+ Konuya Cevap Yaz
Sayfa 1/3 123 SonuncuSonuncu
47 sonuçtan 1 ile 20 arası gösteriliyor
  1. #1

  2. #2

    Üyelik Tarihi
    01 Haziran 2010
    Şehir
    Sivas
    Yaş
    37
    Mesajlar
    2,628
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: 2011 Case IH JX80 83hp 20+12 sürüngen.



    ALlah kaza bela vermesin, güzel makina. Bizim köyede 70 ligini aldilar. TD80 lerle cok benzer yönleri var sanirim. AMa bunun biraz daha karizma oldugu asikar....

  3. #3

    Üyelik Tarihi
    11 Eylül 2010
    Şehir
    kırşehir
    Yaş
    22
    Mesajlar
    3,896
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: 2011 Case IH JX80 83hp 20+12 sürüngen.



    Alıntı satocan58 link=topic=38049.msg324125#msg324125 date=1294947108 Nickli Üyeden Alıntı
    ALlah kaza bela vermesin, güzel makina. Bizim köyede 70 ligini aldilar. TD80 lerle cok benzer yönleri var sanirim. AMa bunun biraz daha karizma oldugu asikar....
    aro kerdeş Allah herkese nasip etsin.

  4. #4
    Ağır Abi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    28 Aralık 2007
    Şehir
    Isparta
    Yaş
    29
    Mesajlar
    22,633
    Adı geçen
    6 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: 2011 Case IH JX80 83hp 20+12 sürüngen.



    Hayırlı uğurlu olsun tekerine taş değmesin paylaşımlarının devamını bekliyoruz

  5. #5

    Üyelik Tarihi
    23 Haziran 2010
    Şehir
    Konya
    Yaş
    24
    Mesajlar
    1,342
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: 2011 Case IH JX80 83hp 20+12 sürüngen.



    bu makinaların ön çekileri çok hoşuma gidiyor orcin hemde ağırlık mesnedden daha güzel görünümü var hayırlı uğurlu olsun

  6. #6
    tokmakcı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    18 Mart 2010
    Şehir
    Burdur
    Yaş
    23
    Mesajlar
    9,758
    Adı geçen
    7 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: 2011 Case IH JX80 83hp 20+12 sürüngen.



    hayırlı olsun güzel makina..

  7. #7

    Üyelik Tarihi
    11 Eylül 2010
    Şehir
    kırşehir
    Yaş
    22
    Mesajlar
    3,896
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: 2011 Case IH JX80 83hp 20+12 sürüngen.



    teşekkürler arkadaşlar videolarıda koyucam muhtarım baharda ekim var gübreleme var =))

  8. #8

    Üyelik Tarihi
    24 Mayıs 2010
    Şehir
    Tekirdağ\SARAY
    Yaş
    23
    Mesajlar
    1,526
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: 2011 Case IH JX80 83hp 20+12 sürüngen.



    paylaşım için tşk

  9. #9

    Üyelik Tarihi
    06 Temmuz 2008
    Şehir
    Çanakkale
    Yaş
    26
    Mesajlar
    9,045
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: 2011 Case IH JX80 83hp 20+12 sürüngen.



    Pylaşım için tşkler

  10. #10

    Üyelik Tarihi
    11 Mart 2008
    Şehir
    Kırklareli
    Yaş
    21
    Mesajlar
    3,742
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: 2011 Case IH JX80 83hp 20+12 sürüngen.



    hayırlı olsun güle güle kullan

  11. #11

    Üyelik Tarihi
    07 Haziran 2010
    Şehir
    Tekirdağ - ERGENE
    Yaş
    29
    Mesajlar
    131
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: 2011 Case IH JX80 83hp 20+12 sürüngen.





    Hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela vermesin. Bizdede TD80D var 83 Bg 12+12 vites ama, bu sürüngen vites hakkında biraz bilgi verirmisin.

  12. #12
    alipasalierkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    22 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Yaş
    28
    Mesajlar
    14,050
    Adı geçen
    29 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: 2011 Case IH JX80 83hp 20+12 sürüngen.



    Güzel paylaşım. Traktörünüz hayırlı olsun. Paylaşımlarınızın devamını bekliyoruz...

  13. #13

    Üyelik Tarihi
    15 Kasım 2007
    Şehir
    TEKİRDAĞ / ÇORLU
    Yaş
    32
    Mesajlar
    2,124
    Adı geçen
    1 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: 2011 Case IH JX80 83hp 20+12 sürüngen.



    hayırlı olsun. Allah kazadan beladan korusun

  14. #14

    Üyelik Tarihi
    11 Eylül 2010
    Şehir
    kırşehir
    Yaş
    22
    Mesajlar
    3,896
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: 2011 Case IH JX80 83hp 20+12 sürüngen.



