+ Konuya Cevap Yaz
Sayfa 1/2 12 SonuncuSonuncu
21 sonuçtan 1 ile 20 arası gösteriliyor
  1. #1

    Üyelik Tarihi
    17 Ağustos 2012
    Şehir
    kütahya
    Yaş
    23
    Mesajlar
    1,028
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    8085 ve 8095 hidrolik kaldırma kapasitesi 6000 kg olmuş tümosanın




  2. #2

    Üyelik Tarihi
    17 Mart 2012
    Şehir
    amasya merzifon
    Yaş
    24
    Mesajlar
    648
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: 8085 ve 8095 hidrolik kaldırma kapasitesi 6000 kg olmuş tümosanın



    bu bilgilere dair video ve benzeri bilgiler varmı elinizde yani 3000 4000 kg kaldırırken ??*-s

  3. #3

    Üyelik Tarihi
    24 Aralık 2007
    Şehir
    Kırklareli
    Yaş
    32
    Mesajlar
    4,177
    Adı geçen
    1 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: 8085 ve 8095 hidrolik kaldırma kapasitesi 6000 kg olmuş tümosanın



    8075 teki 2820 kg, 8085 te 6000 kg çıkmış ilginç iyi 10 ton falan yazmamışlar.

  4. #4

    Üyelik Tarihi
    17 Ağustos 2012
    Şehir
    kütahya
    Yaş
    23
    Mesajlar
    1,028
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: 8085 ve 8095 hidrolik kaldırma kapasitesi 6000 kg olmuş tümosanın



    Alıntı ertuğrul pelit link=topic=62536.msg699648#msg699648 date=1360359995 Nickli Üyeden Alıntı
    bu bilgilere dair video ve benzeri bilgiler varmı elinizde yani 3000 4000 kg kaldırırken ??*-s
    yukarıdaki linki tıkla hidrolik sistem yazan bölümde

  5. #5

    Üyelik Tarihi
    17 Mart 2012
    Şehir
    amasya merzifon
    Yaş
    24
    Mesajlar
    648
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: 8085 ve 8095 hidrolik kaldırma kapasitesi 6000 kg olmuş tümosanın



    video demistim ama görükmüyo orda ilginç yani yazmakla olmuyor 5000 kg kaldırırken bi videosu falan olsa

  6. #6

    Üyelik Tarihi
    17 Ağustos 2012
    Şehir
    kütahya
    Yaş
    23
    Mesajlar
    1,028
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: 8085 ve 8095 hidrolik kaldırma kapasitesi 6000 kg olmuş tümosanın



    Alıntı ertuğrul pelit link=topic=62536.msg699652#msg699652 date=1360360294 Nickli Üyeden Alıntı
    video demistim ama görükmüyo orda ilginç yani yazmakla olmuyor 5000 kg kaldırırken bi videosu falan olsa
    valla ben fabrikanın yazdığını gösterdim herhalde yalan söyleyecek halleri yok ilave piston atıldığını duydum odur herhalde madem yaptınız 8075 e de koy bunu bim-*s

  7. #7

    Üyelik Tarihi
    17 Mart 2012
    Şehir
    amasya merzifon
    Yaş
    24
    Mesajlar
    648
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: 8085 ve 8095 hidrolik kaldırma kapasitesi 6000 kg olmuş tümosanın



    sırf tümosana demiyorum diğer markalardada 5000 kg yazılıyor mesela 4000 kg falan bi ağırlık kaldırdığının ispatı varmı acaba yoksa kağıt üzerindemi bunlar bu konuların aydınlatılması lazım sadece demekle olmuyor

  8. #8

    Üyelik Tarihi
    24 Aralık 2007
    Şehir
    Kırklareli
    Yaş
    32
    Mesajlar
    4,177
    Adı geçen
    1 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: 8085 ve 8095 hidrolik kaldırma kapasitesi 6000 kg olmuş tümosanın



