+ Konuya Cevap Yaz
8 sonuçtan 1 ile 8 arası gösteriliyor

Konu: MF 285

  1. #1

    Üyelik Tarihi
    01 Nisan 2011
    Şehir
    konya
    Mesajlar
    235
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    MF 285



    ARKADASLAR BENIM 285 DE BIR SORUN MU VAR ANLAMADIM...24 TABAK HUBUBAT MEBZERINI ORTA TAVLI TARLADA 2 .VITES 10 GAZI GEÇMEDİ....ÇEKMESI LAZIM DEGİLMİ? BIRDE ZOR ÇALIŞMAYA BAŞLADI? POMPADAN MI ACABA?

  2. #2

    Üyelik Tarihi
    25 Mart 2011
    Şehir
    DENİZLİ/ÇARDAK/BEYLERLİ
    Yaş
    26
    Mesajlar
    344
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: MF 285



    pompada sorun olabilir bide depoda pislik varsa mazot gitmiyordur.

  3. #3

    Üyelik Tarihi
    03 Nisan 2009
    Şehir
    Tekirdağ/Hayrabolu
    Yaş
    23
    Mesajlar
    766
    Adı geçen
    1 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: MF 285



    senin ki yolcu gibi.. pompaya hemen baktır daha ağır masraflar açmasın...

  4. #4

    Üyelik Tarihi
    23 Kasım 2010
    Şehir
    adana çukurova
    Yaş
    35
    Mesajlar
    2,743
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: MF 285



    Alıntı majeste link=topic=47803.msg461125#msg461125 date=1319657538 Nickli Üyeden Alıntı
    ARKADASLAR BENIM 285 DE BIR SORUN MU VAR ANLAMADIM...24 TABAK HUBUBAT MEBZERINI ORTA TAVLI TARLADA 2 .VITES 10 GAZI GEÇMEDİ....ÇEKMESI LAZIM DEGİLMİ? BIRDE ZOR ÇALIŞMAYA BAŞLADI? POMPADAN MI ACABA?
    filtreleri bi degiş hala aynı ise pompada sorun benim 285s vardı97 model tarlayı sürerken birden tıkandı düz birle gittigi yerde takviye 1 le gitmeye başladı pompayı söktürdüm küfgelmiş bir parçaya süzekten nasıl geçtiyse sonra zehir gibi oldu

  5. #5

    Üyelik Tarihi
    06 Aralık 2007
    Şehir
    Ankara
    Yaş
    25
    Mesajlar
    13,627
    Adı geçen
    2 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: MF 285



    24 lü mibzeri düz yerde mi takıyosun,yine de 24lü fazla gelir 285e bence,biz 18li takıyoruz tarlalar bayır gerçi hadi bilemedin 20li falan tak yani,tav biraz ağırsa ondan dolayı sorun yaşıyosundur.Ama daha önce aynı şartlarda çekiyor da sonradan çekmemeye başladıysa önce güzelce bir filtre değiştirip depoyu temizleyip iyi bir mazotla denemeni tavsiye ederim.Halen sorun devam ediyorsa iyi bir ustaya pompa gösterilebilir ama pompadaki sorun zaten motorun çalışmasından da anlaşılır çoğu zaman,eğer temizlikten fayda gelmezse iyi bir ustaya göstermende fayda var.

  6. #6

    Üyelik Tarihi
    01 Nisan 2011
    Şehir
    konya
    Mesajlar
    235
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: MF 285



    mazottanmış...ben bi yerden ucuz mazot almıştım....onu yakmamıştı...sonra uzerine iyi mazot almıştım...aldıgım yeni mazotla karışmamış ucuz mazot....tankerin tabanına yine kötü mazot dinmiş...ben o mazotu tekrar 285 e doldurmusum.....tiner kokuyo mazot (((

  7. #7

    Üyelik Tarihi
    16 Haziran 2011
    Şehir
    yozgat
    Yaş
    28
    Mesajlar
    357
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: MF 285



    onunla gecmıs olsun ıyıkı kotu bır masraf acmamıs.

  8. #8

    Üyelik Tarihi
    12 Ağustos 2011
    Şehir
    Ankara-Polatlı
    Mesajlar
    685
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: MF 285



    Benim 285 S var 2000 model bundan 3-4 sene öncesi aynı şey banada olmuş nasıl olduysa depoya pislik girmiş filtreyi tıkamış motor hiç gaz yemiyodu kendini götüremiyodu söktüm depoyu filan bombayı bi temizledim çok süper oldu filtrede vardır yani bişey.

+ Konuya Cevap Yaz

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Arama Motoru Etiketleri

traktör, tarım, çiftçilik, tarım makineleri, tarım aletleri SEO Blog

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Mesaj Yazma Yetkiniz Var
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Var
  •  
Yukarı Çık
Hakkımızda
TrakKulüp, Türkiye'nin en büyük çiftçi paylaşım sitesidir. Sitemizde traktörler, biçerdöverler, tarım makineleri, tarım aletleri, çiftçilik, tarım ve hayvancılık ile ilgili 1.000.000'dan fazla mesaj bulunmaktadır.

62.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Bizi Takip Edin
trakkulup@trakkulup.net
DMCA.com Protection Status