Erkunt’a yeni pulluk

24.12.2013
230
139
bursa

140*120 şase 90 cm ara 14 inç ayarlı.
IMG_2305.JPG

IMG_2314.JPG

IMG_2264.JPG

IMG_2274.JPG



 
Son düzenleme:
90 nin şanzıman ve lastiklerinin büyük olması güç kaybını belli ediyor mu şimdiki küçük lastiğe değiştirmelerine göre ne dersiniz iyimi kötümü
O 90 nın şanzımanı 100 lük ve 110 luk lardaki zf 557 modeli, steyr e ait olan bir şanzıman. Şimdiki 90 lıklardaki zf 537 modeli şanzımanlardan çok çok üstün bir şanzıman. Şimdikilerin sadece lastikleri küçük değil, şanzımanları da küçük.
 
  • Beğen
Tepkiler: Genç çiftçii
O 90 nın şanzımanı 100 lük ve 110 luk lardaki zf 557 modeli, steyr e ait olan bir şanzıman. Şimdiki 90 lıklardaki zf 537 modeli şanzımanlardan çok çok üstün bir şanzıman. Şimdikilerin sadece lastikleri küçük değil, şanzımanları da küçük.
- şanzıman
- lastik
- sağ hidrolik kol
- 8 çıkış
- ön teker ağırlık
- Hidrolik elektronikten mekanige geçmesi
Vs.
Çok çalınmış 90 dan eski halinin yenileselermis daha iyiydi
 
- şanzıman
- lastik
- sağ hidrolik kol
- 8 çıkış
- ön teker ağırlık
- Hidrolik elektronikten mekanige geçmesi
Vs.
Çok çalınmış 90 dan eski halinin yenileselermis daha iyiydi
Eski hali, şimdiki 100 ve 110 luklar ile (crd olanlar da dahil) aynı idi. (Zf 557 şanzıman) aslında çalma yok, sadece zf 537 şanzımanı kullanmaya başladılar. 90 lıklar için 537 de yeterli görülmüş. Zf 557 ler 537 ye göre daha kuvvetli bir şanzıman, şu anda 125 hp ye kadar kullanıyorlar. Şanzımanda steyr in etiketi var.
Screenshot_2020-11-03-06-03-42-628_com.miui.gallery.jpg
 

Benzer Konular