    Alıntı ertuğrul pelit link=topic=62536.msg699659#msg699659 date=1360360540 Nickli Üyeden Alıntı
    sırf tümosana demiyorum diğer markalardada 5000 kg yazılıyor mesela 4000 kg falan bi ağırlık kaldırdığının ispatı varmı acaba yoksa kağıt üzerindemi bunlar bu konuların aydınlatılması lazım sadece demekle olmuyor
    diyelim 5000 kg kapasite var. bu hidrolik kollarının ucunda yukarı doğru dikey olarak kaldıracağı kapasitedir. yük geriye doğru uzadıkça, mesela geriye doğru 2.5 metre uzun 2000 kg lık disk tiller, 5000 kg hidrolik kapasiteli traktörü tam kapasitede çalıştırır.

  9. #9

    Üyelik Tarihi
    17 Mart 2012
    Şehir
    amasya merzifon
    Yaş
    24
    Mesajlar
    648
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: 8085 ve 8095 hidrolik kaldırma kapasitesi 6000 kg olmuş tümosanın



    bu arada bi sorum olacak arkadaşlar benim 286 g kaç kg kaldırır acaba en fazla 700 kg falan takmısızdır simdiye kadar ?

  10. #10

    Üyelik Tarihi
    25 Temmuz 2008
    Şehir
    Kırklareli
    Yaş
    38
    Mesajlar
    4,870
    Adı geçen
    8 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: 8085 ve 8095 hidrolik kaldırma kapasitesi 6000 kg olmuş tümosanın



    Güzel bir gelişme , lakin 6000 kg yi kaldırdığında jantlar , gövde vs daha fazla yük binecek , buralarında dayanıklılığı arttımı acaba.

  11. #11

    Üyelik Tarihi
    25 Temmuz 2008
    Şehir
    Kırklareli
    Yaş
    38
    Mesajlar
    4,870
    Adı geçen
    8 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: 8085 ve 8095 hidrolik kaldırma kapasitesi 6000 kg olmuş tümosanın



    Alıntı ertuğrul pelit link=topic=62536.msg699669#msg699669 date=1360361315 Nickli Üyeden Alıntı
    bu arada bi sorum olacak arkadaşlar benim 286 g kaç kg kaldırır acaba en fazla 700 kg falan takmısızdır simdiye kadar ?
    Eski 200 serisi masseylerde 2227 kg di kaldırma kapasitesi ama kaç yılına kadar bu devam etti kaç yılında arttı bilmiyorum

  12. #12

    Üyelik Tarihi
    17 Mart 2012
    Şehir
    amasya merzifon
    Yaş
    24
    Mesajlar
    648
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: 8085 ve 8095 hidrolik kaldırma kapasitesi 6000 kg olmuş tümosanın



    Alıntı ufukk link=topic=62536.msg699671#msg699671 date=1360361371 Nickli Üyeden Alıntı
    Eski 200 serisi masseylerde 2227 kg di kaldırma kapasitesi ama kaç yılına kadar bu devam etti kaç yılında arttı bilmiyorum
    286 g 2003 model ama bende bilmiyorum ne kadar kaldırır acaba :S

  13. #13

    Üyelik Tarihi
    24 Aralık 2007
    Şehir
    Kırklareli
    Yaş
    32
    Mesajlar
    4,177
    Adı geçen
    1 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: 8085 ve 8095 hidrolik kaldırma kapasitesi 6000 kg olmuş tümosanın



    Alıntı ufukk link=topic=62536.msg699670#msg699670 date=1360361323 Nickli Üyeden Alıntı
    Güzel bir gelişme , lakin 6000 kg yi kaldırdığında jantlar , gövde vs daha fazla yük binecek , buralarında dayanıklılığı arttımı acaba.
    benim eski balya makinası büyük tekerin aksını kesmişti. yer de yumuşak iyice batmıştı, kriko sokamadık alttan, sonra yanaştık 3085 e zincirle bağladık öyle kaldıralım dedik. toplam 2500 kg ya vardır ya yoktur telli makina. 3085 hiç kımıldatamadı bile. sonra td95 bulduk, onunla kademe kademe zorla askıya aldık.

