+ Konuya Cevap Yaz
Sayfa 1/2 12 SonuncuSonuncu
24 sonuçtan 1 ile 20 arası gösteriliyor
  1. #1
    özece tarım - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    14 Aralık 2008
    Şehir
    İzmir
    Yaş
    31
    Mesajlar
    6,963
    Adı geçen
    1 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    95-80 ÇİFT SIRA FİMAKSLA SLAJDA



    ARKADAŞLAR VİDEOLAR BİRAZ KISA KISA OLDU İDARE EDİN ARTIK HEM ÇEKİM HEM DİREKSİYON ZOR OLUYOR BİLDİĞİNİZ GİBİ MÜZİKTE HEP AJDA
    MISIR FİĞ YERİ ARKASIYDI.TOHUM ÇEŞİDİDE TAT TOHUMCULUĞUN HOMARİS ÇEŞİDİYDİ.
    BU TARLA 20 DEKAR.TOPLAM 170 TON SLAJ YAPTI.YANİ DEKARDA 8,5 TON VERİM ALDIK *098*- *111sa* bl-*-sa


    http://www.izlesene.com/video/95-80-...slajda/4515769
    http://www.izlesene.com/video/95-80-...slajda/4515833

  2. #2

    Üyelik Tarihi
    13 Haziran 2009
    Şehir
    Kütahya
    Yaş
    45
    Mesajlar
    18,840
    Adı geçen
    63 Mesaj
    Etiketlenme
    2 Konu

    Ynt: 95-80 ÇİFT SIRA FİMAKSLA SLAJDA



    barş:s soh-*-s Bilader işi şova döktünüz, maşallah 40 bin kere.. Ben pes ettim, size rakip falan olamam, doğa imkan vermiyor..
    Harikasın Cihan, bu azminden İnşallah hiçbişey kaybetmezsin. Tebrikler, Yusuf Amcaya, Erdinç Amcaya ve Ergun ada selam söylemeyi unutma özledim valla sizi..

  3. #3

    Üyelik Tarihi
    23 Haziran 2010
    Şehir
    Konya
    Yaş
    24
    Mesajlar
    1,342
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: 95-80 ÇİFT SIRA FİMAKSLA SLAJDA



    kolay gelsin maşallah tümosan iyi iş çıkarıyor bizim burda kiotiye bağlamışlar aynısını o da güzel çeviriyor

  4. #4
    özece tarım - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    14 Aralık 2008
    Şehir
    İzmir
    Yaş
    31
    Mesajlar
    6,963
    Adı geçen
    1 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: 95-80 ÇİFT SIRA FİMAKSLA SLAJDA



    Alıntı nailyetek link=topic=46661.msg443817#msg443817 date=1316020844 Nickli Üyeden Alıntı
    barş:s soh-*-s Bilader işi şova döktünüz, maşallah 40 bin kere.. Ben pes ettim, size rakip falan olamam, doğa imkan vermiyor..
    Harikasın Cihan, bu azminden İnşallah hiçbişey kaybetmezsin. Tebrikler, Yusuf Amcaya, Erdinç Amcaya ve Ergun ada selam söylemeyi unutma özledim valla sizi..
    böyle paylaşımlar yapa yapa seni getircez buralara abi
    inşallah abi.a.s. babamında selamı var.bizde seni özledik abi.kısmet olursa cumartesi bursa fuarına gelmek istiyoruz ama nasip artık.

  5. #5

    Üyelik Tarihi
    13 Haziran 2009
    Şehir
    Kütahya
    Yaş
    45
    Mesajlar
    18,840
    Adı geçen
    63 Mesaj
    Etiketlenme
    2 Konu

    Ynt: 95-80 ÇİFT SIRA FİMAKSLA SLAJDA



    Alıntı Chn_Ozce link=topic=46661.msg443820#msg443820 date=1316021883 Nickli Üyeden Alıntı
    böyle paylaşımlar yapa yapa seni getircez buralara abi
    inşallah abi.a.s. babamında selamı var.bizde seni özledik abi.kısmet olursa cumartesi bursa fuarına gelmek istiyoruz ama nasip artık.
    İnşallah, nasip.. C.tesi fuara gelirseniz büyük sürpriz olur bizim için. alk-*s alk-*s

  6. #6

    Üyelik Tarihi
    01 Ağustos 2010
    Mesajlar
    4,848
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: 95-80 ÇİFT SIRA FİMAKSLA SLAJDA



    valla izlerken bile çok keyif aldım yapması ayrı bir keyiftir biz silaj yapmayız sadece ayçicek slajı yaparız bu tümosanla iş yapmak zaten ayrı bir keyiftir teşekkürler paylaşım için rep

  7. #7

    Üyelik Tarihi
    15 Eylül 2010
    Şehir
    Çorum
    Yaş
    30
    Mesajlar
    6,908
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: 95-80 ÇİFT SIRA FİMAKSLA SLAJDA



    kolay gelsin Allah yardım etsin....

