+ Konuya Cevap Yaz
Sayfa 1/2 12 SonuncuSonuncu
29 sonuçtan 1 ile 20 arası gösteriliyor
  1. #1
    cemal ÖZTÜRK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    23 Nisan 2009
    Şehir
    Bilecik
    Yaş
    28
    Mesajlar
    4,242
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    NH TD65D 7 Lİ ÇİZEL KARPUZ YERİ HAZIRLAMASI (ibrahim_11



    merhaba arkadaşlar bugün itibari ile karpuz yerini hazırlamaya başladık sabah 8 de iş başı yaptım ve 20 dönüm yer sürdüm saat 3 gibi rotovator çekiçem toprak alışsın biraz 25 derece sıcaklık var yarında malçlama (naylon) çekiçem ve damlamasını sericem makina ile ayın 26 sına kadar hazırlamalıyım hem gezi için hemde yağmur geliyor işler sıkışacak 1 nisanda hayırlısıyla karpuzu dikiçez..



    arkadaşlar hepsi yüklenmiyor bikaçparçada atabiliyorum anca















  2. #2
    Ercan AYKUŞ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    31 Aralık 2013
    Şehir
    ESKİŞEHİR
    Yaş
    28
    Mesajlar
    6,573
    Blog Girişleri
    15
    Adı geçen
    28 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: NH TD65D 7 Lİ ÇİZEL KARPUZ YERİ HAZIRLAMASI (ibrahim_11



    Kolay gelsin. NH fabrikasına TD ile gidelim römorku tak gel ;D ;D

  3. #3
    cemal ÖZTÜRK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    23 Nisan 2009
    Şehir
    Bilecik
    Yaş
    28
    Mesajlar
    4,242
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: NH TD65D 7 Lİ ÇİZEL KARPUZ YERİ HAZIRLAMASI (ibrahim_11



    Alıntı kepirli_ercan link=topic=74202.msg870837#msg870837 date=1395659661 Nickli Üyeden Alıntı
    Kolay gelsin. NH fabrikasına TD ile gidelim römorku tak gel ;D ;D
    sağol o olmaz ya hem çok çamurlu işi var köyde biz orda gezerken oda burda yatmasın çalışsın kış boyu yatıyor

  4. #4
    B.BAŞARAN07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    07 Aralık 2012
    Şehir
    ANTALYA/alanya
    Yaş
    25
    Mesajlar
    1,804
    Adı geçen
    1 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: NH TD65D 7 Lİ ÇİZEL KARPUZ YERİ HAZIRLAMASI (ibrahim_11



    kolay gelsin abi yagmur gelecek mi dersin

  5. #5
    Ercan AYKUŞ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    31 Aralık 2013
    Şehir
    ESKİŞEHİR
    Yaş
    28
    Mesajlar
    6,573
    Blog Girişleri
    15
    Adı geçen
    28 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: NH TD65D 7 Lİ ÇİZEL KARPUZ YERİ HAZIRLAMASI (ibrahim_11



    çalışsın iyi dinlendi kış boyu artık traktörler sahalara indi ta ki kışa kadar kazasız belasız devam.

  6. #6
    cemal ÖZTÜRK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    23 Nisan 2009
    Şehir
    Bilecik
    Yaş
    28
    Mesajlar
    4,242
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: NH TD65D 7 Lİ ÇİZEL KARPUZ YERİ HAZIRLAMASI (ibrahim_11



    Alıntı tt555 link=topic=74202.msg870842#msg870842 date=1395660108 Nickli Üyeden Alıntı
    kolay gelsin abi yagmur gelecek mi dersin
    sağol her saat hava durumuna bakıyom telefonda devamlı deişiyor amma 6 gün hep yağmur kesin tutar tarlayı hazırlmadan bi yağmura yakalanırsak sezonu kapatırız

  7. #7

    Üyelik Tarihi
    13 Ağustos 2012
    Şehir
    Eskişehir
    Yaş
    20
    Mesajlar
    1,946
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: NH TD65D 7 Lİ ÇİZEL KARPUZ YERİ HAZIRLAMASI (ibrahim_11



    TD İyi İş Çıkarmış rotovator Paylaşımlarını Bekliyoruz İbrahim Abi..
    Güzeş Paylaşım..