  14. #14

    Üyelik Tarihi
    25 Temmuz 2008
    Şehir
    Kırklareli
    Yaş
    38
    Mesajlar
    4,870
    Adı geçen
    8 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: 8085 ve 8095 hidrolik kaldırma kapasitesi 6000 kg olmuş tümosanın



    Alıntı GÜRKAN link=topic=62536.msg699674#msg699674 date=1360361835 Nickli Üyeden Alıntı
    benim eski balya makinası büyük tekerin aksını kesmişti. yer de yumuşak iyice batmıştı, kriko sokamadık alttan, sonra yanaştık 3085 e zincirle bağladık öyle kaldıralım dedik. toplam 2500 kg ya vardır ya yoktur telli makina. 3085 hiç kımıldatamadı bile. sonra td95 bulduk, onunla kademe kademe zorla askıya aldık.
    Kitapta yazdığı gibi değil kaldırma kapasitesi sanırım , oraya doğrudan pompanın kaldırma kapasitesini yazmışlar.
    Bir anıda benden Gürkan,
    1997 yazı , balya makinasında çalışıyorum. Yanımda 9-10 yaşında bir yağcı. Birgün büyük tekerlek patladı askıya aldık makinayı , diğer küçük tekerede 2 yönde taş koyduk , patlayan tekeri yaptırmaya gittik. Geldiğimizde yer aşırı kumsal bir yerdi , makina kaymış , kriko altta kalmış makina bjonların üzerine düşmüştü. Krikoyu kurtarma çıkarma şansı yok , tarlada köye epeyce uzak bir yer , seninde de denediğin gibi 285S ile hidrolikler ile kaldırmayı denedik , kaldıramadık. Sonra o yazın kurağında , sıcağında çekiç ve tornavida ile büyük tekerler girecek kadar büyük bir çukur kazdık tekeri güç bela yerine taktık. Bu seferde 285S makinayı çukurdan çıkaramıyor Bu seferde makina çıkması için çukuru öne doğru kazarak rampa gibi yaptık , o gün bize bu kaç saate mal oldu bilmiyorum ama çektiğimiz rezillik ve sıkıntıyı hayatım boyunca unutamam. Ellerim çekiç ile toprak kazmaktan su toplamıştı.

  15. #15

    Üyelik Tarihi
    30 Ocak 2008
    Şehir
    Konya
    Yaş
    26
    Mesajlar
    531
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: 8085 ve 8095 hidrolik kaldırma kapasitesi 6000 kg olmuş tümosanın



    vites sayısıda 12+3 ' den 12+12 ' ye çıkmış

  16. #16
    ömer_06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    11 Şubat 2012
    Şehir
    ANKARA & Ş.KOÇHİSAR
    Yaş
    18
    Mesajlar
    408
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: 8085 ve 8095 hidrolik kaldırma kapasitesi 6000 kg olmuş tümosanın



    traktör önünü kaldırır kaldıramaz ki

  17. #17

    Üyelik Tarihi
    07 Mart 2010
    Şehir
    Tekirdağ; malkara
    Yaş
    29
    Mesajlar
    343
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: 8085 ve 8095 hidrolik kaldırma kapasitesi 6000 kg olmuş tümosanın



    Alıntı GÜRKAN link=topic=62536.msg699674#msg699674 date=1360361835 Nickli Üyeden Alıntı
    benim eski balya makinası büyük tekerin aksını kesmişti. yer de yumuşak iyice batmıştı, kriko sokamadık alttan, sonra yanaştık 3085 e zincirle bağladık öyle kaldıralım dedik. toplam 2500 kg ya vardır ya yoktur telli makina. 3085 hiç kımıldatamadı bile. sonra td95 bulduk, onunla kademe kademe zorla askıya aldık.
    aynen arkadaşlar katılıyorum . 398 çiftçekerim var. Arkaya 800 lt ilaç makinası takıyorum. sürekli bir takırtı geliyor pompadan 265 in pompasıyla aynı pompa 398 deki hiçbir değişillik yok. Bence tümosanın 6000 kg kaldırması çok zor. Orda bir yalnışlık olmalı. Bence kaldırma kapasitelerini 3500 çıkarmaları bile türk çiftçisi için sevindirici olur.

