işte sempatiklik ..ağır abi link=topic=23359.msg191213#msg191213 date=1246477921' Alıntı:hakkı abey pullugun üzerınde deılde kabın ıcınde gece gezdırırsen hayır demem
ya sen bana 936 ıstemıyomda 415 i bı haftalıgına versenağır abi link=topic=23359.msg191213#msg191213 date=1246477921' Alıntı:hakkı abey pullugun üzerınde deılde kabın ıcınde gece gezdırırsen hayır demem
ford 5000 lik deyince iş değişir ..4 takviyeye tak , diferansiyal kilidine bas ..gerisine karışma ..ön teker büjonlarını keser belki ama römorku alır....okkangal link=topic=23359.msg191255#msg191255 date=1246482096' Alıntı:geceleri çok çalıştım tarlada ... hem 640 ile hem ford5000 ile hemde valtra ile ... ford5000 kabinsiz biraz soğuktur buralar ama ne yapalım iş yetişmeli ...
ama gece çalışmak kadar güzel bir şey yoktur ... gece hergetmeyi çok severim .. tabi 936 ile muhtemelen bambaşka bir duygudur ama ...
sabah gün ışıyınca birden gece sürdüğünüz yer simsiyah belirir .. waaay be ne iş yapmışım dersiniz ....
fiat 640 gece sanki daha iyi çekerdi ... ford dada hissederdim ... hatta bunun bilimsel bir açıklamasınıda daha mühendis adayı bile değilken okumuştum ...
bizim köydeki 5000 likçi ..kalan traktörleri çekerdi ..4 takviye , dif kilidi ...önü kalkıp kalkıp inerdi ama başarılı olurdu ...bana göre ford un en iyisidir...okkangal link=topic=23359.msg191261#msg191261 date=1246483062' Alıntı:ford5000 ve dört takviye... difransiyel kilidine bırakmaz işi ... ağır ağır söker ortalığı ...
teşekkürler yorum için. gece düşen hava sıcaklığı motora giren hava miktarını arttırdığı ve intercooler etkisi yaptığı kanaatindeyim. her ne kadar mühendis olmasamda işmakinası operatörlüğü yaptığım günlerde vardiyada çalışırken daha çok farkederdik. gece makinaların daha düşük hararetle çalıştığını ve motor sesindeki düzenlilikle birlikte yakıt miktarının gündüze oranla düştüğünü.okkangal link=topic=23359.msg191255#msg191255 date=1246482096' Alıntı:geceleri çok çalıştım tarlada ... hem 640 ile hem ford5000 ile hemde valtra ile ... ford5000 kabinsiz biraz soğuktur buralar ama ne yapalım iş yetişmeli ...
ama gece çalışmak kadar güzel bir şey yoktur ... gece hergetmeyi çok severim .. tabi 936 ile muhtemelen bambaşka bir duygudur ama ...
sabah gün ışıyınca birden gece sürdüğünüz yer simsiyah belirir .. waaay be ne iş yapmışım dersiniz ....
fiat 640 gece sanki daha iyi çekerdi ... ford dada hissederdim ... hatta bunun bilimsel bir açıklamasınıda daha mühendis adayı bile değilken okumuştum ...
nailyetek link=topic=23359.msg191310#msg191310 date=1246488703' Alıntı:teşekkürler yorum için. gece düşen hava sıcaklığı motora giren hava miktarını arttırdığı ve intercooler etkisi yaptığı kanaatindeyim. her ne kadar mühendis olmasamda işmakinası operatörlüğü yaptığım günlerde vardiyada çalışırken daha çok farkederdik. gece makinaların daha düşük hararetle çalıştığını ve motor sesindeki düzenlilikle birlikte yakıt miktarının gündüze oranla düştüğünü.