www.trakkulup.net www.trakkulup.net

Gönderen Konu: tümosan 90.80 ile kubota m9540 kapışması  (Okunma sayısı 14923 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Horozkentli-Yasar

  • Trakkolik Üye
  • Üye Bilgileri
  • *
  • Teşekkürler
  • -Verdi: 12
  • -Aldı: 295

  • İleti: 3357
  • Yaş: 21
  • Şehir: Denizli

    • Ödüller
tümosan 90.80 ile kubota m9540 kapışması
« : 07 Ekim 2011, 08:55:08 »


Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

tumo kubotayı halt etmiş walla Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
« Son Düzenleme: 07 Ekim 2011, 19:40:37 Gönderen: cazgin0020 »

Share

Eski Kullanıcı Adı: cazgin0020

Çevrimdışı şarklılı18

  • *--FATİH--*
  • New Holland
  • Kıdemli Üye
  • Üye Bilgileri
  • *
  • Teşekkürler
  • -Verdi: 380
  • -Aldı: 467

  • İleti: 2278
  • Yaş: 21
  • Şehir: çankırı
  • Acil Tıp Teknisyeni -112-

    • Ödüller
Ynt: tümosan 90.80 ile kubota m9540 kapışması
« Yanıtla #1 : 07 Ekim 2011, 10:34:12 »
yalnız verdigin adreste bişey görükmiyo . sayfa içeriği bulunamadı

Çevrimdışı Horozkentli-Yasar

  • Trakkolik Üye
  • Üye Bilgileri
  • *
  • Teşekkürler
  • -Verdi: 12
  • -Aldı: 295

  • İleti: 3357
  • Yaş: 21
  • Şehir: Denizli

    • Ödüller
Ynt: tümosan 90.80 ile kubota m9540 kapışması
« Yanıtla #2 : 07 Ekim 2011, 11:23:19 »
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
yalnız verdigin adreste bişey görükmiyo . sayfa içeriği bulunamadı
abi walla anlayamadımki Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap arkadaşlarada gonderiyorm onlarda oyle diyo ama bende açılıyo arkadaşta bana atarken zorlandı. yanlızca arkadaşlarına gorunur sanırım video. faceye yüklenmiş youtube dailymation dan olsa direk sitesinden paylaşırdım ama değil.
Eski Kullanıcı Adı: cazgin0020

Çevrimdışı ceksparow-1986

  • KIZIL EJDER
  • Hattat
  • Çalışkan Üye
  • Üye Bilgileri
  • *
  • Teşekkürler
  • -Verdi: 42
  • -Aldı: 111

  • İleti: 895
  • Yaş: 28
  • Şehir: Nevşehir

    • www.sinemadafilimizle.com
    • Ödüller
Ynt: tümosan 90.80 ile kubota m9540 kapışması
« Yanıtla #3 : 07 Ekim 2011, 11:25:18 »
videoyu herkeze görünüe yap

Çevrimdışı şarklılı18

  • *--FATİH--*
  • New Holland
  • Kıdemli Üye
  • Üye Bilgileri
  • *
  • Teşekkürler
  • -Verdi: 380
  • -Aldı: 467

  • İleti: 2278
  • Yaş: 21
  • Şehir: çankırı
  • Acil Tıp Teknisyeni -112-

    • Ödüller
Ynt: tümosan 90.80 ile kubota m9540 kapışması
« Yanıtla #4 : 07 Ekim 2011, 11:25:50 »
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
abi walla anlayamadımki Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap arkadaşlarada gonderiyorm onlarda oyle diyo ama bende açılıyo arkadaşta bana atarken zorlandı. yanlızca arkadaşlarına gorunur sanırım video. faceye yüklenmiş youtube dailymation dan olsa direk sitesinden paylaşırdım ama değil.
hımm anladım sağlık olsun . zaten youtube de yakında düşer Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap bu kadar önemli bi çekişmeyi kaçırmazlar ..

Çevrimdışı Gökhan ÖZKAN

  • Genel Moderatör
  • Trakkolik Üye
  • Üye Bilgileri
  • *
  • Teşekkürler
  • -Verdi: 1078
  • -Aldı: 981

  • İleti: 3003
  • Yaş: 30
  • Şehir: Ankara - Bala
  • Saygımızı yitirmeyelim...!

