www.trakkulup.net
Sayfa 1/2 12 SonuncuSonuncu
29 sonuçtan 1 ile 15 arası gösteriliyor
  1. #1

    Üyelik Tarihi
    02 Aralık 2012
    Şehir
    Bayburt
    Yaş
    40
    Mesajlar
    12,831
    Adı geçen
    18 Mesaj
    Etiketlenme
    1 Konu

    8441 - Tomruk Cekme



    Zetor Proxima 8441. Izvlačenje klada!!: http://youtu.be/zlSuSe6NjfM

  2. #2

    Üyelik Tarihi
    18 Eylül 2010
    Şehir
    Tokat
    Yaş
    36
    Mesajlar
    564
    Adı geçen
    2 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Cevap: 8441 - Tomruk Cekme



    Umut hocam sana güvendik 7441 aldık bak adamlar td65e dönerli-kebaplı 4-13 takıyormuş ben düz 4-14 takacağım eğer çekmezse ya elindeki major 80i alırım ya bana bir td65 ayarlarsın ya da son çare dönerli kebap isterim bilgin olsun. İnsanlara yanlış örnek olma

    Baki TÜRKOĞLU teşekkür etti.

  3. #3

    Üyelik Tarihi
    02 Aralık 2012
    Şehir
    Bayburt
    Yaş
    40
    Mesajlar
    12,831
    Adı geçen
    18 Mesaj
    Etiketlenme
    1 Konu

    Cevap: 8441 - Tomruk Cekme



    eyvallah.. canın sagolsun

    Baki TÜRKOĞLU, historyman teşekkür etti.

  4. #4
    tgudill - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    30 Aralık 2015
    Şehir
    Sakarya
    Yaş
    28
    Mesajlar
    209
    Adı geçen
    2 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Cevap: 8441 - Tomruk Cekme



    Bende bundan biraz daha tombul disbudak agacini td65le tarlada cikarip atolyeye goturmustum. Hic iplememisti td 65..

  5. #5

    Üyelik Tarihi
    02 Aralık 2012
    Şehir
    Bayburt
    Yaş
    40
    Mesajlar
    12,831
    Adı geçen
    18 Mesaj
    Etiketlenme
    1 Konu

    Cevap: 8441 - Tomruk Cekme



    Zetor 5211-65 56 nh cekismesi: http://youtu.be/8zqE63Wp4CA

    özel-farkli bi seri mi sizdeki 65..

    Baki TÜRKOĞLU teşekkür etti.

  6. #6
    kayasevkett - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    10 Kasım 2013
    Şehir
    Düzce
    Yaş
    27
    Mesajlar
    767
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Cevap: 8441 - Tomruk Cekme



    Alıntı UÖZKAN.77 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Zetor 5211-65 56 nh cekismesi: http://youtu.be/8zqE63Wp4CA

    özel-farkli bi seri mi sizdeki 65..
    Vuuuuuuuu 😱😱😱

    Newholland'cıları kızdıracak bir hareket.

    Nasılda usulca götürüyor Junior Zetor 👍👍👍

    Baki TÜRKOĞLU teşekkür etti.

  7. #7
    FENOMEN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    12 Ocak 2010
    Şehir
    Bilecik / Eyüp UYSAL
    Yaş
    26
    Mesajlar
    2,702
    Adı geçen
    6 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Cevap: 8441 - Tomruk Cekme



    Alıntı UÖZKAN.77 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Zetor 5211-65 56 nh cekismesi: http://youtu.be/8zqE63Wp4CA

    özel-farkli bi seri mi sizdeki 65..
    https://www.youtube.com/watch?v=pyfvrlQMMVM
    bu da başka zetor sanırım.
    Bence çok abartılıyor bu zetorlar hadi bizim ülkede bilinmiyor parça sıkıntısı var.Zetoru bilen tanıyan ülkelerde dediğiniz kadar iyi olsa zetor herkes jd.case.claas.deutz vs. satıp zetor alırdı.Oda makina işte.

    Baki TÜRKOĞLU teşekkür etti.

  8. #8

    Üyelik Tarihi
    30 Aralık 2009
    Şehir
    EDİRNE KEŞAN
    Yaş
    48
    Mesajlar
    2,492
    Adı geçen
    2 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Cevap: 8441 - Tomruk Cekme



    @özkan daha çok klavyeyle boğuşacaksın gibime geliyor.

  9. #9

    Üyelik Tarihi
    18 Eylül 2010
    Şehir
    Tokat
    Yaş
    36
    Mesajlar
    564
    Adı geçen
    2 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Cevap: 8441 - Tomruk Cekme



    Alıntı kayasevkett Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Vuuuuuuuu ������

    Newholland'cıları kızdıracak bir hareket.

    Nasılda usulca götürüyor Junior Zetor ������
    Atanıza rahmet, size zahmet sevgili kardeşlerim tt55 ten başlayın td110 a kadar tomruk çekme videosu yükleyin biz de eğlenelim be bizim de hakkımız seyretmek, eğlenmek. Herhangi bir markanın herhangi bir fanatiğini kızdırmak değil amaç tam tersine görüntülü analiz yapmak.

  10. #10
    Göktürk- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    14 Ekim 2010
    Şehir
    Cemal,Amasya,57 y
    Mesajlar
    1,069
    Adı geçen
    1 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Cevap: 8441 - Tomruk Cekme



    Alıntı historyman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Umut hocam sana güvendik 7441 aldık bak adamlar td65e dönerli-kebaplı 4-13 takıyormuş ben düz 4-14 takacağım eğer çekmezse ya elindeki major 80i alırım ya bana bir td65 ayarlarsın ya da son çare dönerli kebap isterim bilgin olsun. İnsanlara yanlış örnek olma
    Sevgili kardeşim,dönerliyi yoğurtluyu iskenderi bilmem.Bize çok yakınsın git bizzat gör diyecem ama motor gitti.Bu performansını önceden bilseydim ben kaçırmazdım zaten.İstersen telefonunu vereyim bizzat kendin görüş.

