NEW HOLLAND 70-66 4X4


herkese slm
1994 model mf 265 s marka 3600 saatte traktorum var gecenlerde 2000 model 4350 saatte new holland 70-66 4x4 kullanma fırsatım oldu sanırım ıveco moturluymuş govdesı grı renklı kara kafa denılıyor ve cok hoşuma gıttı traktörü pullukta kullanma fırsatım oldu12 numara 3lu pullukta 265 e 12 numara 3 lu pulluk takıyorum bıraz batırınca zor cekıyor takvıyeye dusmeden gıtmıyor ama aynı arazıde 70-66 da patınaj tek cekerde yok denılecek kadar az ınanın mukemmel cekişi var serı 1 ile orta ayarda gıdıyor 1400 dd hayret ettım
bana 66 serisi artık eskıdı td 75 al diyorlar onlar daha iyi diyorlar ama baktım aralarında pek fark yok gibi bilmiyorum daha once hıc fiat kullanmadığım icin . newhollandın 70-66 4x4 veya td75d 4x4 kullanan arkadaslar varsa bana yardımcı olsunlar arasında belirgın fark varmı bızım ıcın 70 hp aralığı en ideali o yuzden daha buyuğunu istemıyorum ilginize simdiden teşekkur ederım
 
Ynt: NEW HOLLAND 70-66 4X4

kesinlikle 70-66 al...

3lü 12 ' ' pulluk ufa olur çiftçekere... 4lü 12 ' ' pullukta toprak yapısına göre 2 takviye 3te yada seri 1de herk yapar max. 1600 devirde çalıştırırsın...

2. el alacaksan TD 75D alma, bunlarda TTF motor var çok yağ kaçırıyor... sanırım 1998-2001 arası 66 serisi İveco motor...

bizim buralarda eski TD-D serisi pek kalmadı herkes değiştirdi... alcaksan bi 70-66 süper olur, bide Turbo attırırsın...

bizde de var bi 2000 model 70-66S DT ve 1987 model 285...
 
Ynt: NEW HOLLAND 70-66 4X4

Bizim 70-66 ve 285
081011125037hj7.jpg

081013122543da4.jpg

081013151046uh3.jpg

081013151135wd2.jpg



081013151009ri2.jpg

081013151300xp8.jpg
 
Ynt: NEW HOLLAND 70-66 4X4

66 serisi ile TD-D serisi arasındaki en belirgin fark konfor ve tip onun dışında TD-D serisi genelde TTF motor kullanılmış 66 serisinde ise 98den sonra İveco motor kullanılmış...

bizim eniştede de TD 75D 4x4 vardı 2005de aldı 2007de sattı TL 100A aldı... 2 senede motor dağıldı... birazda hor kullanıyorlardı... onlarda diyordu 66 serisi daha iyi diye...
 
Ynt: NEW HOLLAND 70-66 4X4

salih bu traktörlerın fiyatları hakkında bi bilgın varmı ben kabınsız ıstıyorum 28-35 milyar arasında değişiyor deniliyor
bişey daha var kuyruk mili 540/750 devirli _ ılerı gerı levyelı _12+12 mekık sanzımanlı ve 4 hidrolık cıkışlı olanları var deniliyor bu konuda bilgın varmı ?
hersey icin teşekkur ederim
 
Ynt: NEW HOLLAND 70-66 4X4

bnde 70-66 al derım en ıyı serılerden bırısı..TD75 kafa tutamaz 70-66ya vıteslerı olsun cekısı olsun cok ıdeal bır traktor...12+12 mekık sanzımanlı ama kuyruk mılını salıh daha ıyı bılır benım bıldıgım kadarıyla 750 yok onda...
 
