Tritikalede yabani yulaf sorunu

14 sonuçtan 1 ile 14 arası gösteriliyor
  1. #1

    Kayıt Tarihi
    12 Ocak 2018
    Şehir
    uşak
    Yaş
    27
    Mesajlar
    3

    Tritikalede yabani yulaf sorunu



    Merhaba arkadaşlar.22 Ekim tarihinde 15 dönüm olarak ektiğim Karma 2000 sertifkalı tritikale tarlamda yabani yulaf sorunu var.Acaba hangi ilaçları kullanmamlıyım.Yardımlarınızı bekliyorum

    İNCİ TARIM İLAÇLARI teşekkür etti.

  2. #2
    coyote26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıt Tarihi
    17 Şubat 2008
    Şehir
    ESKİŞEHİR / Merkez
    Yaş
    30
    Mesajlar
    3,692


    Buğdayda kullanılan yabani yulaf kapsamlı ilaçları kullanabilirsiniz örneğin : cowboy 240 ec - atlantis star - top shot 080 ec - ralon süper Bunlardan tercih edebilirsin

  3. #3


    Alıntı karyatmaz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar.22 Ekim tarihinde 15 dönüm olarak ektiğim Karma 2000 sertifkalı tritikale tarlamda yabani yulaf sorunu var.Acaba hangi ilaçları kullanmamlıyım.Yardımlarınızı bekliyorum
    Balan süper

  4. #4
    jitem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıt Tarihi
    22 Kasım 2012
    Şehir
    edirne
    Yaş
    46
    Mesajlar
    463


    Alıntı karyatmaz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar.22 Ekim tarihinde 15 dönüm olarak ektiğim Karma 2000 sertifkalı tritikale tarlamda yabani yulaf sorunu var.Acaba hangi ilaçları kullanmamlıyım.Yardımlarınızı bekliyorum
    Selam.bi arkadaşım benden rica etti kendisi yorum yazamıyomuş.hektaşın kovboy isimli ilacını sakın tırtıkaleye atmasın dedi.öldürüyomuş

    keskın 39 teşekkür etti.

  5. #5

    Kayıt Tarihi
    12 Ocak 2018
    Şehir
    uşak
    Yaş
    27
    Mesajlar
    3


    Çok sağolasınız arkadaşlar böyle bi durum ilk kez başımıza geldi hiç yulaf sorunu olmazdı insaallah düzelir.

  6. #6

    Tritikalede yabani yulaf sorunu



    Alıntı karyatmaz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çok sağolasınız arkadaşlar böyle bi durum ilk kez başımıza geldi hiç yulaf sorunu olmazdı insaallah düzelir.
    Hektaş ın walnus süper veya syngentanın axial ürününü kullanabilirsiniz. Cowboy atılmasını öneren arkadaşlar olmuş cowboy kesinlikle olmaz şakın kullanmayın.

  7. #7

    Kayıt Tarihi
    13 Haziran 2009
    Şehir
    Kütahya
    Yaş
    47
    Mesajlar
    19,503


    Alıntı coyote26 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Buğdayda kullanılan yabani yulaf kapsamlı ilaçları kullanabilirsiniz örneğin : cowboy 240 ec - atlantis star - top shot 080 ec - ralon süper Bunlardan tercih edebilirsin
    Hocam; sizin tarladakilerde yabani yulaf olmasın :S bak tohum cinside tutuyor.

  8. #8
    coyote26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıt Tarihi
    17 Şubat 2008
    Şehir
    ESKİŞEHİR / Merkez
    Yaş
    30
    Mesajlar
    3,692


    Alıntı nailyetek Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hocam; sizin tarladakilerde yabani yulaf olmasın :S bak tohum cinside tutuyor.
    emmi gördün tek bir tarlada var diğer tritikalelerde yok...O tarlada oncekı seneler yulaf vardı muhtemelen onun kalıntısı olsa gerek diğerleri temiz

  9. #9

    Kayıt Tarihi
    13 Haziran 2009
    Şehir
    Kütahya
    Yaş
    47
    Mesajlar
    19,503


    Alıntı coyote26 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    emmi gördün tek bir tarlada var diğer tritikalelerde yok...O tarlada oncekı seneler yulaf vardı muhtemelen onun kalıntısı olsa gerek diğerleri temiz
    İlk aklıma gelen bu oldu, sen daha önce yulaf vardı deyince sonucu ona bağladık

  10. #10
    coyote26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıt Tarihi
    17 Şubat 2008
    Şehir
    ESKİŞEHİR / Merkez
    Yaş
    30
    Mesajlar
    3,692


    Alıntı nailyetek Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İlk aklıma gelen bu oldu, sen daha önce yulaf vardı deyince sonucu ona bağladık
    Diğer tarlada olmayınca senin tespitin doğruluğu öne çıktı emmi Bizim lanet güzlük yulaf 3 yıldır ölmemiş anlaşılan

  11. #11

    Kayıt Tarihi
    13 Haziran 2009
    Şehir
    Kütahya
    Yaş
    47
    Mesajlar
    19,503


    Alıntı coyote26 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Diğer tarlada olmayınca senin tespitin doğruluğu öne çıktı emmi Bizim lanet güzlük yulaf 3 yıldır ölmemiş anlaşılan
    Yabani yulaf iyi balya döker kağıt gibi bembeyaz

  12. #12
    coyote26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıt Tarihi
    17 Şubat 2008
    Şehir
    ESKİŞEHİR / Merkez
    Yaş
    30
    Mesajlar
    3,692


    Alıntı nailyetek Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yabani yulaf iyi balya döker kağıt gibi bembeyaz
    Bana uyar emmi tritikale 140 cm oluyor en sevdiğim yanı bu biçen adam pert oluyor o ayrı

  13. #13

    Kayıt Tarihi
    25 Ekim 2010
    Şehir
    aksaray
    Mesajlar
    92


    Alıntı coyote26 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    emmi gördün tek bir tarlada var diğer tritikalelerde yok...O tarlada oncekı seneler yulaf vardı muhtemelen onun kalıntısı olsa gerek diğerleri temiz
    kardeş yulafın ne zararı olacak yemlik satarsın kilo döver benim tarladada arpa var geçen yıl arpa ekmişdik biçerin dökdükleri illaki çıkıyo bir zararı olmaz sanırım yemlikle arasında 5 kuruş oynar

  14. #14
    coyote26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıt Tarihi
    17 Şubat 2008
    Şehir
    ESKİŞEHİR / Merkez
    Yaş
    30
    Mesajlar
    3,692


    Alıntı doganaytekin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kardeş yulafın ne zararı olacak yemlik satarsın kilo döver benim tarladada arpa var geçen yıl arpa ekmişdik biçerin dökdükleri illaki çıkıyo bir zararı olmaz sanırım yemlikle arasında 5 kuruş oynar
    Benim problemim zarar olayı değil zaten tritikale buğday ayarları ile biçiliyor biçer yulafı uçurur o rüzgarlık ayarları ile

    doganaytekin teşekkür etti.



Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yukarı Çık
Hakkımızda
TrakKulüp, içinde 90.000'dan fazla konuyu, 1.000.000'dan fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 65.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Bizi Takip Edin
E-Posta: trakkulup@trakkulup.net
Whatsapp: 0 535 7845520