+ Konuya Cevap Yaz
Sayfa 1/2 12 SonuncuSonuncu
29 sonuçtan 1 ile 20 arası gösteriliyor
  1. #1
    hacimmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    01 Şubat 2010
    Şehir
    Aksaray
    Yaş
    32
    Mesajlar
    5,835
    Adı geçen
    7 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    HAYVAN GÜBRESİNİN NORMAL KÜREKLE TARLAYA SEVİYELİ BİÇİMDE SERİLMESİ










    [imghttp://img29.imageshack.us/img29/5383/img0627we.jpg]http://[/img]







    Arkadaşlar forumda soran arkadaşlar vardı gübreyi tarlaya nasıl seriyorsun diye normal kürekle çokta seviyeli düzgünbir şekilde seriliyor illaki gübre serpme arabasına,lazer tesviyeye gerek yok biraz emekle oldukça homojen oldu.

  2. #2
    ismail_17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    17 Ekim 2010
    Şehir
    Çanakkale - Biga KARABİGA kasabası
    Yaş
    46
    Mesajlar
    4,568
    Adı geçen
    5 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: HAYVAN GÜBRESİNİN NORMAL KÜREKLE TARLAYA SEVİYELİ BİÇİMDE SERİLMESİ



    Ressamlık varmı sende sanatçı gibi her işi titizlikle yapıyorsun . Bu işin karı da gübresi . Kolaygelsin.

  3. #3

    Üyelik Tarihi
    02 Haziran 2008
    Şehir
    DENİZLİ/////AFYON
    Yaş
    22
    Mesajlar
    2,590
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: HAYVAN GÜBRESİNİN NORMAL KÜREKLE TARLAYA SEVİYELİ BİÇİMDE SERİLMESİ



    abi maşallahın var ALLAH nazarda saklasın.... fotolarında süper çıkmış....
    perşembe günüde ben bi arkadaşa yardıma gidecem iki remork cevizliğe dökecem bakalım nasıl yayılacak....

  4. #4

    Üyelik Tarihi
    08 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Yaş
    27
    Mesajlar
    431
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: HAYVAN GÜBRESİNİN NORMAL KÜREKLE TARLAYA SEVİYELİ BİÇİMDE SERİLMESİ



    Valla abi forumda gerek iş ahlakına , becerisine gerek çiftçiliğine ve hayvancılığına hayran olduğum insanlardansın Allah nazardan korusun yine çok iyi bir iş çıkarmışsın.

  5. #5

    Üyelik Tarihi
    28 Haziran 2009
    Şehir
    elazığ
    Yaş
    36
    Mesajlar
    1,105
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: HAYVAN GÜBRESİNİN NORMAL KÜREKLE TARLAYA SEVİYELİ BİÇİMDE SERİLMESİ



    kolay gelsin güzel paylaşım bende havalar iyi gidiyor diye 6 motor hayvan ahpunu motor kepçesiyle doldurup daha sonra kepçeyle dahıttım senin tevsiye küregi dağıtması daha kolay olmuş

  6. #6

    Üyelik Tarihi
    11 Nisan 2012
    Şehir
    bolu/mudurnu
    Yaş
    18
    Mesajlar
    1,704
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: HAYVAN GÜBRESİNİN NORMAL KÜREKLE TARLAYA SEVİYELİ BİÇİMDE SERİLMESİ



    kolay gelsin güzel paylaşım bizde siz gibi yapıyoruz ama siz bir römorku olduğu yere boşaltmışsınız heralde biz damperi az kaldırıp silke sileke yaparız öle iyi oluyo

