www.trakkulup.net www.trakkulup.net

Gönderen Konu: 266 gold ve tt65 cekismesi  (Okunma sayısı 7716 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı sezer

  • sezr halaç
  • Paylaşımcı Üye
  • Üye Bilgileri
  • *

  • İleti: 755
  • Yaş: 22
  • Şehir: edirne

    • Ödüller
  • Köy: hamzabeyli
266 gold ve tt65 cekismesi
« : 18 Haziran 2009, 22:59:53 »


Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
« Son Düzenleme: 12 Ocak 2010, 23:48:20 Gönderen: _FaTıH_ »

Share


Çevrimdışı cubuklu06

  • Kıdemli Üye
  • Üye Bilgileri
  • *

  • İleti: 2360
  • Yaş: 22
  • Şehir: Ankara
  • ali_ersin_1991@hotmail.com

    • Ödüller
Ynt: 266 gpld ve tt65 cekismesi
« Yanıtla #1 : 18 Haziran 2009, 23:10:02 »
bence o kadar güzel bi çekişme olmamış hem bence çok anlamsız bişey o tekerlere yazık valla

Çevrimdışı delicocuk

  • BéNHUR
  • Kıdemli Üye
  • Üye Bilgileri
  • *

  • İleti: 2376
  • Yaş: 19
  • Şehir: Bilecik
  • BéNHUR

    • Trakkulup
    • Ödüller
Ynt: 266 gpld ve tt65 cekismesi
« Yanıtla #2 : 18 Haziran 2009, 23:15:30 »
yolu bozmusunuz
B3NHUR
Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş YapßySazcI[/color]
Şahsım ve görevimle ilgili bir şikayetiniz varsa Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap sitemiz yönetimine bildirebilirsiniz.

Çevrimdışı BRAYNER

  • Aktif Üye
  • Üye Bilgileri
  • *

  • İleti: 146
  • Şehir: Çorum

    • Ödüller
Ynt: 266 gpld ve tt65 cekismesi
« Yanıtla #3 : 08 Ocak 2010, 16:35:22 »
YAW MF NİN ARKASI KOPMASINNNNN   
THE BRAYNER THE XXXX:(/^'+)ZUHAMIKSATROFUSROMUST

Çevrimdışı ozkan723

  • New Holland
  • Deneyimli Üye
  • Üye Bilgileri
  • *

  • İleti: 1180

    • Ödüller
Ynt: 266 gpld ve tt65 cekismesi
« Yanıtla #4 : 08 Ocak 2010, 22:34:21 »
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
YAW MF NİN ARKASI KOPMASINNNNN   
Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap 2 ye bölcekmşti az nh mf yi Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
EFSANELER ASLA ÖLMEZ,SADECE ŞéKİL DEĞİŞTİRİR

Çevrimdışı nforcer

  • iSMaiL
  • Paylaşımcı Üye
  • Üye Bilgileri
  • *

  • İleti: 660
  • Yaş: 24
  • Şehir: Balıkesir
  • Cesaret İster

    • Ödüller
Ynt: 266 gpld ve tt65 cekismesi
« Yanıtla #5 : 08 Ocak 2010, 22:57:12 »
her zaman dediğim gibi traktör çekiştirmek boş iş....eline sağlık....
Eη SєvDiğim HaчaLLєrimi Eη ßüчüк KaßuSa ÇєvirєηLєri, єLßєτ ßirqüη Eη TaτLı RüчaLarıηDaη UчaηDırırım..

Çevrimdışı elenor

  • Aktif Üye
  • Üye Bilgileri
  • *

  • İleti: 122

    • Ödüller
Ynt: 266 gpld ve tt65 cekismesi
« Yanıtla #6 : 11 Ocak 2010, 10:43:57 »
bende td 65le taktım 266 gold u hiç zorlanmadan çektim ama bendeki yenı kasa 266...önceki 266 tıdan hem ağır hemde arkası geniş ondan olabilir ama mfci arkadaş motoru geç kaldırıyo yanı erken kaldırmak afvantajdır teşekkürler paylaşım için

Çevrimdışı ozkan723

  • New Holland
  • Deneyimli Üye
  • Üye Bilgileri
  • *

  • İleti: 1180

    • Ödüller
Ynt: 266 gpld ve tt65 cekismesi
« Yanıtla #7 : 11 Ocak 2010, 19:32:28 »
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
bende td 65le taktım 266 gold u hiç zorlanmadan çektim ama bendeki yenı kasa 266...önceki 266 tıdan hem ağır hemde arkası geniş ondan olabilir ama mfci arkadaş motoru geç kaldırıyo yanı erken kaldırmak afvantajdır teşekkürler paylaşım için
hiç zorlamadn hee Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap wayy bee!
EFSANELER ASLA ÖLMEZ,SADECE ŞéKİL DEĞİŞTİRİR

Çevrimdışı elenor

  • Aktif Üye
  • Üye Bilgileri
  • *

  • İleti: 122

    • Ödüller
Ynt: 266 gpld ve tt65 cekismesi
« Yanıtla #8 : 12 Ocak 2010, 14:33:50 »
gerçekten zorlanmadan çektim  kardeşim... ama o çiftçekerde çekiyo tabiiki ama benimki tek çeker motor..

