Traktör, Tarım Makinası ve Çiftçilik Sitesi

Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz

 


www.trakkulup.net www.trakkulup.net

www.trakkulup.net www.trakkulup.net

 TÜMOSAN FENA BÖLÜNDÜ PANCAR TARLASI



0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

16 Kasım 2010, 19:08:06
Okunma sayısı 23364 defa

Çevrimdışı SEYİT

  • Trakkolik Üye
  • *
  • Yaş: 34
  • Şehir: Konya

  • İleti: 3026
  • Konu: 62

TÜMOSAN FENA BÖLÜNDÜ PANCAR TARLASI
« : 16 Kasım 2010, 19:08:06 »








 ÖNCELİKLE İYİ BAYRAMLAR 3 REMORK PANCAR DOLU GÖMÜLÜNCE ÖNE MOTOR TAKIYOLAR ARABALAR GELMEYİNCE ORTADAN BÖLÜNÜYOR İKİSİDE 8280
« Son Düzenleme: 16 Kasım 2010, 19:10:25 Gönderen: dolcevita »

16 Kasım 2010, 19:11:00
Yanıtla #1

Çevrimdışı mustafagursacli

  • Trakkolik Üye
  • *
  • Yaş: 28
  • Şehir: Çorum

  • İleti: 6908
  • Konu: 209

  • KUBOTA M8540

    • Mustafa

Ynt: TÜMOSAN FENA BÖLÜNDÜ PANCAR TARLASI
« Yanıtla #1 : 16 Kasım 2010, 19:11:00 »
tutan 4 tane ciavata .. geçmiş olsun .....

16 Kasım 2010, 19:18:09
Yanıtla #2

Çevrimdışı wan7ed

  • Kıdemli Üye
  • *
  • Yaş: 108

  • İleti: 1749
  • Konu: 10

Ynt: TÜMOSAN FENA BÖLÜNDÜ PANCAR TARLASI
« Yanıtla #2 : 16 Kasım 2010, 19:18:09 »
Seyt abi naptınız , Geçmiş Olsunnn okdar çaliştirma dedim  Sana tümoyu bak  bölmüşşünüzz garibimi ) Cok kötüü bir durum Cok geçmiş olsn

16 Kasım 2010, 19:22:42
Yanıtla #3

Çevrimdışı doganbey1

  • Trakkolik Üye
  • *
  • Yaş: 25
  • Şehir: Edirne

  • İleti: 11157
  • Konu: 327

  • Kimya Proses Mühendisi

    • Doğan Can

Ynt: TÜMOSAN FENA BÖLÜNDÜ PANCAR TARLASI
« Yanıtla #3 : 16 Kasım 2010, 19:22:42 »
yazık valla Seyit abi. geçen tümosan valtra yı bölmüştü bu seferde tümosan bölünmüş. alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste:D

16 Kasım 2010, 19:29:54
Yanıtla #4

Çevrimdışı Ağır Abi

  • Co-Admin
  • *
  • Yaş: 28
  • Şehir: Isparta

  • İleti: 22308
  • Konu: 3440

    • Hasan

Ynt: TÜMOSAN FENA BÖLÜNDÜ PANCAR TARLASI
« Yanıtla #4 : 16 Kasım 2010, 19:29:54 »
geçmş olsun gitti paracıklar  :)  valtracılar bu işe sevinecek  :D

16 Kasım 2010, 19:30:14
Yanıtla #5

Çevrimdışı Tokmakcı

  • Genel Moderatör
  • *
  • Yaş: 21
  • Şehir: Burdur

  • İleti: 9680
  • Konu: 673

  • Ali

    • Ali

Ynt: TÜMOSAN FENA BÖLÜNDÜ PANCAR TARLASI
« Yanıtla #5 : 16 Kasım 2010, 19:30:14 »
geçmiş olsun seyit abi...
İki tümo birbirini yemiş neden acaba :D :D

16 Kasım 2010, 19:37:02
Yanıtla #6

Çevrimdışı SmhGwz

  • Trakkolik Üye
  • *
  • Yaş: 25
  • Şehir: Çanakkale

  • İleti: 9077
  • Konu: 281

  • www.on7avm.com

    • Semih

    • on7avm
Ynt: TÜMOSAN FENA BÖLÜNDÜ PANCAR TARLASI
« Yanıtla #6 : 16 Kasım 2010, 19:37:02 »
Yazık walla motora :)

16 Kasım 2010, 20:29:29
Yanıtla #7

Çevrimdışı ranger

  • Trakkolik Üye
  • *
  • Yaş: 27
  • Şehir: Ankara

  • İleti: 4933
  • Konu: 87

    • Emre

Ynt: TÜMOSAN FENA BÖLÜNDÜ PANCAR TARLASI
« Yanıtla #7 : 16 Kasım 2010, 20:29:29 »
Geçmiş olsun Seyit  abi  tümosana yakışmadı bu görüntü.

