Herkese Bedava Koyun Yok !!!

14 sonuçtan 1 ile 14 arası gösteriliyor
  1. #1

    Kayıt Tarihi
    23 Temmuz 2011
    Şehir
    ANKARA
    Yaş
    30
    Mesajlar
    1,940

    Herkese Bedava Koyun Yok !!!




  2. #2
    sms1989 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıt Tarihi
    17 Kasım 2016
    Şehir
    Eskişehir
    Yaş
    29
    Mesajlar
    674


    Zaten öle bi dünyada yok

  3. #3
    cemal ÖZTÜRK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıt Tarihi
    23 Nisan 2009
    Şehir
    Bilecik
    Yaş
    29
    Mesajlar
    5,333


    Bu adam resmen bizle dalga geciyo
    Daha dun hastanede hademelik yapcana koyde koyun baksin diyen o degilmiydi simdi yok efendim herkeze yok yine zenginin cebini doldurcak bi uygulama

    Akifİnanç68, Laser master, MURTKAYA teşekkür etti.

  4. #4
    ilkertetik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıt Tarihi
    28 Ocak 2013
    Şehir
    afyon/emirdağ
    Yaş
    21
    Mesajlar
    849


    Yahu, bize ne yapılsa yeridir.

    Hemen o parti bu parti demeyin kalp kırarım.

    Yıl 1980 küsürde başladı tarımı bitirme politikası.

    Ama sonuç bu olmayacak. Olmamalı. Bi şekilde sesimizi duyurmamız lazım.

    Tarım bakanları genelde neden hep işten anlamayan birilerine veriliyor? Önce bunu çözmemiz lazım.

  5. #5
    MUSTAFA361 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıt Tarihi
    11 Şubat 2008
    Şehir
    Tekirdağ
    Yaş
    26
    Mesajlar
    1,886


    Alıntı cemal ÖZTÜRK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu adam resmen bizle dalga geciyo
    Daha dun hastanede hademelik yapcana koyde koyun baksin diyen o degilmiydi simdi yok efendim herkeze yok yine zenginin cebini doldurcak bi uygulama
    Adamların işi gücü üçkağıt gülermisin ağlarmısın. Çok kötü zamandayız Allah yardımcımız olsun.

    MURTKAYA teşekkür etti.

  6. #6
    kayarmustafa03 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıt Tarihi
    31 Aralık 2017
    Şehir
    Afyonkarahisar
    Yaş
    38
    Mesajlar
    31


    önce üreten millet olacagizki sonra dünyaya malimizi satacagiz. ithalatta değil ihracatta birinci olacağız. çiftçi milletin efendisidir onunun için çiftçiye gerçek ihtiyacı olan ilerlemek isteyen çiftçilere destekler verilsinki hem alt tabaka kazansın hemde ülkemiz kazansın

  7. #7

    Kayıt Tarihi
    26 Ocak 2017
    Şehir
    IRAN
    Mesajlar
    577


    Alıntı cemal ÖZTÜRK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu adam resmen bizle dalga geciyo
    Daha dun hastanede hademelik yapcana koyde koyun baksin diyen o degilmiydi simdi yok efendim herkeze yok yine zenginin cebini doldurcak bi uygulama
    Her soylenene hemen inanmamayi ogrenemedik, hemen tamam oldu diyoruz. Her isteyene 300 koyun verseler hepsi batar, o sartlari saglayacak olanlara verirlerse eger, onlar alacakmi bakalim, meran olacak, ahirin olacak, teminatin olacak peki baska is mi yok ta zor olan hayvanciligin enzor olan koyunculugunu mu yapacak adam.

    Sonunda daha once soyledigim noltaya gelirler, sartlari uygun olana 50-100 verirler, daha iyi sartlari olanlara 200, ama tavan 300 olur, bu is biter.

    Sonuc ne olur, hayvansiz kupeler mi olur, acele veteriner raporuyla kesim mi yapilir, kurbanda mi satilir bilemem.

    Arkadaslar, elden gelen ogun olmaz, olsa da vaktinde bulunmaz.

  8. #8
    hil.mi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıt Tarihi
    01 Aralık 2017
    Şehir
    İstanbul
    Mesajlar
    73


    Şuan tüm esnaf şehir halkı bunu konuşuyor işte adamlar tarımı kalkındıracak diye ama Türkiye’nin et ihtiyacı bir kaç yılda çözülebilecek bir şey değil bakın Rusya ne yapıyor yaş sebze ve meyve ithalini önlemek için 50 yıllık proje yapıyor ve bunun meyvesini toplamauada 10 yıl sonra başlıyor ama bizimkiler 2 yıllık proje yapıp onuda seçim zamanına denkgetirip medyada bangır bangır bağırıp prim yapıyor nr yapalım demekki daha bu milletin çekeceği varmış kad

    kiyoshi teşekkür etti.

