ÇEREZLİK AYÇEKİRDEĞİNİ YAĞMURLAMA İLE SULAMAK SAKINCALIMI

8 sonuçtan 1 ile 8 arası gösteriliyor
  1. #1

    ÇEREZLİK AYÇEKİRDEĞİNİ YAĞMURLAMA İLE SULAMAK SAKINCALIMI



    TECRÜBESİ OLAN ARKADAŞLAR ÇEREZLİK AYÇEKİRDEĞİNİ YAĞMURLAMA İLE SULAMANIN SAKINCASI VARMI

  2. #2

    Kayıt Tarihi
    15 Mayıs 2018
    Şehir
    Kayseri
    Mesajlar
    14


    normal şartlarda bi sakıncası yok 2 yıl bende yağmurlama yaptım ve bu senede 50-60 dönüm civarı yağmurlama yapacam. lakın bi kaç senedir hem çifçi hem tüccar olarak gözlemlediğimizi söylüyorum, ağır topraklarda aşırı leke yapabiiyor. onun dışında bi - sini görmedim tecrübe etmedim. bizde çok ağır toprak olmadığı için biz bu sorunu yaşamadık.

    SÜLEYMAN ÇORBACIOĞLU teşekkür etti.

  3. #3

    Kayıt Tarihi
    10 Mayıs 2016
    Şehir
    Yozgat
    Yaş
    28
    Mesajlar
    345


    Alıntı Looper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    normal şartlarda bi sakıncası yok 2 yıl bende yağmurlama yaptım ve bu senede 50-60 dönüm civarı yağmurlama yapacam. lakın bi kaç senedir hem çifçi hem tüccar olarak gözlemlediğimizi söylüyorum, ağır topraklarda aşırı leke yapabiiyor. onun dışında bi - sini görmedim tecrübe etmedim. bizde çok ağır toprak olmadığı için biz bu sorunu yaşamadık.
    Madem tüccarlık yapıyorsunuz bu sezon için tahmininiz nedir fiyat olarak

    ismail_yildiz teşekkür etti.

  4. #4
    The_Hoca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıt Tarihi
    28 Ocak 2017
    Şehir
    Sakarya
    Yaş
    40
    Mesajlar
    2,918


    Alıntı cmylmzzzz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Madem tüccarlık yapıyorsunuz bu sezon için tahmininiz nedir fiyat olarak
    Elek üstü, kalibreye(büyüklüğüne) göre 3 TL/kg gibi fiyatı var.

  5. #5

    Kayıt Tarihi
    10 Mayıs 2016
    Şehir
    Yozgat
    Yaş
    28
    Mesajlar
    345


    Alıntı The_Hoca Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Elek üstü, kalibreye(büyüklüğüne) göre 3 TL/kg gibi fiyatı var.
    Hocam ben berbat çekirdeği 3.55'e sattım bu sene.Sizce bu fiyat çerezlik için çok düşük değil mi?
    Bu sene 3 TL olsun çoğu çiftçi batar. Bölgemizde ekim çok azaldı ama ülke genelini bilemem.

  6. #6

    Kayıt Tarihi
    15 Mayıs 2018
    Şehir
    Kayseri
    Mesajlar
    14


    valla geçen yılın fiyatlarının 1 tık aşağısında olacağı kanaatindeyim.Ama ne kadar doğru çıkar bilemem. Elekli malın fiyatı satıcının kendi belirlediği fiyattır bence ve bölge bölge değişir. biz naturel çalışıyoruz. Bu yıl siyah çekirdek revaşta gibi, zaten bizde 250 dönüm siyah 150 dönümde beyaz ektik zaten.

  7. #7

    Kayıt Tarihi
    15 Mayıs 2018
    Şehir
    Kayseri
    Mesajlar
    14


    arkadaşlar bu arada yanlış anlaşılmaya sebebiyet vermeyim. tüccar bir ailenin üyesiyim. Şahsım aktif olarak tüccarlık yapmıyorum.

  8. #8
    The_Hoca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kayıt Tarihi
    28 Ocak 2017
    Şehir
    Sakarya
    Yaş
    40
    Mesajlar
    2,918


    Alıntı cmylmzzzz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hocam ben berbat çekirdeği 3.55'e sattım bu sene.Sizce bu fiyat çerezlik için çok düşük değil mi?
    Bu sene 3 TL olsun çoğu çiftçi batar. Bölgemizde ekim çok azaldı ama ülke genelini bilemem.
    http://www.hurriyet.com.tr/yenisehir...-yuzu-40587170
    Çevrede sözleşmeli ekim yapan arkadaşlar var, geçen yıl 2 TL ye sattılar, bu yıl 3 TL fiyat verildi, onlardan duymuştum.Geçen sezon 5 TL civarlarıymıştı, tam bilmiyordum.Biraz daha araştırma yapmam gerekecek.



Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yukarı Çık
Hakkımızda
TrakKulüp, içinde 90.000'dan fazla konuyu, 1.000.000'dan fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 65.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Bizi Takip Edin
E-Posta: trakkulup@trakkulup.net
Whatsapp: 0 535 7845520