Sayfa 1/2 12 SonuncuSonuncu
56 sonuçtan 1 ile 20 arası gösteriliyor

Hibrit Görünüm

  1. #1
    şadan aysul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    06 Şubat 2014
    Şehir
    eskişehir
    Yaş
    29
    Mesajlar
    403
    Adı geçen
    4 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Akıllı pulluk




  2. #2

    Üyelik Tarihi
    06 Ekim 2009
    Mesajlar
    351
    Adı geçen
    7 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Cevap: Akıllı pulluk



    Güzel paylaşım elinize sağlık

    şadan aysul teşekkür etti.

  3. #3
    şadan aysul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    06 Şubat 2014
    Şehir
    eskişehir
    Yaş
    29
    Mesajlar
    403
    Adı geçen
    4 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Cevap: Akıllı pulluk



    Alıntı sahin81 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Güzel paylaşım elinize sağlık
    Teşekkürler eskileri yâd ederim dedik

  4. #4
    'Ahmet ARSLAN' - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    07 Ocak 2012
    Şehir
    Ankara-Bala
    Yaş
    22
    Mesajlar
    2,287
    Adı geçen
    1 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Cevap: Akıllı pulluk



    Bu pulluk tan menmunmusunuz bizimde otomatik pulluk ihtiyacımız var ünlü alacak gibiyiz.turanın yarı otomatiği var bizim köyde biraz nadas yaptım tam çeviremiyor nadası...

    şadan aysul teşekkür etti.

  5. #5
    şadan aysul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    06 Şubat 2014
    Şehir
    eskişehir
    Yaş
    29
    Mesajlar
    403
    Adı geçen
    4 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Cevap: Akıllı pulluk



    Alıntı 'Ahmet ARSLAN' Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu pulluk tan menmunmusunuz bizimde otomatik pulluk ihtiyacımız var ünlü alacak gibiyiz.turanın yarı otomatiği var bizim köyde biraz nadas yaptım tam çeviremiyor nadası...
    Yarı otomatik ve Cengiz'den çok farklı akıllı anız gömenli alırsan daha iyi olur

    'Ahmet ARSLAN' teşekkür etti.

  6. #6
    Ercan AYKUŞ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    31 Aralık 2013
    Şehir
    ESKİŞEHİR
    Yaş
    28
    Mesajlar
    7,161
    Blog Girişleri
    21
    Adı geçen
    37 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Cevap: Akıllı pulluk



    Kolay gelsin birader.

    şadan aysul teşekkür etti.

  7. #7
    GörkemÇetin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    03 Ocak 2016
    Şehir
    Eskişehir
    Yaş
    18
    Mesajlar
    445
    Blog Girişleri
    1
    Adı geçen
    4 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Cevap: Akıllı pulluk



    Maşallah Şadan Abi harika çevirmiş toprağı avrupa pulluk gibi, bizim cengo pulluğun da kulaklarını değiştirdik bu yeni tiplerden yaptık yine tam kapatmıyo 12-13 inçte duruyo inç büyüdükçe üsttekileri iyi gömüyo heralde

    şadan aysul teşekkür etti.

  8. #8
    şadan aysul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    06 Şubat 2014
    Şehir
    eskişehir
    Yaş
    29
    Mesajlar
    403
    Adı geçen
    4 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Cevap: Akıllı pulluk



    Alıntı GörkemÇetin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Maşallah Şadan Abi harika çevirmiş toprağı avrupa pulluk gibi, bizim cengo pulluğun da kulaklarını değiştirdik bu yeni tiplerden yaptık yine tam kapatmıyo 12-13 inçte duruyo inç büyüdükçe üsttekileri iyi gömüyo heralde
    Cengiz Turanı geri götürdü mf 16 inç Case 14 inç ikisinde iyi kapıyor anız gömenlerin nasıl bizim Cengiz'in ayar kaymıştı ayaklarda kayma vardı fabrika bakımı istiyorlardır

  9. #9
    GörkemÇetin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    03 Ocak 2016
    Şehir
    Eskişehir
    Yaş
    18
    Mesajlar
    445
    Blog Girişleri
    1
    Adı geçen
    4 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Cevap: Akıllı pulluk



    Alıntı şadan aysul Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cengiz Turanı geri götürdü mf 16 inç Case 14 inç ikisinde iyi kapıyor anız gömenlerin nasıl bizim Cengiz'in ayar kaymıştı ayaklarda kayma vardı fabrika bakımı istiyorlardır
    Cengoda anız gömende yok sap kaydıranda teran kotersen kapatıyo biraz daha iyi. Bakımını 2yıl önce deniz'e yaptımıştık ayak kayması dediğin ne ayağın yamulması mı?

  10. #10
    şadan aysul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    06 Şubat 2014
    Şehir
    eskişehir
    Yaş
    29
    Mesajlar
    403
    Adı geçen
    4 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Cevap: Akıllı pulluk



    Alıntı GörkemÇetin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cengoda anız gömende yok sap kaydıranda teran kotersen kapatıyo biraz daha iyi. Bakımını 2yıl önce deniz'e yaptımıştık ayak kayması dediğin ne ayağın yamulması mı?
    Deniz birsey yapmıyor görkem 3 lüde orta ayak yamıktı 500 e yaparız Dedi 1100 lira aldık 1250 istedi kendimiz aldık getirip götürecekti 3-4 sene önce birsey yapmamışlar orta ayak kayık. Devam ediyoz ) kulak tren güğsü yenilemiş boyamış al sana bakım fabrika bütün ayakları prese sokuyormuş bizde geçen sene öğrendik hem daha ucuz

