6120R


Dayı olacak yaşta degilim ama abi diyebilirsin kucuksen eğer.senin yorumunu begenenler niye beğenmiş onu anlamadim.Hadi sen yanlis okudun yorumumu onlarda mi yanlis okudu.3 kisi yorumu bence bidaha okuyun.Tekrar konusalim
bende dayi demek yazma aliskanligida yorumlar cok komik usta biri diyo 120lik alma buyuk 115 al.
 
S.A gardaş işine karışmak gibi olmasın ama 350 dekar yere bu JD 6R serisi veya fendt 500 serisi fiyat olarak çok fazla gelir, bence JD 6110RC yada MF 5612 al işini görür ikiside ülkemiz şartlarında lüks makineler zaten ama illa süper lüks makina kullanmak istiyorum dersen JD 6110R al, 6110R-120R-130R üçüde temel yapı olarak aynı makine fark sadece yazılımsal yani motor, turbo, doc filtresi, intercooler, felan hepsi aynı benim tanıdık servis var ordan baktık motor tipi numarasına kadar 6110R ile 6130R aynı traktör yani boşuna 5-10 bin euro fazla verme yani ilerde baktın güç yetmiyo güç arttırmak istedin 500 euro verir yazılım yaparsın olur sana 6130R. Bu arada bende JD 6110R var 45 saatten sonra açılıyor bu traktör bilgin olsun. Hani diyorlarya yeni teknoloji traktörlerde rodaj yok o boş laf tecrübe ile sabit.
 
Paradan yana sıkıntı yoksa hiç düşünmeyin alın derim. Bir kaç kişi tarla durumuna göre traktör büyük gelir demişler ancak bu 350 dönüm konya dönümü ise yaklaşık 750 dekar gibi bir hesap çıkıyor yanlışsam düzeltin.
 
  • Beğen
Tepkiler: omerturkoglu
6105 r serisi Türkiye de gümrük sıkıntısından dolayı 105 hp olarak geliyormuş. Avrupa'da 120 hp imiş. Bazı firmalar yazılım güncelleme si yapıp 120 hp ye çıkarıyorlar mis tekrar. Bilmem aslı varmı.
Ben olsam 115 yada 125 alırdım. Çünkü piyasada onlar daha çok. Nedense 120 pek görmedim. Almışken sıfır alın. Nihayetinde Buda bir yatırım .
 
  • Beğen
Tepkiler: omerturkoglu
S.A gardaş işine karışmak gibi olmasın ama 350 dekar yere bu JD 6R serisi veya fendt 500 serisi fiyat olarak çok fazla gelir, bence JD 6110RC yada MF 5612 al işini görür ikiside ülkemiz şartlarında lüks makineler zaten ama illa süper lüks makina kullanmak istiyorum dersen JD 6110R al, 6110R-120R-130R üçüde temel yapı olarak aynı makine fark sadece yazılımsal yani motor, turbo, doc filtresi, intercooler, felan hepsi aynı benim tanıdık servis var ordan baktık motor tipi numarasına kadar 6110R ile 6130R aynı traktör yani boşuna 5-10 bin euro fazla verme yani ilerde baktın güç yetmiyo güç arttırmak istedin 500 euro verir yazılım yaparsın olur sana 6130R. Bu arada bende JD 6110R var 45 saatten sonra açılıyor bu traktör bilgin olsun. Hani diyorlarya yeni teknoloji traktörlerde rodaj yok o boş laf tecrübe ile sabit.

6110R 6105R yerine çıkan model değil mi? Sıfır değil de uygun fiyata ikinci el denk getirmek mümkün. Daha 2-3 hafta öncesine kadar sahibinden 2015 model 300 saatte 6105R TLS+ IVT şanjıman vardı. İlk ilana 70bin € olarak koydu en son 220bin liraya kadar düştü. Bayilerin 2013 model daha fazla kullanılmış 6115M e istediği paraya daha modelli ve çok daha donanımlı modelini alabilmek mümkündü. Yine Polatlıda 2015 model 500 saatte 5611 e (üstelik dolu paket değildi) istenen fiyatta yine 210-220bin arasıydı.
 
  • Beğen
Tepkiler: omerturkoglu
Ekrandan traktörün istenilen hızını 4×4 olup olmamasini diferansiyel kilidinin aktifligini kaç d/d da calisacagini hidrolik kollarinin konumunu arka ve ön pto devrini 1 ve 2 nolu dügmelere kaydedip tek dügmeyle hangisinin calisip hangi konumda olup hangi km ve hangi devirde calisacagini ayarliyorsun sonra ayak ayak ustüne atıp sadece baş parmakla traktöre dügmeyle yön veriyorsun umarım anlatabilmisimdir
 
Ekrandan traktörün istenilen hızını 4×4 olup olmamasini diferansiyel kilidinin aktifligini kaç d/d da calisacagini hidrolik kollarinin konumunu arka ve ön pto devrini 1 ve 2 nolu dügmelere kaydedip tek dügmeyle hangisinin calisip hangi konumda olup hangi km ve hangi devirde calisacagini ayarliyorsun sonra ayak ayak ustüne atıp sadece baş parmakla traktöre dügmeyle yön veriyorsun umarım anlatabilmisimdir

Eyvallah teşekkür ederim
 
  • Beğen
Tepkiler: fatihcastle
6110R 6105R yerine çıkan model değil mi? Sıfır değil de uygun fiyata ikinci el denk getirmek mümkün. Daha 2-3 hafta öncesine kadar sahibinden 2015 model 300 saatte 6105R TLS+ IVT şanjıman vardı. İlk ilana 70bin € olarak koydu en son 220bin liraya kadar düştü. Bayilerin 2013 model daha fazla kullanılmış 6115M e istediği paraya daha modelli ve çok daha donanımlı modelini alabilmek mümkündü. Yine Polatlıda 2015 model 500 saatte 5611 e (üstelik dolu paket değildi) istenen fiyatta yine 210-220bin arasıydı.