  8. #8

    Üyelik Tarihi
    07 Ocak 2011
    Şehir
    Tekirdağ
    Yaş
    51
    Mesajlar
    3,472
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: 95-80 ÇİFT SIRA FİMAKSLA SLAJDA



    Paylaşım için teşekkürler. Tarlanın verimi ve ekip te bu şekilde olduktan sonra iş yapmak zevktir herhalde.


    Alıntı Freston link=topic=46661.msg443824#msg443824 date=1316022244 Nickli Üyeden Alıntı
    valla izlerken bile çok keyif aldım yapması ayrı bir keyiftir biz silaj yapmayız sadece ayçicek slajı yaparız bu tümosanla iş yapmak zaten ayrı bir keyiftir teşekkürler paylaşım için rep
    Bizim buralar ayçiçeği tarımının en yoğun olduğu bölgeler,hayvancılıkta var ama ayçiçeği silajı olayı burularda hiç yok. bils-*-

  9. #9
    alipasalierkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    22 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Yaş
    28
    Mesajlar
    14,056
    Adı geçen
    29 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: 95-80 ÇİFT SIRA FİMAKSLA SLAJDA



    Güzel paylaşım Cihan. Tümocanlarıda beraber işe koşmuşsun. Ekip aynı marka oluncada güzel olur... Yalnız arada vidyoya filan bakınırken sıraları kaçırıyon galiba.... Ben kendi yürür silaj makinası alsam Auto-Fill sistemli alırım. Kendi kendine doldurur. Bana zor geliyor bu iş. Hem önüne bak, hem yanına bak. Yanındaki adam çarpmasın falan diye dikkat et. Zor iş gibi gözüküyor....

  10. #10

    Üyelik Tarihi
    11 Mart 2008
    Şehir
    Kırklareli
    Yaş
    21
    Mesajlar
    3,742
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: 95-80 ÇİFT SIRA FİMAKSLA SLAJDA



    Güzel paylaşım Cihan abi kolay gelsin.

  11. #11
    özece tarım - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    14 Aralık 2008
    Şehir
    İzmir
    Yaş
    31
    Mesajlar
    6,963
    Adı geçen
    1 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: 95-80 ÇİFT SIRA FİMAKSLA SLAJDA



    Alıntı alipasalierkan link=topic=46661.msg443845#msg443845 date=1316024632 Nickli Üyeden Alıntı
    Güzel paylaşım Cihan. Tümocanlarıda beraber işe koşmuşsun. Ekip aynı marka oluncada güzel olur... Yalnız arada vidyoya filan bakınırken sıraları kaçırıyon galiba.... Ben kendi yürür silaj makinası alsam Auto-Fill sistemli alırım. Kendi kendine doldurur. Bana zor geliyor bu iş. Hem önüne bak, hem yanına bak. Yanındaki adam çarpmasın falan diye dikkat et. Zor iş gibi gözüküyor....
    alışınca kolay oluyor erkanda video çekerken zorlandım biraz teker sıranın üstünden gittiği için bizimkiler hepte kırmızı traktörlerden tut ekipmanlara kadar
    Alıntı nailyetek link=topic=46661.msg443823#msg443823 date=1316022197 Nickli Üyeden Alıntı
    İnşallah, nasip.. C.tesi fuara gelirseniz büyük sürpriz olur bizim için. alk-*s alk-*s
    bizim kendi mısırımıza başlamazsak kesin geliriz abi.bende çok istiyorum gelmeyi ama nasip artık.

  12. #12

    Üyelik Tarihi
    27 Nisan 2009
    Şehir
    Yozgat
    Yaş
    44
    Mesajlar
    3,180
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: 95-80 ÇİFT SIRA FİMAKSLA SLAJDA



    allah kolaylık versin kardeşim tümolar abi kardeş takılıyorlar yine

  13. #13
    volkanuzel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    24 Kasım 2009
    Şehir
    Ankara
    Yaş
    25
    Mesajlar
    11,579
    Adı geçen
    7 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: 95-80 ÇİFT SIRA FİMAKSLA SLAJDA



    maşallah cihan aga kolaygelsin mükemmel verim tümoda alışmış fimaksa

  14. #14
    özece tarım - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    14 Aralık 2008
    Şehir
    İzmir
    Yaş
    31
    Mesajlar
    6,963
    Adı geçen
    1 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: 95-80 ÇİFT SIRA FİMAKSLA SLAJDA



    Alıntı sami ÖZKAN link=topic=46661.msg443924#msg443924 date=1316031865 Nickli Üyeden Alıntı
    allah kolaylık versin kardeşim tümolar abi kardeş takılıyorlar yine
    sağol abi.valla 75 daha hırçın gibi geldi bize yıkıyo ortalığı ;D
    Alıntı anayurtlu 3105d link=topic=46661.msg443925#msg443925 date=1316031898 Nickli Üyeden Alıntı
    maşallah cihan aga kolaygelsin mükemmel verim tümoda alışmış fimaksa
    sağol blader.alışmaktan başka çaresi yok
    bugün bızım burada senin traktörden tınaz almış sıra bağımsız 1000 devirde çalıştırcakmış volkan.bende bugün öğrendim 3105 de 1000 devir olduğunu.daha çalışmasını görmedim ama merak ediyorum 3105 i.