    Baki TÜRKOĞLU teşekkür etti.

  11. #11
    nurettin şahiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    07 Haziran 2014
    Şehir
    denizli
    Yaş
    24
    Mesajlar
    621
    Adı geçen
    2 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Cevap: 8441 - Tomruk Cekme



    yok yok umut abı bu major 80'ni aşılıcak bıze bellı oldu

  12. #12

    Üyelik Tarihi
    02 Aralık 2012
    Şehir
    Bayburt
    Yaş
    40
    Mesajlar
    12,831
    Adı geçen
    18 Mesaj
    Etiketlenme
    1 Konu

    Cevap: 8441 - Tomruk Cekme



    hayır nh bilmediğimiz bişey olsa gidip arayıp bulup arastircam..

    illere göre farklı üretimi varsa yine gider incelerim üsenmem.. biz mi bilmiyoruz yoksa

  13. #13

    Üyelik Tarihi
    02 Aralık 2012
    Şehir
    Bayburt
    Yaş
    40
    Mesajlar
    12,831
    Adı geçen
    18 Mesaj
    Etiketlenme
    1 Konu

    Cevap: 8441 - Tomruk Cekme



    erkunt hasmet110(113hp) zetor10641(101hp) cekişme…: http://youtu.be/2JBhW-4hB_s

    erkunt 90.. zetor 124 u çeksin.. hediye motor verecem ispat edene..


    fenomen.. aynen hiç düşünmemiştim.. mercedes iyi bi araba olsa herkes arabasini satar mercedes binerdi

    illa örnek lazımsa alman 130 jd verildi.. zetor 150 alındı konyada yeni.. foruma üye konu açtı bulabilirsin..

    hiç bi motoru kotulemiyorum! zetor fayda/masraf yakar/çeker olarak çok daha üstün diyorum sadece..
    Konu UÖZKAN.77 tarafından (06.Haziran.2016 Saat 10:46 ) değiştirilmiştir.

  14. #14

    Üyelik Tarihi
    02 Aralık 2012
    Şehir
    Bayburt
    Yaş
    40
    Mesajlar
    12,831
    Adı geçen
    18 Mesaj
    Etiketlenme
    1 Konu

    Cevap: 8441 - Tomruk Cekme



    fehim abi.. ömrümüz yeldegirmenleriyle savaşlarda geçti sorun yok

  15. #15
    FENOMEN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    12 Ocak 2010
    Şehir
    Bilecik / Eyüp UYSAL
    Yaş
    26
    Mesajlar
    2,702
    Adı geçen
    6 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Cevap: 8441 - Tomruk Cekme



    Alıntı UÖZKAN.77 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    erkunt hasmet110(113hp) zetor10641(101hp) cekişme…: http://youtu.be/2JBhW-4hB_s

    erkunt 90.. zetor 124 u çeksin.. hediye motor verecem ispat edene..


    fenomen.. aynen hiç düşünmemiştim.. mercedes iyi bi araba olsa herkes arabasini satar mercedes binerdi

    illa örnek lazımsa alman 130 jd verildi.. zetor 150 alındı konyada yeni.. foruma üye konu açtı bulabilirsin..

    hiç bi motoru kotulemiyorum! zetor fayda/masraf yakar/çeker olarak çok daha üstün diyorum sadece..
    erkuntu savunduğum falan yok erkunt yada nh traktörüm de yok millet nh çekiyor dediğinde hemen çekişme videosu atman tuhafıma gitti.

    benim verdiğim örnek başka mercedese parası olan biner murat abi mercedesini satıp yok yere tofaşa binen yoktur.senin verdiğin mercedes örneği buna benzer.
    abi ben zetoru bilmiyorum evet mantıken konuşuyorum senin övdüğün kadar iyi olsa zetor akla ilk gelen marka olurdu zetor.Diyorum ya hani bizim imkanımız yok avrupadaki çiftçinin her türlü zetor u tanırken neden sen kadar övmüyor.
    çekişi güzel olabilir zetoru bir kepçeli bir anlatıyosun ki sanki beko.(bekosu olan satıp zetoru alası gelir)römork çekişini anlatıyosun sanki axor.(axoru olan satıp zetor alası gelir)Çekişini bir anlatıyosun sanki fendt vario(fenti olan satıp zetor alası gelir).Yanlış anlama sana kasti bir mesaj yazmıyorum bence fazla fanatiksin.

    diyeceğim zetor tomruk çekerken kahraman nh td 65 çekince kötü oluyor.neyse canını sıktıysam af ola yazdıklarım kötülükden değil bilesin.Zetor videolarını ve paylaşımlarını da sürekli izliyorum.Sakın bana kırılmayasın.

    UÖZKAN.77 teşekkür etti.



Sayfa 1/2 12 SonuncuSonuncu

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Arama Motoru Etiketleri

traktör, tarım, çiftçilik, tarım makineleri, tarım aletleri SEO Blog

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yukarı Çık
Hakkımızda
TrakKulüp, Türkiye'nin en büyük çiftçi paylaşım sitesidir. Sitemizde traktörler, biçerdöverler, tarım makineleri, tarım aletleri, çiftçilik, tarım ve hayvancılık ile ilgili 1.000.000'dan fazla mesaj bulunmaktadır.

62.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Bizi Takip Edin
trakkulup@trakkulup.net
DMCA.com Protection Status