+ Konuya Cevap Yaz
13 sonuçtan 1 ile 13 arası gösteriliyor
  1. #1

    Üyelik Tarihi
    29 Aralık 2013
    Şehir
    bursa/iznik
    Yaş
    31
    Mesajlar
    61
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    İLK AÇIK TARLA SÜRÜMÜMÜZ



    bölge itibari ile bu güne kadarsürdüğüm en büyük açık tarla 18 dönüm dü.

    bi abim karamürsel valideköprüden 75 dönüm bi yer kiralamış sebze ekimi için. illa benim traktörle git sür dedi. iznik bölgesinin tek 3070 i onda. bende kabul ettim. 1,5 günde sürüldü tarla. 20 dönümünü boş cıkıp dolu inerek, geri kalanını 2 taraflı sürdüm. 4 depo kadar mazot ile 3 litre yağ yaktık traktör ne kadar askıda kaldı hatırlamıyorum bile. alt taraf 1 cm incelmiştir kesin
















  2. #2
    hüseyinaslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    30 Ekim 2013
    Şehir
    kütahya
    Yaş
    24
    Mesajlar
    1,692
    Adı geçen
    2 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: İLK AÇIK TARLA SÜRÜMÜMÜZ



    helal olsun 3070 e o ne biçim sürüm öyle. çig toprak çıkarmıs....

  3. #3
    GENÇ EYMIRLİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    13 Haziran 2010
    Şehir
    Çorum
    Yaş
    25
    Mesajlar
    4,684
    Adı geçen
    1 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: İLK AÇIK TARLA SÜRÜMÜMÜZ



    ıyi aktarma yapmışsın o pulluk biraz değişik gibi telefondan pek belli olmuyor da

  4. #4

    Üyelik Tarihi
    11 Mayıs 2013
    Şehir
    ısparta
    Yaş
    22
    Mesajlar
    222
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: İLK AÇIK TARLA SÜRÜMÜMÜZ



    bahar geldi artık tarlaların canlanma zamanı geldi sürümde başarılı verimde iyi olur inşallah

  5. #5

    Üyelik Tarihi
    29 Aralık 2013
    Şehir
    bursa/iznik
    Yaş
    31
    Mesajlar
    61
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: İLK AÇIK TARLA SÜRÜMÜMÜZ



    yorumlar için teşekkür ederim. pulluk 4 lü 10 numara galiba hidrolik gezerli. zeytin ve bağ araları için kullanıyorduk

  6. #6

    Üyelik Tarihi
    14 Kasım 2013
    Şehir
    Tokat
    Yaş
    22
    Mesajlar
    1,677
    Adı geçen
    2 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: İLK AÇIK TARLA SÜRÜMÜMÜZ



    kolay gelsin güzel paylaşım

  7. #7

    Üyelik Tarihi
    08 Ocak 2011
    Şehir
    samsun
    Yaş
    55
    Mesajlar
    242
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: İLK AÇIK TARLA SÜRÜMÜMÜZ



    Arkadaşım işiniz bayağı zormuş aynen bizim yöredeki topraklar gibi zor ifla gelen cinsten MF yormuşsun anlaşılan...

  8. #8
    B.BAŞARAN07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    07 Aralık 2012
    Şehir
    ANTALYA/alanya
    Yaş
    25
    Mesajlar
    1,802
    Adı geçen
    1 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: İLK AÇIK TARLA SÜRÜMÜMÜZ



    kolay gelsin pulluk sanki 12 gibi alttan taze toprak cikmis bide bu yag konusunda ciddimisn abi :S

  9. #9

    Üyelik Tarihi
    29 Aralık 2013
    Şehir
    bursa/iznik
    Yaş
    31
    Mesajlar
    61
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: İLK AÇIK TARLA SÜRÜMÜMÜZ



    pulluğun tam numarasını bilmiyorum. toprak ağır ve derin sürülmek zorunda. özellikle sırık domates derin sürüm istiyor. traktörün yağ zaten eskiydi bide aşırı zorladık makinayı. takviye 4 te el gazı sonda 15 20 gaz arası cıkıyo sürerek. takviye 3 yavas geliyo ve motor patinaj yapıyo. zatende motorun altı devamlı surtuyo.