    • Ödüller
  • Köy: Ahmetçayırı
Ynt: tümosan 90.80 ile kubota m9540 kapışması
« Yanıtla #5 : 07 Ekim 2011, 11:36:01 »
çekişme değil.kubota tümosanın önünde gidemiyor pullukla.sanki kubotanın pulluk ayarsız gibi. Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Eğer kendini başkalarıyla kıyaslar durursan,ya mutsuz olursun ya kendini beğenmiş olursun.Çünkü her zaman senden daha iyi ya da daha kötü durumda birileri olacak. (şeyh Edebali)
Şahsım ve görevimle ilgili bir şikayetiniz varsa Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap sitemiz yönetimine bildirebilirsiniz.

Çevrimdışı Horozkentli-Yasar

  • Trakkolik Üye
  • Üye Bilgileri
  • *
  • Teşekkürler
  • -Verdi: 12
  • -Aldı: 295

  • İleti: 3357
  • Yaş: 21
  • Şehir: Denizli

    • Ödüller
Ynt: tümosan 90.80 ile kubota m9540 kapışması
« Yanıtla #6 : 07 Ekim 2011, 12:06:52 »
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
hımm anladım sağlık olsun . zaten youtube de yakında düşer Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap bu kadar önemli bi çekişmeyi kaçırmazlar ..
çekiştirme diil
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
çekişme değil.kubota tümosanın önünde gidemiyor pullukla.sanki kubotanın pulluk ayarsız gibi. Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
sanmam ayarsız olsa bile 95hp en az o kubota tumosan 90 arasında fark ta var.
Eski Kullanıcı Adı: cazgin0020

Çevrimdışı fatih ödemişli

  • Çalışkan Üye
  • Üye Bilgileri
  • *
  • Teşekkürler
  • -Verdi: 290
  • -Aldı: 80

  • İleti: 832
  • Şehir: izmir ödemiş

    • Ödüller
Ynt: tümosan 90.80 ile kubota m9540 kapışması
« Yanıtla #7 : 07 Ekim 2011, 12:10:26 »
erişilemiyor dıyor Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

Çevrimdışı fatih381985

  • Case IH JX75
  • Case IH
  • Kıdemli Üye
  • Üye Bilgileri
  • *
  • Teşekkürler
  • -Verdi: 8
  • -Aldı: 98

  • İleti: 1005
  • Yaş: 29
  • Şehir: kayseri-tomarza-akdere köyü

    • Ödüller
Ynt: tümosan 90.80 ile kubota m9540 kapışması
« Yanıtla #8 : 07 Ekim 2011, 13:04:37 »
erişilemiyor ilgilenirsen sevinirim
Case IH JX75 MAXPRO

Çevrimiçi fuatavni

  • Kıdemli Üye
  • Üye Bilgileri
  • *
  • Teşekkürler
  • -Verdi: 1147
  • -Aldı: 562

  • İleti: 1736
  • Yaş: 25
  • Şehir: Edirne

    • Ödüller
Ynt: tümosan 90.80 ile kubota m9540 kapışması
« Yanıtla #9 : 07 Ekim 2011, 13:10:37 »
Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Eski Kullanıcı Adı: insertend

Çevrimiçi fuatavni

  • Kıdemli Üye
  • Üye Bilgileri
  • *
  • Teşekkürler
  • -Verdi: 1147
  • -Aldı: 562

  • İleti: 1736
  • Yaş: 25
  • Şehir: Edirne

    • Ödüller
Ynt: tümosan 90.80 ile kubota m9540 kapışması
« Yanıtla #10 : 07 Ekim 2011, 13:14:13 »
kubota boğuldu gitti
Eski Kullanıcı Adı: insertend

Çevrimdışı SmhGwz

  • Semih BALCI
  • Erkunt
  • Trakkolik Üye
  • Üye Bilgileri
  • *
  • Teşekkürler
  • -Verdi: 1338
  • -Aldı: 824

  • İleti: 9061
  • Yaş: 24
  • Şehir: Çanakkale
  • <-__İNADINA ²º¹3__->

    • Ahmetçeli Köyü
    • Ödüller
  • Köy: Ahmetçeli Köyü
Ynt: tümosan 90.80 ile kubota m9540 kapışması
« Yanıtla #11 : 07 Ekim 2011, 13:32:02 »
herkes yap ayarlarını yada  arkilerin dediği gibi iki güne düser Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
  Çanakkale Geçilmez!! Şehitler Diyarı!!..
∂єℓιуιz мєℓιуιz αмα уüяєкℓιуιz ηє∂є σℓѕα Çanakkale"liyiz..- Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap By Smhgwz²º¹3

