8 sonuçtan 1 ile 8 arası gösteriliyor
  1. #1

    Kayıt Tarihi
    20 Ağustos 2009
    Şehir
    SİNOP
    Yaş
    34
    Mesajlar
    431

    SERA PROJESİ



    Arkadaşlar herkese işlerinde Allah kolaylık versin bereketli helal ekmek yedirsin
    Benim sera konusunda yardıma ihtiyacım var.
    Ablam sera desteklemesi için başvurmuş ama bunun için proje getirmeleri söylenmiş, bizim oralarda sera pek olmadığı için , sera projesi hakkında pek bilgi bulamadım,
    Nasıl proje hazırlanır yada elinde hazır proje olan varmı ebatları pek önemli değil yer müsait uzunluğu ortalama 50 metre yada daha büyük küçük farketmez o ölçülerde proje hazırlamak istiyoruz.

  2. #2

    Kayıt Tarihi
    26 Ocak 2017
    Şehir
    IRAN
    Mesajlar
    788

    Cevap: SERA PROJESİ



    Samsun`da bu isi yapan var. http://www.agaclar.net/forum/evde-to...lari/31463.htm

    Buradan okuyup resimlere bakar ve istersen arayabilirsin.

  3. #3

    Kayıt Tarihi
    20 Ağustos 2009
    Şehir
    SİNOP
    Yaş
    34
    Mesajlar
    431

    Cevap: SERA PROJESİ



    Alıntı KIZILTAN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Samsun`da bu isi yapan var. http://www.agaclar.net/forum/evde-to...lari/31463.htm

    Buradan okuyup resimlere bakar ve istersen arayabilirsin.
    Bu şekilde değilde 1dönüm civarı kapalı sera düşünüyoruz , devlet desteği ile yapcağımız için proje çizmemiz yaptırmamız gerekiyor.

  4. #4

    Kayıt Tarihi
    26 Ocak 2017
    Şehir
    IRAN
    Mesajlar
    788

    Cevap: SERA PROJESİ



    Tartes ( Izmir ) bu konuda satis yapiyor. Almak istemeseniz bile cizimleri surada var http://www.e-tartes.com/TP600-TP600-...TULU-SERA.html

    Once ne yetistereceginize karar vermeniz lazim, domates-biber-hiyar, kesme cicek, kavun karpuz gibi.

    Firmaya mesaj atip ne yetistireceginizi ve istediginiz olcuyu yazin, ellerindeki tiplerden size onerirler, seralar yukseklik ve cati tipine gore farkli oluyor.

  5. #5

    Kayıt Tarihi
    16 Haziran 2018
    Şehir
    erzurum
    Mesajlar
    4


    Alıntı sinoplu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar herkese işlerinde Allah kolaylık versin bereketli helal ekmek yedirsin
    Benim sera konusunda yardıma ihtiyacım var.
    Ablam sera desteklemesi için başvurmuş ama bunun için proje getirmeleri söylenmiş, bizim oralarda sera pek olmadığı için , sera projesi hakkında pek bilgi bulamadım,
    Nasıl proje hazırlanır yada elinde hazır proje olan varmı ebatları pek önemli değil yer müsait uzunluğu ortalama 50 metre yada daha büyük küçük farketmez o ölçülerde proje hazırlamak istiyoruz.
    Bu konu hakkımda benimde bilgiye ihtiyacım var arkadaşlar. Erzurumda sera açmak mantıklı mı acaba?

  6. #6
    YUSUFTUYLUOGLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıt Tarihi
    12 Kasım 2010
    Şehir
    Erzurum
    Yaş
    43
    Mesajlar
    12,557


    Alıntı sozlrcom Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu konu hakkımda benimde bilgiye ihtiyacım var arkadaşlar. Erzurumda sera açmak mantıklı mı acaba?
    selamlar hemşerim.
    bende Erzurumdayım.
    sen neresindensin,
    burada zirai bir iş yapacaksan çok iyi düşünmen lâzım,malüm kış ve şartları ağır.

    sozlrcom teşekkür etti.

  7. #7

    Kayıt Tarihi
    16 Haziran 2018
    Şehir
    erzurum
    Mesajlar
    4


    Erzurum merkez hacı abi. Aynen ya iklim şartları biraz sıkıntılı gerçekten.

    YUSUFTUYLUOGLU teşekkür etti.

  8. #8

    Kayıt Tarihi
    16 Haziran 2018
    Şehir
    erzurum
    Mesajlar
    4


    Alıntı sinoplu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu şekilde değilde 1dönüm civarı kapalı sera düşünüyoruz , Sera desteği ile yapcağımız için proje çizmemiz yaptırmamız gerekiyor.


    Hacı abi ne yaptın projeyi halledebildin mi. Öyle gezinirken bi sorayım dedim. Ben erzurumda niyetlendim ama hayal oldu



Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yukarı Çık
Hakkımızda
TrakKulüp, içinde 90.000'dan fazla konuyu, 1.000.000'dan fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 65.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Bizi Takip Edin
E-Posta: trakkulup@trakkulup.net
Whatsapp: 0 535 7845520