  8. #8

    Üyelik Tarihi
    05 Kasım 2011
    Şehir
    ESKİŞEHİR
    Yaş
    36
    Mesajlar
    1,039
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: NH TD65D 7 Lİ ÇİZEL KARPUZ YERİ HAZIRLAMASI (ibrahim_11



    Kolay gelsin İbrahim, Allah bereketini arttırsın.

  9. #9
    B.BAŞARAN07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    07 Aralık 2012
    Şehir
    ANTALYA/alanya
    Yaş
    25
    Mesajlar
    1,804
    Adı geçen
    1 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: NH TD65D 7 Lİ ÇİZEL KARPUZ YERİ HAZIRLAMASI (ibrahim_11



    Alıntı ibrahim_11 link=topic=74202.msg870847#msg870847 date=1395660302 Nickli Üyeden Alıntı
    sağol her saat hava durumuna bakıyom telefonda devamlı deişiyor amma 6 gün hep yağmur kesin tutar tarlayı hazırlmadan bi yağmura yakalanırsak sezonu kapatırız
    anladim abi hayirlisi baklim

  10. #10
    B.BAŞARAN07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    07 Aralık 2012
    Şehir
    ANTALYA/alanya
    Yaş
    25
    Mesajlar
    1,804
    Adı geçen
    1 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: NH TD65D 7 Lİ ÇİZEL KARPUZ YERİ HAZIRLAMASI (ibrahim_11



    Alıntı ibrahim_11 link=topic=74202.msg870847#msg870847 date=1395660302 Nickli Üyeden Alıntı
    sağol her saat hava durumuna bakıyom telefonda devamlı deişiyor amma 6 gün hep yağmur kesin tutar tarlayı hazırlmadan bi yağmura yakalanırsak sezonu kapatırız
    anladim abi hayirlisi baklim

  11. #11

    Üyelik Tarihi
    15 Ekim 2010
    Şehir
    kocaeli
    Yaş
    26
    Mesajlar
    190
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: NH TD65D 7 Lİ ÇİZEL KARPUZ YERİ HAZIRLAMASI (ibrahim_11



    kolay gelsin toprakta tav güzel inşallah yağmura yakalanmadan hazırlarsınız bi daha tav yakalamak zor olur sonradan

  12. #12

    Üyelik Tarihi
    25 Temmuz 2008
    Şehir
    Kırklareli
    Yaş
    38
    Mesajlar
    4,889
    Adı geçen
    8 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: NH TD65D 7 Lİ ÇİZEL KARPUZ YERİ HAZIRLAMASI (ibrahim_11



    Adım adım,
    1. Trakkulüp Bilecik Karpuz-Peynir-Ekmek buluşmasına doğru
    Temmuz oda oradayız kısmetse , yanlız bostanın başına güzel bir gölgelik lazım.

  13. #13

    Üyelik Tarihi
    18 Ocak 2011
    Şehir
    Mersin \ Tarsus
    Yaş
    23
    Mesajlar
    3,645
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: NH TD65D 7 Lİ ÇİZEL KARPUZ YERİ HAZIRLAMASI (ibrahim_11



    kolay gelsin İbrahim abi. bizim buradaki karpuzlar mayıs sonunda çıkar.