Çevrimdışı Horozkentli-Yasar

  • Trakkolik Üye
  • Üye Bilgileri
  • *
  • Teşekkürler
  • -Verdi: 12
  • -Aldı: 295

  • İleti: 3357
  • Yaş: 21
  • Şehir: Denizli

    • Ödüller
Ynt: tümosan 90.80 ile kubota m9540 kapışması
« Yanıtla #12 : 07 Ekim 2011, 13:41:46 »
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
herkes yap ayarlarını yada  arkilerin dediği gibi iki güne düser Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
videoyu ben yüklemedim başkası yüklemiş bazı kişilerde gorunuyo bazı kişilerde gorunmuyor anlayamadım gitti Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap 
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
kubota boğuldu gitti
aynen kubotanın o pullugu otturmesini düşünürdüm ben ama bayılıyo 16 valf falan biraz hikaye sanırım Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Eski Kullanıcı Adı: cazgin0020

Çevrimiçi fuatavni

  • Kıdemli Üye
  • Üye Bilgileri
  • *
  • Teşekkürler
  • -Verdi: 1147
  • -Aldı: 562

  • İleti: 1736
  • Yaş: 25
  • Şehir: Edirne

    • Ödüller
Ynt: tümosan 90.80 ile kubota m9540 kapışması
« Yanıtla #13 : 07 Ekim 2011, 14:23:59 »
buradan indirin  ama akşama kadar link geçerli olur elinizi hızlı tutun

Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Eski Kullanıcı Adı: insertend

Çevrimdışı ortaam

  • Aktif Üye
  • Üye Bilgileri
  • *
  • Teşekkürler
  • -Verdi: 16
  • -Aldı: 40

  • İleti: 493

    • Ödüller
Ynt: tümosan 90.80 ile kubota m9540 kapışması
« Yanıtla #14 : 07 Ekim 2011, 14:28:39 »
Bu adamların mallarına garezimi var pulluga traktörlere lastiklere hep zarar...Gereksiz adamlar resmen ya...

Çevrimdışı djzeus

  • Melodramatic
  • John Deere
  • Çalışkan Üye
  • Üye Bilgileri
  • *
  • Teşekkürler
  • -Verdi: 14
  • -Aldı: 102

  • İleti: 635
  • Yaş: 31
  • Şehir: Tekirdağ;
  • JOHN DEERE 6430 PREMİUM

    • Ödüller
Ynt: tümosan 90.80 ile kubota m9540 kapışması
« Yanıtla #15 : 07 Ekim 2011, 14:37:26 »
kubotayı öttürdüler demekki 16 değil 66 valf olsa yanaşmıycaksın ama yinede tam bir deneme olamamış o pulluklarla o traktörlerin tam randımanlı hallerini sert toprakta görmek lazım ayçiçeği tarlası zaten havalı bastımı bir karış içine çöker çok yumuşak toprak

Çevrimdışı Eczacı Berkay

  • Trakkolik Üye
  • Üye Bilgileri
  • *
  • Teşekkürler
  • -Verdi: 262
  • -Aldı: 405

  • İleti: 3901
  • Şehir: kırşehir

    • Ödüller
Ynt: tümosan 90.80 ile kubota m9540 kapışması
« Yanıtla #16 : 07 Ekim 2011, 14:42:28 »
pancar tarlası olsa çok güzel olur
Eski Kullanıcı Adı: qarizmatiqa

***FORUMUN ECZACISI***

Çevrimdışı fatih381985

  • Case IH JX75
  • Case IH
  • Kıdemli Üye
  • Üye Bilgileri
  • *
  • Teşekkürler
  • -Verdi: 8
  • -Aldı: 98

  • İleti: 1005
  • Yaş: 29
  • Şehir: kayseri-tomarza-akdere köyü

    • Ödüller
Ynt: tümosan 90.80 ile kubota m9540 kapışması
« Yanıtla #17 : 07 Ekim 2011, 18:41:21 »
hakkatten öttürmüş tümo ama sanki pulluk kubotayı kasıyo gibi kendini toplayıpta gidemiyor
Case IH JX75 MAXPRO

Çevrimdışı senol_84

  • Kıdemli Üye
  • Üye Bilgileri
  • *
  • Teşekkürler
  • -Verdi: 123
  • -Aldı: 138