16 Kasım 2010, 20:39:57
Yanıtla #8

Çevrimdışı motorcu

  • Trakkolik Üye
  • *
  • Yaş: 19
  • Şehir: Kırklareli

  • İleti: 3739
  • Konu: 113

    • Samet

Ynt: TÜMOSAN FENA BÖLÜNDÜ PANCAR TARLASI
« Yanıtla #8 : 16 Kasım 2010, 20:39:57 »
çok kötü olmuş geçmiş olsun

16 Kasım 2010, 20:55:04
Yanıtla #9

Çevrimdışı aksazli

  • Trakkolik Üye
  • *
  • Yaş: 27
  • Şehir: Kütahya-Simav-

  • İleti: 3026
  • Konu: 218

  • ne varsın :( ne yoksun :)

Ynt: TÜMOSAN FENA BÖLÜNDÜ PANCAR TARLASI
« Yanıtla #9 : 16 Kasım 2010, 20:55:04 »
geçmiş olsun aga  dökümde bir hata varmıştır belki  hayret edilecek bişi

16 Kasım 2010, 20:57:55
Yanıtla #10

Çevrimdışı adige976

  • Çalışkan Üye
  • *
  • Yaş: 43
  • Şehir: Balıkesir

  • İleti: 523
  • Konu: 55

Ynt: TÜMOSAN FENA BÖLÜNDÜ PANCAR TARLASI
« Yanıtla #10 : 16 Kasım 2010, 20:57:55 »
Böyle bi durumda ne yapılabilir bu traktöre. eskisi gibi olurmu.

16 Kasım 2010, 21:04:08
Yanıtla #11

Çevrimdışı fatih DUMAN

  • Aktif Üye
  • *
  • Yaş: 39
  • Şehir: sivas

  • İleti: 324
  • Konu: 11

  • kutay

Ynt: TÜMOSAN FENA BÖLÜNDÜ PANCAR TARLASI
« Yanıtla #11 : 16 Kasım 2010, 21:04:08 »
Geçmiş olsun gardaş

16 Kasım 2010, 21:10:33
Yanıtla #12

Çevrimdışı alipasalierkan

  • Süper Moderatör
  • *
  • Yaş: 26
  • Şehir: İstanbul

  • İleti: 12694
  • Konu: 1472

  • First CLAAS...!!!

    • Erkan

Ynt: TÜMOSAN FENA BÖLÜNDÜ PANCAR TARLASI
« Yanıtla #12 : 16 Kasım 2010, 21:10:33 »
Geçmiş olsun. Gerçekten kötü olmuş. Yazık olmuş traktöre...

16 Kasım 2010, 21:15:13
Yanıtla #13

Çevrimdışı senol_84

  • Kıdemli Üye
  • *
  • Yaş: 31
  • Şehir: TEKİRDAĞ / ÇORLU

  • İleti: 1718
  • Konu: 34

Ynt: TÜMOSAN FENA BÖLÜNDÜ PANCAR TARLASI
« Yanıtla #13 : 16 Kasım 2010, 21:15:13 »
mümkün değil bence normal şartlar altında böyle bişey olmamalı. traktörün dökümünü çekişine göre yapmış olmaları gerek

geçmiş olsun walla . garanti karşılıyo mu

16 Kasım 2010, 21:21:48
Yanıtla #14

Çevrimdışı SEYİT

  • Trakkolik Üye
  • *
  • Yaş: 34
  • Şehir: Konya

  • İleti: 3026
  • Konu: 62

Ynt: TÜMOSAN FENA BÖLÜNDÜ PANCAR TARLASI
« Yanıtla #14 : 16 Kasım 2010, 21:21:48 »
arkadaşlar hepinize tşk ler garanti karışmaz cünkü 3 remork takılı idi neden salmadın der tek tek cıkar der falan filan garanti kapsamına girmez saten analize gitti fabrikaya suc onlardan degilmiş eskisi gibi olur cünkü standart yerleri koptu 4 cuvata ile işi biter motorun önündeki motorda 8280  asılan o kopardı ALLAH yapısı degilya ne yapalım kırıldı

