Sayfa 3/3 BirinciBirinci 123
36 sonuçtan 31 ile 36 arası gösteriliyor
  1. #31

    Kayıt Tarihi
    05 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Yaş
    23
    Mesajlar
    240


    Alıntı kandemir_06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abiler et ırkı sığırların dişilerini yemleyerek baksak cok zor kurtarır cok kazandırmaz mera zaten sıkıntılı bir durum en iyisi atık materyallerle beslemek. 12 kg 3 5 cm ye parcalanmis mısır samanı 1 kg kuru ot 1 kg melas 3 kg arpa posası ile bakınca çok uygun fiyata bakılmış oluyor mısır samanı son derece ucuz çoğu kişi tarlada birakıyor yakan da var ama degerli bir ürün coğu kisi tarladan beleşe bile alabilir yani balyalanmisin tonu da 200 tl civarı oluyormuş şu rasyonun maliyeti 5 tl anca çıkar senelik 1825 tl yem maliyetiyle 1 adet limuzin buzağı elde etmek bence mantıklı
    Kardeşim bu konularda oldukça heveslisin isteklisin lakin sormak istediğim bir işletme sahibi olduğun zaman bunların hepsinin peşin para ile alınıp stoklanıp maddi durumun bunu karşılamadığı için vadeli yem almaya mahkum olunca ne düşüneceğini çok merak ediyorum ?

  2. #32
    kandemir_06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıt Tarihi
    06 Temmuz 2017
    Şehir
    ANKARA
    Yaş
    28
    Mesajlar
    1,562


    Alıntı tenta90 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kardeşim bu konularda oldukça heveslisin isteklisin lakin sormak istediğim bir işletme sahibi olduğun zaman bunların hepsinin peşin para ile alınıp stoklanıp maddi durumun bunu karşılamadığı için vadeli yem almaya mahkum olunca ne düşüneceğini çok merak ediyorum ?
    Abi gurban oluyum hevesimi gaçırıp beni üzme yav🤣 abi ben peşin taraftarıyım neden dersen 100 hayvan bakacagima 95 bakayım ama peşin alayım yemlerimi. Para kazanmadıktan sonra binlerce hayvan baksan nolur.

    superior111 teşekkür etti.

  3. #33

    Kayıt Tarihi
    05 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Yaş
    23
    Mesajlar
    240


    Alıntı kandemir_06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi gurban oluyum hevesimi gaçırıp beni üzme yav�� abi ben peşin taraftarıyım neden dersen 100 hayvan bakacagima 95 bakayım ama peşin alayım yemlerimi. Para kazanmadıktan sonra binlerce hayvan baksan nolur.
    Kardeşim vallahi billahi hevesini kaçırmak için demiyorum. Demem o ki işin içine girmeyene kadar anlayamazsın. Kağıt üzerindee süper diyorsun ama öyle olmuyor hiçbir zaman ��

  4. #34
    çiftcigardo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıt Tarihi
    28 Mart 2017
    Şehir
    Kırıkkale
    Mesajlar
    1,886


    Alıntı tenta90 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kardeşim vallahi billahi hevesini kaçırmak için demiyorum. Demem o ki işin içine girmeyene kadar anlayamazsın. Kağıt üzerindee süper diyorsun ama öyle olmuyor hiçbir zaman ��
    İsin icinden adam konusunca nasilda isin puf noktalari cikiyor simdiki parayla 40 mal ile besi yapsan sadece yem parasi 100 bin gerekir daha baskasini sen hesap et

    kandemir_06 teşekkür etti.

  5. #35
    ismail_17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıt Tarihi
    17 Ekim 2010
    Şehir
    Çanakkale - Biga KARABİGA kasabası
    Yaş
    48
    Mesajlar
    6,508


    Alıntı çiftcigardo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İsin icinden adam konusunca nasilda isin puf noktalari cikiyor simdiki parayla 40 mal ile besi yapsan sadece yem parasi 100 bin gerekir daha baskasini sen hesap et
    Ya Ufuk böyle herkesin derdi var
    İnan bu Merak heves olmasın cekilmez
    O kadar çok para dönüyor emek dönüyor karlılık bokiyorsun çoğu kimseye göre çekilmez
    Ağustos eylül harman sonu yillik ödeme ayları birde bu kriz çıktı bu yil
    Allah yardımcısı olsun borçlu olanın
    Zaten kısıtlı gelirin birde borca faize nasil para ayiracaksin
    Bulasinca bir kere kurtulmak zor
    Kapat tekrar cek kapatabilirsen
    Birde bu özel bankalar tarım işine girdi onların faizi masrafı dahada çok
    Bulasmamak en iyisi az olsun senin olsun
    Borc ile olacaksa hiç olmasın Borç ile cogalacaksa çoğalmasın.

    kandemir_06, tenta90 teşekkür etti.

  6. #36
    kandemir_06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıt Tarihi
    06 Temmuz 2017
    Şehir
    ANKARA
    Yaş
    28
    Mesajlar
    1,562


    Alıntı tenta90 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kardeşim vallahi billahi hevesini kaçırmak için demiyorum. Demem o ki işin içine girmeyene kadar anlayamazsın. Kağıt üzerindee süper diyorsun ama öyle olmuyor hiçbir zaman ��
    Abi o her meslekte öyle. Sadece hayvancının derdi yokki. Benim akrabalarımdan arkadaslarımdan otoparkcılık yapan reklamcılık yapan kuyumculuk yapan toptancilik yapan mütahitlik yapan kaportacılık yapan (tarım hayvancılık hariç her meslekten insan var) sorsan hepsinin de derdi çok. Zaten dertsiz para kazanılmaz ticaret bir kavgadır illaki dert olacak abi kolay para kazanılmıyor ki. Kolay para kazanılacak olsa bizim sudanda ne işimiz var 4000 km ötede
    Alıntı ismail_17 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ya Ufuk böyle herkesin derdi var
    İnan bu Merak heves olmasın cekilmez
    O kadar çok para dönüyor emek dönüyor karlılık bokiyorsun çoğu kimseye göre çekilmez
    Ağustos eylül harman sonu yillik ödeme ayları birde bu kriz çıktı bu yil
    Allah yardımcısı olsun borçlu olanın
    Zaten kısıtlı gelirin birde borca faize nasil para ayiracaksin
    Bulasinca bir kere kurtulmak zor
    Kapat tekrar cek kapatabilirsen
    Birde bu özel bankalar tarım işine girdi onların faizi masrafı dahada çok
    Bulasmamak en iyisi az olsun senin olsun
    Borc ile olacaksa hiç olmasın Borç ile cogalacaksa çoğalmasın.
    Aynen abi dogru diyorsun

    superior111, tenta90 teşekkür etti.



Sayfa 3/3 BirinciBirinci 123

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yukarı Çık
Hakkımızda
TrakKulüp, içinde 90.000'dan fazla konuyu, 1.000.000'dan fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 65.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Bizi Takip Edin
E-Posta: trakkulup@trakkulup.net
Whatsapp: 0 535 7845520