  • İleti: 1640
  • Yaş: 30
  • Şehir: TEKİRDAĞ / ÇORLU

    • Ödüller
Ynt: tümosan 90.80 ile kubota m9540 kapışması
« Yanıtla #18 : 07 Ekim 2011, 19:01:08 »
pek inandırıcı gelmedi, çünkü hiç yürüyemiyo. o kadar fark olcana inanmıyorum

Çevrimdışı Mahmutt

  • Trakkolik Üye
  • Üye Bilgileri
  • *
  • Teşekkürler
  • -Verdi: 894
  • -Aldı: 689

  • İleti: 5660
  • Yaş: 19
  • Şehir: Manisa

    • Ödüller
Ynt: tümosan 90.80 ile kubota m9540 kapışması
« Yanıtla #19 : 07 Ekim 2011, 19:04:21 »
398 de Nimet 70T nin önünde yürüyemiyordu bi an aklıma o geldi. Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

Çevrimdışı ortaam

  • Aktif Üye
  • Üye Bilgileri
  • *
  • Teşekkürler
  • -Verdi: 16
  • -Aldı: 40

  • İleti: 493

    • Ödüller
Ynt: tümosan 90.80 ile kubota m9540 kapışması
« Yanıtla #20 : 07 Ekim 2011, 19:07:59 »
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

Çevrimdışı aksazli

  • İSMAİL
  • Trakkolik Üye
  • Üye Bilgileri
  • *
  • Teşekkürler
  • -Verdi: 570
  • -Aldı: 515

  • İleti: 3022
  • Yaş: 26
  • Şehir: Kütahya-Simav-
  • ne varsın :( ne yoksun :)

    • Ödüller
Ynt: tümosan 90.80 ile kubota m9540 kapışması
« Yanıtla #21 : 07 Ekim 2011, 19:09:00 »
 türkün gücü        TÜMOSAN..  HELAL OLSUN VALLA UÇUYO RESMEN..
Şahsım ve görevimle ilgili bir şikayetiniz varsa Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap sitemiz yönetimine bildirebilirsiniz.

Çevrimdışı Horozkentli-Yasar

  • Trakkolik Üye
  • Üye Bilgileri
  • *
  • Teşekkürler
  • -Verdi: 12
  • -Aldı: 295

  • İleti: 3357
  • Yaş: 21
  • Şehir: Denizli

    • Ödüller
Ynt: tümosan 90.80 ile kubota m9540 kapışması
« Yanıtla #22 : 07 Ekim 2011, 19:17:59 »
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

arkadaş bulmuş videoyu Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Eski Kullanıcı Adı: cazgin0020

Çevrimdışı şarklılı18

  • *--FATİH--*
  • New Holland
  • Kıdemli Üye
  • Üye Bilgileri
  • *
  • Teşekkürler
  • -Verdi: 380
  • -Aldı: 467

  • İleti: 2278
  • Yaş: 21
  • Şehir: çankırı
  • Acil Tıp Teknisyeni -112-

    • Ödüller
Ynt: tümosan 90.80 ile kubota m9540 kapışması
« Yanıtla #23 : 07 Ekim 2011, 19:23:08 »
tümocu daha olsa gaza basıcak heralde o kadarda bağırttırması çekişi etkilemezki vitesin devrine ugun gaza bas yeter  Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

Çevrimdışı ortaam

  • Aktif Üye
  • Üye Bilgileri
  • *
  • Teşekkürler
  • -Verdi: 16
  • -Aldı: 40

  • İleti: 493

    • Ödüller
Ynt: tümosan 90.80 ile kubota m9540 kapışması
« Yanıtla #24 : 07 Ekim 2011, 19:25:41 »
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
tümocu daha olsa gaza basıcak heralde o kadarda bağırttırması çekişi etkilemezki vitesin devrine ugun gaza bas yeter  Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Adamlar delirmiş zaten ya mantık aranıcak bişey yok ortada...Sonuna kadar asılmış gazı turbo nasıl ıslık çalıo Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap ne gerek var bukadar sıkıştırmaya.