  7. #7

    Üyelik Tarihi
    19 Şubat 2010
    Şehir
    AKSARAY-ESKİL
    Yaş
    38
    Mesajlar
    358
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: HAYVAN GÜBRESİNİN NORMAL KÜREKLE TARLAYA SEVİYELİ BİÇİMDE SERİLMESİ



    kolay gelsin hacı mehmet

  8. #8

    Üyelik Tarihi
    21 Temmuz 2012
    Şehir
    izmir
    Yaş
    23
    Mesajlar
    67
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: HAYVAN GÜBRESİNİN NORMAL KÜREKLE TARLAYA SEVİYELİ BİÇİMDE SERİLMESİ



    böyle ıslerde masseyın ustune tanımam

  9. #9
    alipasalierkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    22 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Yaş
    28
    Mesajlar
    14,056
    Adı geçen
    29 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: HAYVAN GÜBRESİNİN NORMAL KÜREKLE TARLAYA SEVİYELİ BİÇİMDE SERİLMESİ



    Güzel paylaşım. Homojenize bir yayma olmuş...

  10. #10

    Üyelik Tarihi
    10 Nisan 2011
    Şehir
    Konya
    Yaş
    20
    Mesajlar
    433
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: HAYVAN GÜBRESİNİN NORMAL KÜREKLE TARLAYA SEVİYELİ BİÇİMDE SERİLMESİ



    Kolay Gelsin Abi.. Bende Yarın Ahırın Arkasında Arsa Var Oraya Dağıtıcam.. Bakalım Senin ki Gibi Homojen Olacakmı..

  11. #11

    Üyelik Tarihi
    02 Ekim 2009
    Şehir
    Kırklareli/PINAHİSAR
    Yaş
    20
    Mesajlar
    1,297
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: HAYVAN GÜBRESİNİN NORMAL KÜREKLE TARLAYA SEVİYELİ BİÇİMDE SERİLMESİ



    kolay gelsin ustaa

  12. #12

    Üyelik Tarihi
    01 Aralık 2009
    Şehir
    Bolu
    Yaş
    34
    Mesajlar
    2,739
    Adı geçen
    1 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: HAYVAN GÜBRESİNİN NORMAL KÜREKLE TARLAYA SEVİYELİ BİÇİMDE SERİLMESİ



    abi böyle büyük öbek yerine küçük öbekler halinde dökseniz dağıtması daha kolay olur ve seni bu kadar uğraştırmaz.

  13. #13

    Üyelik Tarihi
    18 Mayıs 2009
    Şehir
    Denizli
    Yaş
    39
    Mesajlar
    6,623
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: HAYVAN GÜBRESİNİN NORMAL KÜREKLE TARLAYA SEVİYELİ BİÇİMDE SERİLMESİ



    kolay gelsin.eksoza kelepçeleri nededan taktın.benim ki ses yaptığı için kılıfı söktüm attım.

  14. #14

    Üyelik Tarihi
    26 Kasım 2011
    Şehir
    İZMİR/ÖDEMİŞ
    Mesajlar
    321
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: HAYVAN GÜBRESİNİN NORMAL KÜREKLE TARLAYA SEVİYELİ BİÇİMDE SERİLMESİ



    biz bugün küreklerle tavuk gübresi sağıttık aadamın hayatını kaydırıyo daha geleli yarım saat oldu

  15. #15

    Üyelik Tarihi
    07 Eylül 2011
    Şehir
    Nevşehir -Kırşehir
    Yaş
    44
    Mesajlar
    5,256
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: HAYVAN GÜBRESİNİN NORMAL KÜREKLE TARLAYA SEVİYELİ BİÇİMDE SERİLMESİ



    kolay gelsin hacımmet bey.
    mevlam emeklerinizin karşılığını fazlasıyla verir inşallah.