  11. #11
    GörkemÇetin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    03 Ocak 2016
    Şehir
    Eskişehir
    Yaş
    18
    Mesajlar
    445
    Blog Girişleri
    1
    Adı geçen
    4 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Cevap: Akıllı pulluk



    Alıntı şadan aysul Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Deniz birsey yapmıyor görkem 3 lüde orta ayak yamıktı 500 e yaparız Dedi 1100 lira aldık 1250 istedi kendimiz aldık getirip götürecekti 3-4 sene önce birsey yapmamışlar orta ayak kayık. Devam ediyoz ) kulak tren güğsü yenilemiş boyamış al sana bakım fabrika bütün ayakları prese sokuyormuş bizde geçen sene öğrendik hem daha ucuz
    Denize o ara bakıma gittik bidahada gitmedik uzak kaldığı için yalnız deniz in şuan sıfır otomatik olanları güzel yapmış turanın benzeri çatıyı yükseltmiş filan
    her sene alplerlerin ayakları yamuluyo artık çiftelere götürüyoruz prese basıyolar tavsiye ederim.

    şadan aysul teşekkür etti.

  12. #12
    bartu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    06 Mart 2010
    Şehir
    Kırklareli-Lüleburgaz
    Yaş
    38
    Mesajlar
    4,560
    Adı geçen
    3 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Cevap: Akıllı pulluk



    Maşallah çok güzel gidiyor pulluklar, kaç inç ler?

    şadan aysul teşekkür etti.

  13. #13
    şadan aysul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    06 Şubat 2014
    Şehir
    eskişehir
    Yaş
    29
    Mesajlar
    403
    Adı geçen
    4 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Cevap: Akıllı pulluk



    Alıntı bartu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Maşallah çok güzel gidiyor pulluklar, kaç inç ler?
    Mf 5li 16 inç agır toprakta 1 hafifte 1,5 viteş Case 14 inç 2-3 hafifte seri 1

    bartu teşekkür etti.

  14. #14

    Üyelik Tarihi
    17 Kasım 2016
    Şehir
    Eskişehir
    Yaş
    28
    Mesajlar
    159
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Cevap: Akıllı pulluk



    Ben turan Cengiz kullandım yaramaz hatalı bi pulluk benim tavsiyem ünlüdür çok kaliteli ve düzgün iş yapıyo

    Ugur1976, şadan aysul teşekkür etti.

  15. #15
    şadan aysul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    06 Şubat 2014
    Şehir
    eskişehir
    Yaş
    29
    Mesajlar
    403
    Adı geçen
    4 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Cevap: Akıllı pulluk



    Alıntı sms1989 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben turan Cengiz kullandım yaramaz hatalı bi pulluk benim tavsiyem ünlüdür çok kaliteli ve düzgün iş yapıyo
    Cengiz sabit 13 inç suan akıllı 16 inç motor daha rahat Cengiz'de haklısınız akıllı ünlüden önde bizde 2 senedir kullanıyoz ilerde olmucak yerlerden arıza yaparsa nasip

  16. #16

    Üyelik Tarihi
    17 Kasım 2016
    Şehir
    Eskişehir
    Yaş
    28
    Mesajlar
    159
    Adı geçen
    0 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Cevap: Akıllı pulluk



    Ben bi yıl kullndım cengizi sonra hemen değiiştirdim

    şadan aysul teşekkür etti.

  17. #17
    erdal_btn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    05 Ocak 2013
    Şehir
    Yeniköy - Mahmudiye / Eskişehir
    Mesajlar
    546
    Adı geçen
    1 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Cevap: Akıllı pulluk



    Kolay gelsin şadan.. güzel paylaşım olmuş..

    şadan aysul teşekkür etti.

  18. #18
    şadan aysul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    06 Şubat 2014
    Şehir
    eskişehir
    Yaş
    29
    Mesajlar
    403
    Adı geçen
    4 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Cevap: Akıllı pulluk



    Alıntı erdal_btn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kolay gelsin şadan.. güzel paylaşım olmuş..
    Sana rakip olmaya çalışıyom abi ) yakında motoru bırakcam muhtarın yanında öbür baştan alcam

  19. #19
    erdal_btn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    05 Ocak 2013
    Şehir
    Yeniköy - Mahmudiye / Eskişehir
    Mesajlar
    546
    Adı geçen
    1 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Cevap: Akıllı pulluk



    Alıntı şadan aysul Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sana rakip olmaya çalışıyom abi ) yakında motoru bırakcam muhtarın yanında öbür baştan alcam
    Sen mutarı takibe devam et.. çiziyi kaçırma..
    Naptın nadasları sürdün mü?

  20. #20
    şadan aysul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    06 Şubat 2014
    Şehir
    eskişehir
    Yaş
    29
    Mesajlar
    403
    Adı geçen
    4 Mesaj
    Etiketlenme
    0 Konu

    Cevap: Akıllı pulluk



    Alıntı erdal_btn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sen mutarı takibe devam et.. çiziyi kaçırma..
    Naptın nadasları sürdün mü?
    ) Tav azdı Mısır yeri sürdük abi bu seneki ödemeler aksadı ya şirket değiştircez yada tanelik ekcez

Sayfa 1/2 12 SonuncuSonuncu

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Arama Motoru Etiketleri

traktör, tarım, çiftçilik, tarım makineleri, tarım aletleri SEO Blog

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yukarı Çık
Hakkımızda
TrakKulüp, Türkiye'nin en büyük çiftçi paylaşım sitesidir. Sitemizde traktörler, biçerdöverler, tarım makineleri, tarım aletleri, çiftçilik, tarım ve hayvancılık ile ilgili 1.000.000'dan fazla mesaj bulunmaktadır.

62.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Bizi Takip Edin
trakkulup@trakkulup.net
DMCA.com Protection Status