16 Kasım 2010, 21:46:50
Yanıtla #15

Çevrimdışı Ertuğ Aslan

  • Trakkolik Üye
  • *
  • Yaş: 18
  • Şehir: Tekirdağ

  • İleti: 4057
  • Konu: 147

Ynt: TÜMOSAN FENA BÖLÜNDÜ PANCAR TARLASI
« Yanıtla #15 : 16 Kasım 2010, 21:46:50 »
Böyle bi durumda ne yapılabilir bu traktöre. eskisi gibi olurmu.
öncelikle geçmiş olsun bizim burda bi tane l 95 vardı oo tarladan gelirken batmış jonh dere yi balayıp çeme çalışırken motor kopile ortadan iki ye ayrıldı :D motor şimdi oldu ama eski verdi randıman varmıdır onu bilemem ve adam 20 milyara  yaptırdı

16 Kasım 2010, 22:02:22
Yanıtla #16

Çevrimdışı poyraz2030

  • Çalışkan Üye
  • *
  • Yaş: 31
  • Şehir: SAMSUN

  • İleti: 835
  • Konu: 22

Ynt: TÜMOSAN FENA BÖLÜNDÜ PANCAR TARLASI
« Yanıtla #16 : 16 Kasım 2010, 22:02:22 »
geçmiş olsun Allah sağlık versin. JD de göremezsin  bu olayı. türkler ucuza mal etcez diye...

16 Kasım 2010, 22:21:26
Yanıtla #17

Çevrimdışı Ali KOÇKAYA

  • Trakkolik Üye
  • *
  • Yaş: 38
  • Şehir: Denizli

  • İleti: 6606
  • Konu: 788

  • Tümosan 6055 4x4

    • Ali

Ynt: TÜMOSAN FENA BÖLÜNDÜ PANCAR TARLASI
« Yanıtla #17 : 16 Kasım 2010, 22:21:26 »
öncelikle geçmiş olsun.söylediğin gibi bende hep korkmuşum dur.traktörleri genelde 4 civata tutar.öne traktör takıldığında ikiye bölünme tehlikesi var.yanılmıyorsam bu kopma civatalardan değil.döküm kırılmış.tümosanlar ilk çıktığında yıllar önce bizim buralarda aldılar.1995 lerde yani.şanzımanın altından çatladı hep.döküm kaynağı ile dikiş attırdılar.bunun üzerine buralarda satışı pek olmadı.şimdi yeni yeni tek tük alanlar var.

senin traktör belki de önceden çatladı.farkedilmedi ve şimdide kırıldı.kırılan yeri incelemek lazım.bir bölümüne küf yürüdüyse daha önceden çatlamıştır.  dökümlerin en hassas olduğu şey ani sıcaklık değişimleri.bir dostum  fiat 540  ile gezerli patosla saman yapıp geliyor yazın.petrolden mazot alıyor.eve gitmeden rottest ile yıkamaya koyuluyor motor da sıcak.motor bloğu çatlamış.traktörü sattı.  sen bu çeki işine başladığında traktör sıcakmıydı.mesala yeni işe başlamışsın.traktör soğuk.güce girince aniden ısınıyor motor kısmı.arka kısmı ise hala soğuk.motor bloğu genleşti.arka tarafta buna uyum sağlayamadı.
mutlaka bunun teknik bir açıklaması var.öyle bir traktörün asılmasıyla falan kopmaz orası.zincir kopar,çeki demiri bükülür.arabanın oku kopar.ama traktör bölünmez.

16 Kasım 2010, 22:37:23
Yanıtla #18

Çevrimdışı sami ÖZKAN

  • Trakkolik Üye
  • *
  • Yaş: 43
  • Şehir: Yozgat

  • İleti: 3181
  • Konu: 232

Ynt: TÜMOSAN FENA BÖLÜNDÜ PANCAR TARLASI
« Yanıtla #18 : 16 Kasım 2010, 22:37:23 »
geçmiş olsun cana gelmesin malı kazananda can sağlık olsun

16 Kasım 2010, 22:55:19
Yanıtla #19

Çevrimdışı hacimmet

  • Trakkolik Üye
  • *
  • Yaş: 31
  • Şehir: Aksaray

  • İleti: 5672
  • Konu: 501

  • http://tolkoyu.blogcu.com

    • Hacı Mehmet

    • http://tolkoyu.blogcu.com
Ynt: TÜMOSAN FENA BÖLÜNDÜ PANCAR TARLASI
« Yanıtla #19 : 16 Kasım 2010, 22:55:19 »
geçmiş olsun toprağım traktör kimin sizinmi can sağlığı olsun herkezin başına gelebilir

 

www.trakkulup.net

www.trakkulup.net

www.trakkulup.net

www.trakkulup.net

Yasal Uyarı!

Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan "Yer Sağlayıcı" olarak hizmet vermektedir. Yasa gereği site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Her üyemiz kendi paylaşımlarından sorumludur. Sitemiz "uyar ve kaldır" prensibini benimsediği için yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri "trakkulup@trakkulup.net" adresinden bize ulaşabilirler.