DOLANDIRICILARA DİKKAT EDİN, EMEĞİMİZİ, RIZKIMIZI ÇALDI ŞEREF YOKSUNLARI!!! - Sayfa 7
Sayfa 7/7 BirinciBirinci ... 34567
101 sonuçtan 91 ile 101 arası gösteriliyor
  1. #91
    çiftcigardo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıt Tarihi
    28 Mart 2017
    Şehir
    Kırıkkale
    Mesajlar
    1,996


    Bwyfendi beni dolandirdilar degil de malimi gasp ettiler diye sikayet etsen daha iyi olur

    kirci02, kiyoshi teşekkür etti.

  2. #92

    Kayıt Tarihi
    18 Ocak 2018
    Şehir
    Orcan
    Mesajlar
    3


    Meraba bu sahislarin tuzagina bizde dustuk nasil bi yol izlemeliyiz yardimci olurmusunuz lutfen toplu basvuru yapilsa nitelikli dolandiriciliktan dava acamazmiyiz acaba eminebayramuzun@gmail.com

  3. #93

    Kayıt Tarihi
    14 Kasım 2017
    Şehir
    İst
    Mesajlar
    4


    ÖZGÜR ORCAN HAKKINDA YENİ GELİŞME !!!
    ARKADAŞLAR bursacbs@adalet.gov.tr adresine başınızdan geçen her şeyi tane tane anlatıp iletişim bilgilerinizi yazın. Biz yazdık savcının katibi geri dönüş yaptı polisleri yönlendireceğini söyledi. Biz bu işten bişey çıkmaz değil mi dediğimizde tabiki de çıkar hatta eğer şikayetler çoğalırsa dosyası ağırlaşır ve hapse girer dedi. O yüzden ne kadar çok dolandırılan varsa bu adrese her şeyi yazıp iletişim bilgilerinizi mutlaka yazın onlar kesinlikle dönüş yapıyorlar. bizim başımız yandı başkaları yanmasın. Lütfen bişey çıkmaz demeyin bu zamana kadar böyle kimse bişey yapmamış ki ortalıkta dolandırıcıyım diye hava atıyor ş.

  4. #94
    parsibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıt Tarihi
    12 Aralık 2008
    Şehir
    Eskişehir / Beylikova
    Mesajlar
    318


    Alıntı Caresiz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ÖZGÜR ORCAN HAKKINDA YENİ GELİŞME !!!
    ARKADAŞLAR bursacbs@adalet.gov.tr adresine başınızdan geçen her şeyi tane tane anlatıp iletişim bilgilerinizi yazın. Biz yazdık savcının katibi geri dönüş yaptı polisleri yönlendireceğini söyledi. Biz bu işten bişey çıkmaz değil mi dediğimizde tabiki de çıkar hatta eğer şikayetler çoğalırsa dosyası ağırlaşır ve hapse girer dedi. O yüzden ne kadar çok dolandırılan varsa bu adrese her şeyi yazıp iletişim bilgilerinizi mutlaka yazın onlar kesinlikle dönüş yapıyorlar. bizim başımız yandı başkaları yanmasın. Lütfen bişey çıkmaz demeyin bu zamana kadar böyle kimse bişey yapmamış ki ortalıkta dolandırıcıyım diye hava atıyor ş.
    Uyarı için teşekkürler. Aynı şekilde BİMER'e de şikayetimizi yapalım. Zaten şuan Ordu'lu Mustafa abiden aldığı 45bin liralık balı alıp dolandırdığı için hapiste... Bizim davalara da sıra gelecek inşallah. Tekrar duamı ediyorum ALLAH TEZ ZAMANDA ÖNCE BELASINI, SONRA SELASINI VERDİRSİN İNŞALLAH...

    metemet teşekkür etti.

  5. #95
    parsibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıt Tarihi
    12 Aralık 2008
    Şehir
    Eskişehir / Beylikova
    Mesajlar
    318


    Bugün BİMERden gelen cevap... 8 Yıl 4 Ay yemiş... Yetmez ama buna da şükür... @Caresiz @Dolandırıldım

    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  received_10213930904280548.jpeg
Görüntüleme: 306
Büyüklüğü:  72.6 KB (Kilobyte)

    Caresiz, frknbrdk, ilhan_mkp teşekkür etti.

  6. #96

    Kayıt Tarihi
    04 Ekim 2017
    Şehir
    istanbul
    Mesajlar
    5


    ifade verirken özellikle gasp suçu oluşturacak şekilde ifade verin ve şahitle desatekleyin çünki 500 bin kişi dolandırılıyorsa bin kişi gasp ediliyor ve cezası daha fazla üstelik tutuklu yargılanıyorlar

    ilhan_mkp, parsibey teşekkür etti.

  7. #97


    Geçmiş olsun

  8. #98

    Kayıt Tarihi
    14 Kasım 2017
    Şehir
    İst
    Mesajlar
    4


    Ozgur orcan 26 mart 2018 tarihinde bursa gemlik cezaevinden cikisi yapilmis. Bu adam nasil cikabiliyor?? O kadar sucu nasil dusurebildi bu ulkede gercekten adalet yok. Adamin mernis kaydi bulunmadigindan dolayi hacze de gidilmiyor

  9. #99

    Kayıt Tarihi
    30 Ekim 2016
    Şehir
    ankara
    Mesajlar
    270


    Alıntı tiresavranciftligi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar lütfen malinizi veresiye vermeyin.Yok yarın verecem gibi sözlere kanmayin.Ben peşin para almadan mal veriyorum.Benimde başıma geldi,pesin para olmadan vermem dedim.Yok sen bu şekilde ticaret yapamazsın falan filan lâf salatası yaptı.Sonra öğrendim kaç kişiyi dolandirmis.İnternet sitelerinden büyükbaş hayvan alırken yok iş değişikliği nedeniyle ineklerimi satıyorum.Gelip seçebilirsiniz,kendi aracimla nakliyesini yapıyorum yok 30-40 litre süt veriyor gibi ilanlara dikkat.Meshur bir internet sitesinde yıllardır bir ilan hep güncel açıklama hep aynı iş değişikliği yapamadılar gittiler.Bu ilan Bursa Mustafakemalpaşa'da.Lutfen dikkatli olalım.Para kolay kazanilmiyor.
    İnternet sitesine sikayet et. İlanı yayından kaldırıyorlar...

    aksaray68yusuf teşekkür etti.

  10. #100

    Kayıt Tarihi
    01 Kasım 2014
    Şehir
    Eskişehir
    Yaş
    32
    Mesajlar
    208


    Alıntı Caresiz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ozgur orcan 26 mart 2018 tarihinde bursa gemlik cezaevinden cikisi yapilmis. Bu adam nasil cikabiliyor?? O kadar sucu nasil dusurebildi bu ulkede gercekten adalet yok. Adamin mernis kaydi bulunmadigindan dolayi hacze de gidilmiyor
    Ülkede adelet kalmamış, çok üzücü.

  11. #101
    cemal ÖZTÜRK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıt Tarihi
    23 Nisan 2009
    Şehir
    Bilecik
    Yaş
    30
    Mesajlar
    6,957


    Allah belasını versin onların



Sayfa 7/7 BirinciBirinci ... 34567

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yukarı Çık
Hakkımızda
TrakKulüp, içinde 90.000'dan fazla konuyu, 1.000.000'dan fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 65.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Bizi Takip Edin
E-Posta: trakkulup@trakkulup.net
Whatsapp: 0 535 7845520