  10. #10

    Üyelik Tarihi
    02 Nisan 2014
    Şehir
    bursa
    Yaş
    29
    Mesajlar
    1,250
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: İLK AÇIK TARLA SÜRÜMÜMÜZ



    3070 le surum zevkı paha bıcılmez kolay kolay bayılmaz 3070 de fakat levyelı model sanırım takviye 4 atıyon hızlı gelıo takvıye 3 atıon yavas gelıyo bu sorun var 3070 her seyıyle mukkemmel makına da bu motorlar bag bahce motoru tarlaya gırınce ağlarlar alcak oldugu ıcın hemen askıya alır ve yakıt artar normal bı tarla motoru olsa o tarlayı 2 depoyla surmustu 24 jant bır de sanırım yalnız 3070 de o cekısı hıssedersiniz

  11. #11

    Üyelik Tarihi
    02 Nisan 2014
    Şehir
    bursa
    Yaş
    29
    Mesajlar
    1,250
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: İLK AÇIK TARLA SÜRÜMÜMÜZ



    bırde bulundugunuz mevkıden orası baya bı km yol var sanırım buda yakıtta buyuk bır etken olur

  12. #12
    cemal ÖZTÜRK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    23 Nisan 2009
    Şehir
    Bilecik
    Yaş
    28
    Mesajlar
    4,214
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: İLK AÇIK TARLA SÜRÜMÜMÜZ



    Kolay gelsin

  13. #13

    Üyelik Tarihi
    29 Aralık 2013
    Şehir
    bursa/iznik
    Yaş
    31
    Mesajlar
    61
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Ynt: İLK AÇIK TARLA SÜRÜMÜMÜZ



    tarlada ev vardı orda kaldık. traktor 24 jant ve levyelı 4 vites. ama hakikaten ceken bi makina

+ Konuya Cevap Yaz

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Benzer Konular

  1. acik besinin altını temızledık
    Konu Sahibi 68cerran68 Forum Süt Hayvanclığı
    Cevap: 7
    Son Mesaj : 06.Şubat.2013, 18:31
  2. Cevap: 32
    Son Mesaj : 28.Nisan.2012, 10:40
  3. 50 BAŞ KAPASİTELİ MODERN YARI AÇIK SÜT HAYVANCILIĞI
    Konu Sahibi mşvidoba Forum Süt Hayvanclığı
    Cevap: 9
    Son Mesaj : 05.Nisan.2012, 14:46
  4. AÇIK SİSTEM BESİCİLİK
    Konu Sahibi fmd_ticaret Forum Süt Hayvanclığı
    Cevap: 9
    Son Mesaj : 16.Ekim.2010, 17:56
  5. 6500 TL YE 34 BAŞLIK AÇIK BESİ
    Konu Sahibi hacimmet Forum Süt Hayvanclığı
    Cevap: 25
    Son Mesaj : 26.Temmuz.2010, 19:59

Arama Motoru Etiketleri

traktör, tarım, çiftçilik, tarım makineleri, tarım aletleri SEO Blog

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Mesaj Yazma Yetkiniz Var
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Var
  •  
Yukarı Çık
Hakkımızda
TrakKulüp, Türkiye'nin en büyük çiftçi paylaşım sitesidir. Sitemizde traktörler, biçerdöverler, tarım makineleri, tarım aletleri, çiftçilik, tarım ve hayvancılık ile ilgili 1.000.000'dan fazla mesaj bulunmaktadır.

62.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Bizi Takip Edin
trakkulup@trakkulup.net
DMCA.com Protection Status