Ynt: NEW HOLLAND 70-66 4X4

xdragonx link=topic=9207.msg96764#msg96764 date=1226863232' Alıntı:
salih bu traktörlerın fiyatları hakkında bi bilgın varmı ben kabınsız ıstıyorum 28-35 milyar arasında değişiyor deniliyor
bişey daha var kuyruk mili 540/750 devirli _ ılerı gerı levyelı _12+12 mekık sanzımanlı ve 4 hidrolık cıkışlı olanları var deniliyor bu konuda bilgın varmı ?
hersey icin teşekkur ederim

alabileceğin en pahalı 70-66 taş çatlasa 40 milyar... 35 milyara en temizinden orjinal kabinli 4x4 2000-2001 model çok rahat bulursun...

hatta 40 milyara 2001 model 80-66 4x4 orj. kab. Polatlıda var...

Kuyruk mili konusuna gelince
Kuyruk Mili : 1 3/8 ' ' - 6 kanallı şaft 1715 motor devrinde 750 d/d ve senkronize kuyruk mili... (Kitapçıkta böyle yazıyor...) yani kademe yok...

Hidrolik çıkışı ise 2 adet...
2000 model 66 serisinde böyle, senin saydıkların elki 2001 model 66 serisinde olabilir ama pek zannetmiyorum...
 
Ynt: NEW HOLLAND 70-66 4X4

POYRAZLI SALİH link=topic=9207.msg97022#msg97022 date=1226930232' Alıntı:
alabileceğin en pahalı 70-66 taş çatlasa 40 milyar... 35 milyara en temizinden orjinal kabinli 4x4 2000-2001 model çok rahat bulursun...

hatta 40 milyara 2001 model 80-66 4x4 orj. kab. Polatlıda var...

Kuyruk mili konusuna gelince
Kuyruk Mili : 1 3/8 ' ' - 6 kanallı şaft 1715 motor devrinde 750 d/d ve senkronize kuyruk mili... (Kitapçıkta böyle yazıyor...) yani kademe yok...

Hidrolik çıkışı ise 2 adet...
2000 model 66 serisinde böyle, senin saydıkların elki 2001 model 66 serisinde olabilir ama pek zannetmiyorum...
salih onun dedıgı ozellikler 70-66ların avrupalarında var kademeli 750devır ve 4 pıston cıkısı...
 
Ynt: NEW HOLLAND 70-66 4X4

salih bizim asıl amacımız mf 3075d phantom almaktı ama bi baktım hep aynı sanzıman aynı difransıyel aynı hidrolık kolları oldukca guclu motor fakat mazotun anasını ağlatıyor yakıtı aşırı fazla 2005-2006 modeli tekcekerı 28-32 cift cekerı ıse 35 40 milyar arasında ama yakıt problem hemde ınanmazsın aşırı yakıtı var ve parcasıda cok pahalı 2. elide gunden gune duşuyor senin 70-66s koc gibi maşallah 285 ile yakıtını mukayese edebilirmisin ayrıca bu 70-66 ların avrupası nasıl fark varmı
 

Ynt: NEW HOLLAND 70-66 4X4

coyote26 link=topic=9207.msg97109#msg97109 date=1226937514' Alıntı:
salih onun dedıgı ozellikler 70-66ların avrupalarında var kademeli 750devır ve 4 pıston cıkısı...

Valla bizim 70-66da o özellikler yok... bizim 70-66da İtalyan...

xdragonx link=topic=9207.msg97117#msg97117 date=1226938317' Alıntı:
salih bizim asıl amacımız mf 3075d phantom almaktı ama bi baktım hep aynı sanzıman aynı difransıyel aynı hidrolık kolları oldukca guclu motor fakat mazotun anasını ağlatıyor yakıtı aşırı fazla 2005-2006 modeli tekcekerı 28-32 cift cekerı ıse 35 40 milyar arasında ama yakıt problem hemde ınanmazsın aşırı yakıtı var ve parcasıda cok pahalı 2. elide gunden gune duşuyor senin 70-66s koc gibi maşallah 285 ile yakıtını mukayese edebilirmisin ayrıca bu 70-66 ların avrupası nasıl fark varmı

bizim buranın toprağıda baya ağır, genelde bizim köyde traktörler 2 litre yakıyor...
285 3lü 12 ' ' pullukta dönüme (1000 m2) 2litre yakıyor,
70-66 4lü 12 ' ' pullukta oda 2 litre yakıyor,
geçenlerde 277G 4x4 var bizim köyde onun sahibiyle konuştuk oda 4lü 12 ' ' pullukta 2 litre yakıyomuş...

fark yok aralarında...
 
