşımlarından sorumludur. Sitemiz "uyar ve kaldır" prensibini benimsediği için yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri "trakkulup@trakkulup.net" adresinden bize ulaşabilirler.