  14. #14
    enderarslangiray - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    30 Kasım 2013
    Şehir
    eskişehir
    Yaş
    21
    Mesajlar
    186
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: NH TD65D 7 Lİ ÇİZEL KARPUZ YERİ HAZIRLAMASI (ibrahim_11



    Kolay gelsin ibrahim abi hayırlı işler

  15. #15
    alipasalierkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    22 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Yaş
    28
    Mesajlar
    14,056
    Adı geçen
    29 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: NH TD65D 7 Lİ ÇİZEL KARPUZ YERİ HAZIRLAMASI (ibrahim_11



    Güzel paylaşım. Kolay gelsin...

  16. #16

    Üyelik Tarihi
    20 Mart 2013
    Mesajlar
    3,611
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: NH TD65D 7 Lİ ÇİZEL KARPUZ YERİ HAZIRLAMASI (ibrahim_11



    paylaşım için teşekkürler.ellerine sağlık abi.kolay gelsin

  17. #17

    Üyelik Tarihi
    13 Haziran 2009
    Şehir
    Kütahya
    Yaş
    45
    Mesajlar
    18,840
    Adı geçen
    63 Mesaj
    Etiketlenme
    2 Konu

    Ynt: NH TD65D 7 Lİ ÇİZEL KARPUZ YERİ HAZIRLAMASI (ibrahim_11



    Kolay gelsin İbo,

  18. #18
    alper4u - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    30 Ocak 2013
    Şehir
    Gündüzlü köyü/Tekirdağ
    Yaş
    34
    Mesajlar
    2,166
    Adı geçen
    4 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: NH TD65D 7 Lİ ÇİZEL KARPUZ YERİ HAZIRLAMASI (ibrahim_11



    İbrahim çok çalışıyorsun bu aralar emeğinin karşılığını alırsın inşallah.Yaza karpuz kesmeye Bilecikteyiz kısmetse

  19. #19
    MuRaT cAn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    17 Aralık 2008
    Şehir
    Nevşehir
    Yaş
    20
    Mesajlar
    1,501
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: NH TD65D 7 Lİ ÇİZEL KARPUZ YERİ HAZIRLAMASI (ibrahim_11



    Kolay gelsin abi
    Umarım emeğinin karşılığını alırsın

  20. #20

    Üyelik Tarihi
    01 Aralık 2009
    Şehir
    Tekirdağ
    Yaş
    17
    Mesajlar
    1,714
    Adı geçen
    1 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: NH TD65D 7 Lİ ÇİZEL KARPUZ YERİ HAZIRLAMASI (ibrahim_11



    kolay gelsin abi

+ Konuya Cevap Yaz
Sayfa 1/2 12 SonuncuSonuncu

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Benzer Konular

  1. Cevap: 33
    Son Mesaj : 10.Şubat.2015, 07:00
  2. 2014 KARPUZ HASADIMIZ..(ibrahim_11)
    Konu Sahibi cemal ÖZTÜRK Forum Karpuz
    Cevap: 22
    Son Mesaj : 20.Temmuz.2014, 20:59
  3. KARPUZ YERİ HAZIRLAMA VE SIRA YAPIMI (ibrahim_11)
    Konu Sahibi cemal ÖZTÜRK Forum Karpuz
    Cevap: 12
    Son Mesaj : 25.Mart.2014, 14:22
  4. Cevap: 31
    Son Mesaj : 21.Kasım.2012, 18:28
  5. Cevap: 76
    Son Mesaj : 01.Nisan.2012, 21:34

Arama Motoru Etiketleri

traktör, tarım, çiftçilik, tarım makineleri, tarım aletleri SEO Blog

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Mesaj Yazma Yetkiniz Var
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Var
  •  
Yukarı Çık
Hakkımızda
TrakKulüp, Türkiye'nin en büyük çiftçi paylaşım sitesidir. Sitemizde traktörler, biçerdöverler, tarım makineleri, tarım aletleri, çiftçilik, tarım ve hayvancılık ile ilgili 1.000.000'dan fazla mesaj bulunmaktadır.

62.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Bizi Takip Edin
trakkulup@trakkulup.net
DMCA.com Protection Status