ÖZELLİKLE ARKA LASTİKLERDEKİ 6, 8, 10 KAT NEYİ İFADE EDİYOR, NEYE FAYDASI VAR?

Ynt: ÖZELLİKLE ARKA LASTİKLERDEKİ 6, 8, 10 KAT NEYİ İFADE EDİYOR, NEYE FAYDASI VAR?

kat kalınlığı lastiğin içine sarılan bez, yani lastiğin içindeki iplerin kalınlığıdır. bunun faydası
lastiğin daha fazla yük tasımasını, darbelere karşı daha dayanıklı olmasını sağlar.
kat kalınlığı lastiğin tırnak derinliğini ve ebatlarını etkilemez..
 
  • Beğen
Tepkiler: huseyin5450
Ynt: ÖZELLİKLE ARKA LASTİKLERDEKİ 6, 8, 10 KAT NEYİ İFADE EDİYOR, NEYE FAYDASI VAR?

bartu link=topic=48823.msg477544#msg477544 date=1322494817' Alıntı:
kat kalınlığı lastiğin içine sarılan bez, yani lastiğin içindeki iplerin kalınlığıdır. bunun faydası
lastiğin daha fazla yük tasımasını, darbelere karşı daha dayanıklı olmasını sağlar.
kat kalınlığı lastiğin tırnak derinliğini ve ebatlarını etkilemez..
 
Ynt: ÖZELLİKLE ARKA LASTİKLERDEKİ 6, 8, 10 KAT NEYİ İFADE EDİYOR, NEYE FAYDASI VAR?

Tek dingilli romörk kullanalar traktöre daha çok yük bineceğinden dolayı en az 8 veya 1o kat lastik kullanmaları mı gerekiyor?
 
Ynt: ÖZELLİKLE ARKA LASTİKLERDEKİ 6, 8, 10 KAT NEYİ İFADE EDİYOR, NEYE FAYDASI VAR?

rençberçiftci link=topic=48823.msg477558#msg477558 date=1322495545' Alıntı:
54 c nin orjinalinde 6 pr lastik varken , eskidikten sonra yerine aynı marka ve ebatın 8 pr sini taktım daha çok zıplama yaptı.
Acaba eski lastiklerini söktüğün zaman havaları mı azdı? Lastik ebatını ve şu an kaç hava psı olduğunu biliyormusun?
 

Ynt: ÖZELLİKLE ARKA LASTİKLERDEKİ 6, 8, 10 KAT NEYİ İFADE EDİYOR, NEYE FAYDASI VAR?

kat arttıkça taşınabilecek max. yük artar
 
Ynt: ÖZELLİKLE ARKA LASTİKLERDEKİ 6, 8, 10 KAT NEYİ İFADE EDİYOR, NEYE FAYDASI VAR?

keltaşlı link=topic=48823.msg477578#msg477578 date=1322497493' Alıntı:
Acaba eski lastiklerini söktüğün zaman havaları mı azdı? Lastik ebatını ve şu an kaç hava psı olduğunu biliyormusun?
Lastik havalarını zaten satıcısı aynı zamanda takıp havalarını da kontrol etti, benim demek istediğim kat kalınlığı arttıkça sertleşme akabinde zıplama artıyor.
 
Ynt: ÖZELLİKLE ARKA LASTİKLERDEKİ 6, 8, 10 KAT NEYİ İFADE EDİYOR, NEYE FAYDASI VAR?

rençberçiftci link=topic=48823.msg478268#msg478268 date=1322580742' Alıntı:
Lastik havalarını zaten satıcısı aynı zamanda takıp havalarını da kontrol etti, benim demek istediğim kat kalınlığı arttıkça sertleşme akabinde zıplama artıyor.
ÇOK KAT KONFORU OLUMSUZ ETKİLİYOR OLABİLİR, O ZAMAN YETERİ KADAR KATLI LASTİĞİ SEÇMEK LAZIM. TEŞEKKÜR EDERİM.
 
Ynt: ÖZELLİKLE ARKA LASTİKLERDEKİ 6, 8, 10 KAT NEYİ İFADE EDİYOR, NEYE FAYDASI VAR?

traktör ağırsa,ağır ekşpmanlar takıyorsan yada iki terkerlekli römork kullanıyorsan 8-10 katlı lastikler iyi olur.traktörün hafifse boşuna fazladan para vemiş olursun.normak basınçta traktör çok zıplar.düşük basınçta yanaklardan çatlar.lastik ömrü azalmış olur.
 
Ynt: ÖZELLİKLE ARKA LASTİKLERDEKİ 6, 8, 10 KAT NEYİ İFADE EDİYOR, NEYE FAYDASI VAR?

kat kalınlığı lastiğin içine sarılan bez, yani lastiğin içindeki iplerin kalınlığıdır. bunun faydası
lastiğin daha fazla yük tasımasını, darbelere karşı daha dayanıklı olmasını sağlar.
kat kalınlığı lastiğin tırnak derinliğini ve ebatlarını etkilemez..
yani lastiğin eni boyu değişmezmi yani 14.9-28 54 c traktörüm için 8 kat goodyear kullandım 10 yıl dayandı ELHAMDÜLİLLAH .ŞİMDİ ÖZKA 14.9-28 EBATINDA 14 KAT YANİ 14 PR ALIYORUM EBATLARI AYNIMI TRAKTÖRÜME UYARMI
 
Ynt: ÖZELLİKLE ARKA LASTİKLERDEKİ 6, 8, 10 KAT NEYİ İFADE EDİYOR, NEYE FAYDASI VAR?

kat kalınlığı lastiğin içine sarılan bez, yani lastiğin içindeki iplerin kalınlığıdır. bunun faydası
lastiğin daha fazla yük tasımasını, darbelere karşı daha dayanıklı olmasını sağlar.
kat kalınlığı lastiğin tırnak derinliğini ve ebatlarını etkilemez..
yani lastiğin eni boyu değişmezmi yani 14.9-28 54 c traktörüm için 8 kat goodyear kullandım 10 yıl dayandı ELHAMDÜLİLLAH .ŞİMDİ ÖZKA 14.9-28 EBATINDA 14 KAT YANİ 14 PR ALIYORUM EBATLARI AYNIMI TRAKTÖRÜME UYARMI
 

Benzer Konular