Çevrimdışı ozkan723

  • New Holland
  • Deneyimli Üye
  • Üye Bilgileri
  • *

  • İleti: 1180

    • Ödüller
Ynt: 266 gpld ve tt65 cekismesi
« Yanıtla #9 : 12 Ocak 2010, 19:07:39 »
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
gerçekten zorlanmadan çektim  kardeşim... ama o çiftçekerde çekiyo tabiiki ama benimki tek çeker motor..
ya kardşm yürü ya kimi kandırıon,o çift çekerde asılıo sn tek çekerde.sen hiç zorlamadn aldn hee?
sn gel aynı şeyi deneyelm anahtarına girerim!
EFSANELER ASLA ÖLMEZ,SADECE ŞéKİL DEĞİŞTİRİR

Çevrimdışı elenor

  • Aktif Üye
  • Üye Bilgileri
  • *

  • İleti: 122

    • Ödüller
Ynt: 266 gpld ve tt65 cekismesi
« Yanıtla #10 : 12 Ocak 2010, 20:44:47 »
kardeş anlamadın heralde dediğimi o çift çekerde çekiyo diyorum zaten.. ben tek çekerde çektim. çift çekerde o çekti

Çevrimdışı ozkan723

  • New Holland
  • Deneyimli Üye
  • Üye Bilgileri
  • *

  • İleti: 1180

    • Ödüller
Ynt: 266 gpld ve tt65 cekismesi
« Yanıtla #11 : 12 Ocak 2010, 22:32:46 »
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
kardeş anlamadın heralde dediğimi o çift çekerde çekiyo diyorum zaten.. ben tek çekerde çektim. çift çekerde o çekti
266 nın lastikleri çok ince bnm motora göre bnm motorda arkalar 16*30 lastik war balon lastikmi bilmiyorm ama çok kalın önlerde öle 266 nın asılacanı pek sanmıyorm!
he bzm köyde aynı motordn war aynı model ama küçük lastikli ince tekerli onu 266 belki çeker ama bnmkini çok zor!
« Son Düzenleme: 12 Ocak 2010, 22:33:21 Gönderen: ozkan723 »
EFSANELER ASLA ÖLMEZ,SADECE ŞéKİL DEĞİŞTİRİR

Çevrimdışı elenor

  • Aktif Üye
  • Üye Bilgileri
  • *

  • İleti: 122

    • Ödüller
Ynt: 266 gold ve tt65 cekismesi
« Yanıtla #12 : 15 Ocak 2010, 12:48:05 »
sen çekmez zannedebilirsin ama gerçekten çektim kardeşim.. ve td65 de balon tekerdi benımkı ınce teker asfaltta taktık sen inanmak istemiyosun belki  ama gerçekten çektim..bildigim kadarıyla td65-- 65 hp 266 gold 68 hp ama şunu belırtıyım bu vıdeodakı 266 63 hp 0 266 900 motor bendeki 1100 motor arkasıda geniş td 65dende o 266 gold danda bendeki yenı kasa 266 yani phantom serısıne benzetmişler ve aynı şekilde fiat 60--66 tıyıda çektim....haa şunuda söyleyim senin motorun benımkınden daha ağır.

Çevrimdışı elenor

  • Aktif Üye
  • Üye Bilgileri
  • *

  • İleti: 122

    • Ödüller
Ynt: 266 gold ve tt65 cekismesi
« Yanıtla #13 : 06 Şubat 2010, 22:29:27 »
evet arkadaşlar bu konu hakkında başka düşüncesi olan arkadaşlar varmı acaba...???

Çevrimdışı sinoplu

  • yaşar çelik
  • Aktif Üye
  • Üye Bilgileri
  • *

  • İleti: 149
  • Yaş: 29
  • Şehir: SİNOP

    • Ödüller
  • Köy: kuzey Türkiyeli
Ynt: 266 gold ve tt65 cekismesi
« Yanıtla #14 : 19 Aralık 2011, 07:08:56 »
sağlam halat taksaymışsınız tadından yenmeyecekmiş birde hidrolikteki malzemeyi sökün uyanıklık yapmayın
kuzey Türkiyeli

Etiketler
2009 zgu bilecik 266 golt 2008 lastikleri dgi 266golt newhollant tt65 51495398
tt65 nin new holland tt65 266 2009 57967247 2010 model 266 gold 266 gold tt65 cekismesi 266 gold new holland 266 gold

266 gold ve tt65 cekismesi
 

Benzer Konular

  Konu / Başlatan Yanıt Son İleti
11 Yanıt
3611 Gösterim
Son İleti 24 Ağustos 2010, 15:45:15
Gönderen: arif21
7 Yanıt
1718 Gösterim
Son İleti 20 Haziran 2011, 10:23:13
Gönderen: mf_ford
48 Yanıt
4420 Gösterim
Son İleti 31 Ocak 2011, 21:21:52
Gönderen: selcuk37
10 Yanıt
1091 Gösterim
Son İleti 29 Mart 2013, 16:22:22
Gönderen: cesur631
10 Yanıt
233 Gösterim
Son İleti 13 Şubat 2014, 22:05:44
Gönderen: zehriduman