  9. #9
    Laser master - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıt Tarihi
    15 Ocak 2018
    Şehir
    Aydın
    Mesajlar
    50


    Bu yok koyun veriyoruz yok kredi veriyoruz yok düve vereceğiz muhabbeti toplumda bakın biz tarım, hayvancılığı destekliyoruz algısı oluşturmaktan başka bir işe yaramıyor.
    Millet devlet çiftçi hayvancı dünya destek alıyor, yan gelip yatıyor, et ondan diye düşünüyor.

    Aydın38, kiyoshi teşekkür etti.

  10. #10

    Kayıt Tarihi
    03 Ocak 2018
    Şehir
    Kayseri
    Mesajlar
    128


    Alıntı Laser master Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu yok koyun veriyoruz yok kredi veriyoruz yok düve vereceğiz muhabbeti toplumda bakın biz tarım, hayvancılığı destekliyoruz algısı oluşturmaktan başka bir işe yaramıyor.
    Millet devlet çiftçi hayvancı dünya destek alıyor, yan gelip yatıyor, et ondan diye düşünüyor.
    Aynen söyledığin gibi devlet tarım ve hayvancılığa büyük destek yapiyor sanıyorlar ama hiç aslı yok 300 koyun gibi her ilden 3 5 kişiye verecek sonrada gazetelere manşet olacak köylüye bedava 300 koyun dağıtıldı diye ...

    hil.mi teşekkür etti.

  11. #11
    Laser master - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıt Tarihi
    15 Ocak 2018
    Şehir
    Aydın
    Mesajlar
    50


    Alıntı Aydın38 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aynen söyledığin gibi devlet tarım ve hayvancılığa büyük destek yapiyor sanıyorlar ama hiç aslı yok 300 koyun gibi her ilden 3 5 kişiye verecek sonrada gazetelere manşet olacak köylüye bedava 300 koyun dağıtıldı diye ...
    Evet bende köyde hayvancılık ve çiftçilik yapıyorum. Şehirde yaşayıp hiç birşeyden haberi olmayıp bu haberleri gören arkadaşlar devlet size dünya destek veriyor hibe veriyor diyorlar yüzüme.

    hil.mi teşekkür etti.

  12. #12

    Kayıt Tarihi
    03 Ocak 2018
    Şehir
    Kayseri
    Mesajlar
    128


    Alıntı Laser master Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet bende köyde hayvancılık ve çiftçilik yapıyorum. Şehirde yaşayıp hiç birşeyden haberi olmayıp bu haberleri gören arkadaşlar devlet size dünya destek veriyor hibe veriyor diyorlar yüzüme.
    Evet aynen köylü bedava devletin sırtından geçiniyo sanıyorlar ama tam tersi..

    Bave, hil.mi, Laser master teşekkür etti.

  13. #13

  14. #14
    Mstfaclk54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıt Tarihi
    27 Ocak 2018
    Şehir
    Erzurum
    Mesajlar
    69


    300-400 bin tl lik tarım arazisi şartı var ve 300 koyun için son model ahır (50 bin tl maaliyeti) ve daha önce de küçükbaş yaptığına dair belgesi olması gerekir . . Şahsen doğuda kırsal kesimlerin durumu ortadadır . Benim 400 bin tl değerinde tarım arazim olsaydı burda sakarya da ne isjm olabilir ? Benim evim harabe olmuş ahırı nereden bulayim son model tabi yoksa derme çatma var. Ilave olarak 300 koyunu aldın diyelim her koy bizim köy gibi düzlük ve mera değil . Bunu otlatmak bunun yem ihtiyaçları vs çok ince konular .. velhasıl kelam bizim doğuda ağa ve aşiret ağaları için programlanmış güzel bir hibe . Yaşasın feodalizm derebeylik.. (komünist veya solcu değilim )

    hil.mi, Laser master teşekkür etti.




Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yukarı Çık
Hakkımızda
TrakKulüp, içinde 90.000'dan fazla konuyu, 1.000.000'dan fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 65.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Bizi Takip Edin
E-Posta: trakkulup@trakkulup.net
Whatsapp: 0 535 7845520
DMCA.com Protection Status