Çevrimdışı Kemal YILAN

  • kubota m8540
  • Acemi Üye
  • Üye Bilgileri
  • *
  • Teşekkürler
  • -Verdi: 3
  • -Aldı: 16

  • İleti: 78
  • Yaş: 41
  • Şehir: amasya-gümüşhacıköy
  • KUBOTA M8540

    • Ödüller
Ynt: tümosan 90.80 ile kubota m9540 kapışması
« Yanıtla #25 : 07 Ekim 2011, 19:54:58 »
tümo cu arkadaşlar kolay gelsin. hiç profösyönelce değil biraz daha çalışmanız lazım. Neyse öndeki kubota nın sürücüsü motor tam kendini toplamış gidiyorken yanındaki aşşağıya iniyor sürücü giden traktörün vitesini küçültüyor, tümo yanaşırken arkadan ikinci bi kubota gayet güzel geliyor. Yani diyorumki her traktöre sahibi binse ve karşı tarafa çalışmasa.herşey doğrulukla yapılsa bizde önde gideni alkışlarız.   
incinsende incitme....!

Çevrimdışı Cihan_özece

  • CİHAN
  • Moderatör
  • Trakkolik Üye
  • Üye Bilgileri
  • *
  • Teşekkürler
  • -Verdi: 2269
  • -Aldı: 1488

  • İleti: 6778
  • Yaş: 29
  • Şehir: İZMİR

    • Ödüller
Ynt: tümosan 90.80 ile kubota m9540 kapışması
« Yanıtla #26 : 07 Ekim 2011, 19:58:35 »
işte buna ayakta alkışlanır. Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap yiğidi öldürün hakkını yemeyin arkadaşlar... Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Şahsım ve görevimle ilgili bir şikayetiniz varsa Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap sitemiz yönetimine bildirebilirsiniz.

Çevrimdışı ortaam

  • Aktif Üye
  • Üye Bilgileri
  • *
  • Teşekkürler
  • -Verdi: 16
  • -Aldı: 40

  • İleti: 493

    • Ödüller
Ynt: tümosan 90.80 ile kubota m9540 kapışması
« Yanıtla #27 : 07 Ekim 2011, 20:00:28 »
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
tümo cu arkadaşlar kolay gelsin. hiç profösyönelce değil biraz daha çalışmanız lazım. Neyse öndeki kubota nın sürücüsü motor tam kendini toplamış gidiyorken yanındaki aşşağıya iniyor sürücü giden traktörün vitesini küçültüyor, tümo yanaşırken arkadan ikinci bi kubota gayet güzel geliyor. Yani diyorumki her traktöre sahibi binse ve karşı tarafa çalışmasa.herşey doğrulukla yapılsa bizde önde gideni alkışlarız.
Yani o kubota çalıntı diyorsunuz ?

Çevrimdışı nailyetek

  • nailyetek
  • Genel Moderatör
  • Trakkolik Üye
  • Üye Bilgileri
  • *
  • Teşekkürler
  • -Verdi: 2998
  • -Aldı: 3125

  • İleti: 16187
  • Yaş: 43
  • Şehir: Kütahya

    • Ödüller
Ynt: tümosan 90.80 ile kubota m9540 kapışması
« Yanıtla #28 : 07 Ekim 2011, 20:04:46 »
Bunu daha önce facede izlemişdim, yorum yapmadım. Burası nasıl olsa bizim site; bana göre 'Doğan slx  ile Toyota Avensis i sollamak gibi bişey olmuş. Düşünsenize, Edirne'den Kars'a Tofaş ilemi rahat gidersiniz, yoksa Toyota ile mi.? Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

Ekici ol, bilici olma.. demişler..

Şahsım ve görevimle ilgili bir şikayetiniz varsa Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap sitemiz yönetimine bildirebilirsiniz.

Etiketler
youtube tubata 4x4 hangisi kubata nadasta cekismeleri 56146854 saban manisa
zwu kawa kubotaya 72197243 destan erkunt mali surumu bgq model

tümosan 90.80 ile kubota m9540 kapışması
 

Benzer Konular

  Konu / Başlatan Yanıt Son İleti
20 Yanıt
2506 Gösterim
Son İleti 22 Şubat 2011, 23:25:37
Gönderen: volkanuzel
9 Yanıt
667 Gösterim
Son İleti 05 Mart 2011, 22:18:51
Gönderen: doganbey1
33 Yanıt
2487 Gösterim
Son İleti 14 Temmuz 2011, 10:25:58
Gönderen: alikinaci
0 Yanıt
364 Gösterim
Son İleti 30 Mayıs 2011, 23:15:41
Gönderen: ceya023
22 Yanıt
2517 Gösterim
Son İleti 08 Ekim 2011, 23:47:12
Gönderen: doganbey1