Ynt: NEW HOLLAND 70-66 4X4

277g kullandım 75hp ama inan bana hıcde o kadar az yakmıyor 14 numara 3lü alpler marka pulluk taktık 3 takviye keyfe keder gidiyor bizim toprakta cok ağır yağmur yağmadan gıremıyoruz inan bana erkunt servet 80t 277g ile aynı motora sahip perkins 1103c33t modeli zaten pulluk onundu o bile 277g dan cok cok ustun ve daha az yakıyor birde same deneyecem nasıp olursa bugun yarın
 
Ynt: NEW HOLLAND 70-66 4X4

xdragonx link=topic=9207.msg97332#msg97332 date=1226955945' Alıntı:
277g kullandım 75hp ama inan bana hıcde o kadar az yakmıyor 14 numara 3lü alpler marka pulluk taktık 3 takviye keyfe keder gidiyor bizim toprakta cok ağır yağmur yağmadan gıremıyoruz inan bana erkunt servet 80t 277g ile aynı motora sahip perkins 1103c33t modeli zaten pulluk onundu o bile 277g dan cok cok ustun ve daha az yakıyor birde same deneyecem nasıp olursa bugun yarın

Sameler çok güzel...
bizim köyde 1998 model Explorer 90 var, herkte çekişi iyi yakıtı az ama kaba toprakta hiç gitmiyor balon teker olduğu için tutunamıyor...
bizim bayır bi tarla var biz 70-66yla ektik rahat ektik, aynı yerde dayımgilin tarla var onlarda 80-66 DT ile ekti onlarda rahat ekmiş bizim tarlanın karşısında bu Samenin sahibinin tarlası var onun tarlayı ekmeye gittik Same Explorer 90 resmen apalıyor mibzeri zor çekiyor, kaba toprakta resmen apalıyor...
 
Ynt: NEW HOLLAND 70-66 4X4

salih samenin 2 modeli var ikiside cift ceker 70 hp bırısı sanırım 3 silindirli digerı 4 silindirli.4 silindirli olan classıc dediler turbosu yokmuş dıgerı 3 silindir turboymuş sanırım explorer70 di 4 silindirli olan ve 2 tane kuyruk mili var cok enteresan bakalım nasip
 
Ynt: NEW HOLLAND 70-66 4X4

xdragonx link=topic=9207.msg97716#msg97716 date=1227038677' Alıntı:
salih samenin 2 modeli var ikiside cift ceker 70 hp bırısı sanırım 3 silindirli digerı 4 silindirli.4 silindirli olan classıc dediler turbosu yokmuş dıgerı 3 silindir turboymuş sanırım explorer70 di 4 silindirli olan ve 2 tane kuyruk mili var cok enteresan bakalım nasip

1998 model Explorer 70ler var onlardan mı ?
yeni modellerde 75 var sanırım...

bizim köye Explorer 70 gelmişti adam balyacıydı... şahsen ben beğenmemiştim (tip ve kalıp olarak) kalıbı bana biraz ufak gibi gelmişti...

bence bi dene 70-66dan çekiş olarak üstün olabilir... nede olsa Same...
 
Ynt: NEW HOLLAND 70-66 4X4

samenin 1996 model 4100 saatte explorer 70 modeli arka sol kaldırma kolunda hidrolik piston var cift kuyruk mili var ve 4 hidrolik çıkışlı 12ileri 12 geri vitesli önden pek tutunamıyor 3lü 14 inch pullukta vites olarak pek cakamadım ama hız olarak erkunttan aynı devirde bıraz ağır gibi ama dıreksıyon muhteşem öyle agır bı ışıde yok ama 3 yıl once debrıyaj balatası değişmiş 3600 saat civarında yenitipleri mukemmel diyolar ama bu beni pek sarmadı viteslerde cok zor gecıyor
 