  15. #15
    volkanuzel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    24 Kasım 2009
    Şehir
    Ankara
    Yaş
    25
    Mesajlar
    11,579
    Adı geçen
    7 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: 95-80 ÇİFT SIRA FİMAKSLA SLAJDA



    evet 540/1000 var..valla biz 1000 deviri bi helezonla kamyona buğday arpa yüklerken kullanıyorz geçenyıl pancar makınasında denedim hertarafı parçalayacaktı ;D

  16. #16
    hacimmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    01 Şubat 2010
    Şehir
    Aksaray
    Yaş
    32
    Mesajlar
    5,835
    Adı geçen
    7 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: 95-80 ÇİFT SIRA FİMAKSLA SLAJDA



    Kolay gelsin Cihan Mısırlar çok güzel MAŞALLAH bizde mısır işini biraz öğrendik ama bu kadar yeşil değiller bende bu gün sılaj işini bitirdim yarın sılajları kapatıp paylaşım yapacağım,nasıl çift sıralıdan memnunmusunuz?paylaşım için tşk.

  17. #17
    özece tarım - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    14 Aralık 2008
    Şehir
    İzmir
    Yaş
    31
    Mesajlar
    6,963
    Adı geçen
    1 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: 95-80 ÇİFT SIRA FİMAKSLA SLAJDA



    Alıntı hacimmet link=topic=46661.msg443934#msg443934 date=1316033127 Nickli Üyeden Alıntı
    Kolay gelsin Cihan Mısırlar çok güzel MAŞALLAH bizde mısır işini biraz öğrendik ama bu kadar yeşil değiller bende bu gün sılaj işini bitirdim yarın sılajları kapatıp paylaşım yapacağım,nasıl çift sıralıdan memnunmusunuz?paylaşım için tşk.
    sağol hacım hayırlısı olsun.çok memnunuz fimakstan.

  18. #18

    Üyelik Tarihi
    01 Ekim 2010
    Şehir
    Manisa
    Yaş
    21
    Mesajlar
    5,662
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: 95-80 ÇİFT SIRA FİMAKSLA SLAJDA



    Kolay gelsin abi.Tam gaz devam

  19. #19
    Ağır Abi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    28 Aralık 2007
    Şehir
    Isparta
    Yaş
    29
    Mesajlar
    22,634
    Adı geçen
    6 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: 95-80 ÇİFT SIRA FİMAKSLA SLAJDA



    Maşallh bereketli olsun cihan videolar hep kısa geliyor yine ergün abiden yardım istesene birinz sürsün biriniz çeksin

  20. #20

    Üyelik Tarihi
    09 Kasım 2010
    Yaş
    26
    Mesajlar
    1,781
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: 95-80 ÇİFT SIRA FİMAKSLA SLAJDA



    kolay gelsin abi daha bizim köye gelmedin silaj yapmaya

+ Konuya Cevap Yaz
Sayfa 1/2 12 SonuncuSonuncu

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Benzer Konular

  1. Cevap: 45
    Son Mesaj : 14.Ekim.2012, 00:01
  2. 95-80 ÇELMAK SIRA BAĞIMSIZ İLE SLAJDA
    Konu Sahibi özece tarım Forum Videolar (Çekimler)
    Cevap: 29
    Son Mesaj : 04.Ekim.2012, 21:23
  3. TÜMOSAN 8175 ÇOKCANLAR SIRA BAĞIMSIZ İLE SLAJDA
    Konu Sahibi özece tarım Forum Videolar (Çekimler)
    Cevap: 43
    Son Mesaj : 15.Eylül.2012, 22:14
  4. Cevap: 25
    Son Mesaj : 17.Ağustos.2011, 12:59
  5. 5615 FİMAKSLA SLAJDA
    Konu Sahibi özece tarım Forum Fotoğraflar (Çekimler)
    Cevap: 13
    Son Mesaj : 13.Ağustos.2011, 11:49

Arama Motoru Etiketleri

traktör, tarım, çiftçilik, tarım makineleri, tarım aletleri SEO Blog

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Mesaj Yazma Yetkiniz Var
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Var
  •  
Yukarı Çık
Hakkımızda
TrakKulüp, Türkiye'nin en büyük çiftçi paylaşım sitesidir. Sitemizde traktörler, biçerdöverler, tarım makineleri, tarım aletleri, çiftçilik, tarım ve hayvancılık ile ilgili 1.000.000'dan fazla mesaj bulunmaktadır.

62.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Bizi Takip Edin
trakkulup@trakkulup.net
DMCA.com Protection Status