    Alıntı reallion link=topic=38049.msg324265#msg324265 date=1294997833 Nickli Üyeden Alıntı

    Hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela vermesin. Bizdede TD80D var 83 Bg 12+12 vites ama, bu sürüngen vites hakkında biraz bilgi verirmisin.
    teşekkürler kardeş seninki de hayırlı olsun.
    takviye 1 ve 2 deyken sürüngene takılabiliyo sadece takviye 3 deyken geçmiyo yani 4+4 =8 vites katıyo ama çok yavaş bi vites şuan hiç bi işimize yaramıyo ama ilerde belki lazım olur.

  15. #15

    Üyelik Tarihi
    15 Ocak 2010
    Şehir
    Amasya
    Yaş
    25
    Mesajlar
    692
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: 2011 Case IH JX80 83hp 20+12 sürüngen.



    hayırlı olsun, güle güle kullanın.

  16. #16

    Üyelik Tarihi
    12 Mayıs 2010
    Şehir
    T.dağ
    Mesajlar
    294
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: 2011 Case IH JX80 83hp 20+12 sürüngen.




    Hayırlı olsun...iyi günlerde kullan...

  17. #17

    Üyelik Tarihi
    15 Şubat 2010
    Şehir
    tomarzalı
    Yaş
    35
    Mesajlar
    655
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: 2011 Case IH JX80 83hp 20+12 sürüngen.



    hayırlı olsun güle güle kullan allah kaza bela vermesin.

  18. #18

    Üyelik Tarihi
    07 Haziran 2010
    Şehir
    Tekirdağ - ERGENE
    Yaş
    29
    Mesajlar
    131
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: 2011 Case IH JX80 83hp 20+12 sürüngen.



    Alıntı qarizmatiqa link=topic=38049.msg324361#msg324361 date=1295020486 Nickli Üyeden Alıntı
    teşekkürler kardeş seninki de hayırlı olsun.
    takviye 1 ve 2 deyken sürüngene takılabiliyo sadece takviye 3 deyken geçmiyo yani 4+4 =8 vites katıyo ama çok yavaş bi vites şuan hiç bi işimize yaramıyo ama ilerde belki lazım olur.
    Sende sağol ilgilendiğin için teşekkür ederim

  19. #19

    Üyelik Tarihi
    10 Ağustos 2010
    Şehir
    Sivas
    Mesajlar
    0
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: 2011 Case IH JX80 83hp 20+12 sürüngen.



    Hayırlı oLsun çok güzel traktör case..

  20. #20
    volkanuzel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    24 Kasım 2009
    Şehir
    Ankara
    Yaş
    25
    Mesajlar
    11,578
    Adı geçen
    7 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: 2011 Case IH JX80 83hp 20+12 sürüngen.



    hayırlı uğurlu olsn kardeşim allah bol kazanç versin

+ Konuya Cevap Yaz
Sayfa 1/3 123 SonuncuSonuncu

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Benzer Konular

  1. case jx80
    Konu Sahibi istavroz Forum Teknik Bilgiler-Yorumlar
    Cevap: 22
    Son Mesaj : 02.Aralık.2014, 02:02
  2. SATILIK CASE JX80 2011 model
    Konu Sahibi GENÇ EYMIRLİ Forum Teknik Bilgiler-Yorumlar
    Cevap: 12
    Son Mesaj : 18.Kasım.2014, 16:08
  3. CASE JX80 NH T5050 MF 285
    Konu Sahibi qarizmatiqa Forum Fotoğraflar (Çekimler)
    Cevap: 19
    Son Mesaj : 18.Haziran.2011, 09:42
  4. Case IH JX80 Paketi
    Konu Sahibi EFSANE ÜCRETLİ Forum Traktör - Biçerdöver
    Cevap: 2
    Son Mesaj : 20.Şubat.2011, 11:09
  5. case jx80
    Konu Sahibi koparan06 Forum Teknik Bilgiler-Yorumlar
    Cevap: 21
    Son Mesaj : 25.Ocak.2011, 22:20

Arama Motoru Etiketleri

traktör, tarım, çiftçilik, tarım makineleri, tarım aletleri SEO Blog

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Mesaj Yazma Yetkiniz Var
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Var
  •  
Yukarı Çık
Hakkımızda
TrakKulüp, Türkiye'nin en büyük çiftçi paylaşım sitesidir. Sitemizde traktörler, biçerdöverler, tarım makineleri, tarım aletleri, çiftçilik, tarım ve hayvancılık ile ilgili 1.000.000'dan fazla mesaj bulunmaktadır.

62.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Bizi Takip Edin
trakkulup@trakkulup.net
DMCA.com Protection Status