Ynt: NEW HOLLAND 70-66 4X4

xdragonx link=topic=9207.msg98225#msg98225 date=1227132969' Alıntı:
samenin 1996 model 4100 saatte explorer 70 modeli arka sol kaldırma kolunda hidrolik piston var cift kuyruk mili var ve 4 hidrolik çıkışlı 12ileri 12 geri vitesli önden pek tutunamıyor 3lü 14 inch pullukta vites olarak pek cakamadım ama hız olarak erkunttan aynı devirde bıraz ağır gibi ama dıreksıyon muhteşem öyle agır bı ışıde yok ama 3 yıl once debrıyaj balatası değişmiş 3600 saat civarında yenitipleri mukemmel diyolar ama bu beni pek sarmadı viteslerde cok zor gecıyor

bizim köydeki Explorer 90ın sahibide 4 yılda balata eskitiyor diyor... artık debriyajmı yoksa frenmi orasını bilmiyorum...
 
Ynt: NEW HOLLAND 70-66 4X4

kardes 70 66 mf 277 g den az yakmaz o ortada.artı 66 serısı hantaldır yanı serı degıldır vıteslerı agır.bende 2000 model 80 66 kullanmıstım.bence mf al 277 g 70 66 dan daha serıdır.70 66 nın bır mekık kolu var levyesi.
 
Ynt: NEW HOLLAND 70-66 4X4

masseyci_adige link=topic=9207.msg98489#msg98489 date=1227204825' Alıntı:
kardes 70 66 mf 277 g den az yakmaz o ortada.artı 66 serısı hantaldır yanı serı degıldır vıteslerı agır.bende 2000 model 80 66 kullanmıstım.bence mf al 277 g 70 66 dan daha serıdır.70 66 nın bır mekık kolu var levyesi.

Valla yakıt olarak bizim köyde aynı pullukta ikiside aynı yakıyor...
277 G 4lü 12 ' ' pullukla seri 1de herg yapıyor... sahibide zaten seri 1de pek randımanlı çalıştığını söylüyor, seri 1de pulluğu pek salamıyormuş...

seri gitme konusunda ewet 277G daha seri...
bizim 70-66da 4lü 12 ' ' pullukta 2 takviye 3te çekiyor... Toprağın tavına göre değişiyor ama biz genelde 2 takviye 3le herg yapıyoruz, pulluğu sonuna kadar salıyoruz...
 

Ynt: NEW HOLLAND 70-66 4X4

masseyci_adige link=topic=9207.msg98489#msg98489 date=1227204825' Alıntı:
kardes 70 66 mf 277 g den az yakmaz o ortada.artı 66 serısı hantaldır yanı serı degıldır vıteslerı agır.bende 2000 model 80 66 kullanmıstım.bence mf al 277 g 70 66 dan daha serıdır.70 66 nın bır mekık kolu var levyesi.
bnce 70-66 DT al derim 277 den iyi oldugu görüşündeyim seri motor patınaja kacıyor ağır devırlı motor cekmiycem demez ...Serilikten kastın hız ise 240 al o daha hızlı 277 den :)
 
Ynt: NEW HOLLAND 70-66 4X4

masseyci_adige link=topic=9207.msg98489#msg98489 date=1227204825' Alıntı:
kardes 70 66 mf 277 g den az yakmaz o ortada.artı 66 serısı hantaldır yanı serı degıldır vıteslerı agır.bende 2000 model 80 66 kullanmıstım.bence mf al 277 g 70 66 dan daha serıdır.70 66 nın bır mekık kolu var levyesi.

70-66nın hantallığı vites sıralamasında takviye 3 ten sonra seri 1, seri 1den sonra ise takviye 4 geliyor... yani takviye 4 hız olarak seri 1den sonra geliyor...
seri 1de de herg yapamadığımız için takviye 3le idare ediyoz... takviye 4 : takviye 3 ile seri 1 in arasında olsaydı daha iyi olurdu...
 

Benzer Konular