  16. #16
    Ağır Abi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    28 Aralık 2007
    Şehir
    Isparta
    Yaş
    29
    Mesajlar
    22,634
    Adı geçen
    6 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: HAYVAN GÜBRESİNİN NORMAL KÜREKLE TARLAYA SEVİYELİ BİÇİMDE SERİLMESİ



    iyi iş çkarmışşsın hacı kolay gelsin

  17. #17

    Üyelik Tarihi
    01 Ağustos 2009
    Şehir
    Tekirdağ
    Yaş
    19
    Mesajlar
    4,059
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: HAYVAN GÜBRESİNİN NORMAL KÜREKLE TARLAYA SEVİYELİ BİÇİMDE SERİLMESİ



    güzel iş çıkarmışın abi her iş geliyor elinden kolay gelsin

  18. #18

    Üyelik Tarihi
    28 Nisan 2011
    Şehir
    KARS
    Yaş
    25
    Mesajlar
    1,635
    Adı geçen
    3 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: HAYVAN GÜBRESİNİN NORMAL KÜREKLE TARLAYA SEVİYELİ BİÇİMDE SERİLMESİ



    kolay gelsin abi biz genelde elle sarıyoruz küreklerle zahmetli iş ama tarlaya eşit dağıtıyoruz da bazıları dik tırmıkın arkaya tapan dediğimiz genelde ray demiri bağlanır sincirle arkasına onunla dağıtıyor tesfiye küreği biraz kalın sarar tahminimce

  19. #19

    Üyelik Tarihi
    13 Haziran 2009
    Şehir
    Kütahya
    Yaş
    45
    Mesajlar
    18,834
    Adı geçen
    63 Mesaj
    Etiketlenme
    2 Konu

    Ynt: HAYVAN GÜBRESİNİN NORMAL KÜREKLE TARLAYA SEVİYELİ BİÇİMDE SERİLMESİ



    Kolay gelsin hacı Mehmet.

  20. #20
    hacimmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    01 Şubat 2010
    Şehir
    Aksaray
    Yaş
    32
    Mesajlar
    5,835
    Adı geçen
    7 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: HAYVAN GÜBRESİNİN NORMAL KÜREKLE TARLAYA SEVİYELİ BİÇİMDE SERİLMESİ



    Yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar.

+ Konuya Cevap Yaz
Sayfa 1/2 12 SonuncuSonuncu

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Benzer Konular

  1. Hayvan gübresi tarlaya yaymak için ekipmanlar alıyorum
    Konu Sahibi keycom Forum Yardımcı Ekipmanlar
    Cevap: 1
    Son Mesaj : 23.Temmuz.2012, 13:23
  2. KUBOTA M126X, NEW HOLLAND İLE BİÇİMDE...
    Konu Sahibi Hermiyas Forum Videolar (Alıntılar)
    Cevap: 0
    Son Mesaj : 17.Nisan.2012, 20:14
  3. TAVUK GÜBRESİNİN FAYDALARI
    Konu Sahibi rocky Forum Kanatlı Yetiştiriciliği
    Cevap: 10
    Son Mesaj : 16.Mart.2012, 01:29
  4. 95-80 GERİ BİÇİMDE(08.11.2011)
    Konu Sahibi özece tarım Forum Videolar (Çekimler)
    Cevap: 21
    Son Mesaj : 29.Aralık.2011, 11:16
  5. TARLAYA HAYVAN GÜBRESİ ÇEKİMİ-ORGANİK TARIM (AKSARAY)
    Konu Sahibi hacimmet Forum Gübreleme ve Bitki Besleme
    Cevap: 23
    Son Mesaj : 16.Kasım.2010, 23:05

Arama Motoru Etiketleri

traktör, tarım, çiftçilik, tarım makineleri, tarım aletleri SEO Blog

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Mesaj Yazma Yetkiniz Var
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Var
  •  
Yukarı Çık
Hakkımızda
TrakKulüp, Türkiye'nin en büyük çiftçi paylaşım sitesidir. Sitemizde traktörler, biçerdöverler, tarım makineleri, tarım aletleri, çiftçilik, tarım ve hayvancılık ile ilgili 1.000.000'dan fazla mesaj bulunmaktadır.

62.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Bizi Takip Edin
trakkulup@trakkulup.net
DMCA.com Protection Status