  18. #18

    Üyelik Tarihi
    25 Eylül 2010
    Şehir
    Tekirdağ
    Mesajlar
    313
    Adı geçen
    1 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: 8085 ve 8095 hidrolik kaldırma kapasitesi 6000 kg olmuş tümosanın



    erkunt 100 deki pistonların 5/2 si kapasitesindeki pistonlar nasıl olurda ondan daha çok kaldırma kapasitesine sahip olabilirki şaşırtıcı

  19. #19

    Üyelik Tarihi
    02 Aralık 2012
    Şehir
    Bayburt
    Yaş
    39
    Mesajlar
    10,952
    Adı geçen
    11 Mesaj
    Etiketlenme
    1 Konu

    Ynt: 8085 ve 8095 hidrolik kaldırma kapasitesi 6000 kg olmuş tümosanın



    Mantık olarak bir traktör kendi ağırlığından fazlasını nasıl kaldırabilir ki?

    Farz edelim gerçekten de 6 ton... 6 tonluk neyi kaldıracak, ne işe yarayacak...

    Zetora da 6 ton yazmışlar Türkçe broşürde, kendi sitesine girdim 42 kN yazıyor, 4200 kg ' a tekabül ediyormuş. Yani bu bilgiler biraz da kağıt üzerinde kalıyor gibi...

  20. #20

    Üyelik Tarihi
    29 Mart 2010
    Şehir
    malatya
    Mesajlar
    628
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: 8085 ve 8095 hidrolik kaldırma kapasitesi 6000 kg olmuş tümosanın



    burda bi yakınımızda tümosan 4255 var remorkta iki ton gübre vardı hidrolik remogu kalldıramadı rezil bir durumdu

+ Konuya Cevap Yaz
Sayfa 1/2 12 SonuncuSonuncu

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Benzer Konular

  1. 8075 8085 8095 serisi tumosan traktörler
    Konu Sahibi Mahmut.58 Forum Teknik Bilgiler-Yorumlar
    Cevap: 14
    Son Mesaj : 05.Aralık.2015, 22:48
  2. Arkadaşlar ne hold td75d plus 4x4 hidrolik kaldırma kapasitesi
    Konu Sahibi muhammet63 Forum Teknik Bilgiler-Yorumlar
    Cevap: 4
    Son Mesaj : 25.Mayıs.2015, 09:26
  3. NH 70-66 hidrolik kaldırma kapasitesi
    Konu Sahibi ufukk Forum Teknik Bilgiler-Yorumlar
    Cevap: 21
    Son Mesaj : 27.Şubat.2014, 23:21
  4. ZETOR Proxima Power 120 Kaldırma Kapasitesi Wideo
    Konu Sahibi Hermiyas Forum Videolar (Alıntılar)
    Cevap: 4
    Son Mesaj : 07.Mart.2013, 23:14
  5. Cevap: 56
    Son Mesaj : 06.Ekim.2009, 08:13

Arama Motoru Etiketleri

traktör, tarım, çiftçilik, tarım makineleri, tarım aletleri SEO Blog

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Mesaj Yazma Yetkiniz Var
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Var
  •  
Yukarı Çık
Hakkımızda
TrakKulüp, Türkiye'nin en büyük çiftçi paylaşım sitesidir. Sitemizde traktörler, biçerdöverler, tarım makineleri, tarım aletleri, çiftçilik, tarım ve hayvancılık ile ilgili 1.000.000'dan fazla mesaj bulunmaktadır.

62.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Bizi Takip Edin
trakkulup@trakkulup.net
DMCA.com Protection Status