Eski modelin 6105R olduğu yeni modelin 6110R olduğu doğru ama şu var eski model 6105R ile 6115R-125R farklı makinelerdi oda şundan dolayı eski serinin motor sınıf numarası, turbosu vb. üst modelinlerinden bağımsız olarak kendine özeldi yani alt versiyondu hatta hidrolik bağlantı sistemi üst modellerinde Kategori 3 ken 6105R de kategori 2 idi neyse; yeni 6R de 110R neyse 120R-130R aynı makine yani yeninin, eski ile alakası yok. Sizin söylediniz makinede 70 yanak düşük profil tekerlekler vardı standartından bile düşük profilli alınmıştı makine özel bir iş için bu şekilde sipariş edilmiş olabilir onu bilemeyecem fiyatın uygun olamasında bunun etkisinin olduğu gibi şuda var o makine EURO5 ti yenisi EURO6 (eski R serilerinde doc filtresi 2000 saatte değişim gerekliydi yeni seride ömür boyu garantili oda DEF sistemi geldiği için) ve o traktör avro 2.8-2.9 lirayken alınmıştır şuan AVRO 4 lira sıfır alınacak yeni sistem makinenin fiyatı çok fark edecektir hem teknoloji hemde model farklılığından dolayı. Ancak sizin söylediğiniz ikinci elde bir seçenek uygun fiyata eski seri modellerde alınabilir oda kullanıcının tercihine kalmış. Şunuda belirteyim şahsi görüşüm ben ikinci el iş makinesine sıcak bakmam.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: omerturkoglu
Euro muhabbetini gene yazalım.

Turbo+Intercooler= E3 = S3 = T3
Turbo+EGR = E3B = S3B = T4i
Turbo+Intercooler+CRD = E3B = S3B = T4i
Turbo+EGR+CRD= E4A = S4A = T4f
Turbo+İntercooler+CRD+SCR+DOC+DPF= E4A = S4A = T4f

İntercooler iki çeşittir.
Air to Air İntercooler: Havadan havaya soğutmalı,önde petekli
Air to Water İntercooler: Havadan suya soğutmalı, petek yok.
EGR: egzoz gazı dönüşümü iki tipi var. İç EGR ve dış EGR
%6 ile %13 egzoz gazını pistona vererek %30 azotoksit gazını azaltır.
SCR azotoksit gazlarını Ad-Blue (%32 Üre çözeltisi) ile %5 egzoza karıştırarak su buharına dönüştürür.
DOC: Dizel oksidasyon katalizörü : Krom alaşımlı metaldir.Azotoksit gazlarını azot gazına çevirir.
DPF: Dizel partikül filtresi : Kalan parçacıkları yakalar.
Hı-SCR : %8 Ad-Blue yakıtını egzoza vererek EURO-5 temizliğinde egzoz sağlar.Ayrıca DOC ve DPF büyütülür.

Eski seride yalnız DOC varken yeni seriye DPF eklenmiş.DOC eski seride ve yeni seride değişmesi gerekmez.
Ad-Blue kullanımı bence gereksiz.Yalnız dışarıya giden tırlarda ihtiyaçtır.
Dediğiniz gibi motorda Euro 6 egzoz yok.
Turbo+İntercooler+EGR+DOC+DPF+Comman Rail ile EURO4 normlarını sağlar.DPF eklenerek iyileştirme yapılmış.
Bilginize arz ederim.
 
  • Beğen
Tepkiler: uğur22

6105 r serisi Türkiye de gümrük sıkıntısından dolayı 105 hp olarak geliyormuş. Avrupa'da 120 hp imiş. Bazı firmalar yazılım güncelleme si yapıp 120 hp ye çıkarıyorlar mis tekrar. Bilmem aslı varmı.
Ben olsam 115 yada 125 alırdım. Çünkü piyasada onlar daha çok. Nedense 120 pek görmedim. Almışken sıfır alın. Nihayetinde Buda bir yatırım .
abi öyle bişey yok sehir efsanesi bunlar... saygılar
 
Arkadaşlar ITEC sistemi sıra sonu dönüş sistemimi araştırırken bunu gördümde tam anlayamadım
omer Türkoğlu hayırlı olsun kardeşim güle güle kullan
Ekrandan traktörün istenilen hızını 4×4 olup olmamasini diferansiyel kilidinin aktifligini kaç d/d da calisacagini hidrolik kollarinin konumunu arka ve ön pto devrini 1 ve 2 nolu dügmelere kaydedip tek dügmeyle hangisinin calisip hangi konumda olup hangi km ve hangi devirde calisacagini ayarliyorsun sonra ayak ayak ustüne atıp sadece baş parmakla traktöre dügmeyle yön veriyorsun umarım anlatabilmisimdir
 

Benzer Konular