5 sınıfı motorlar kepçe çalışmasına yatkın olduğu için el gazını 1800 devir sabitleyip kullanmak gerekiyor.Motor başlangıç torku ile max tork arasında genelde %120 fark oluyor.Rölanti devirde turbosuz motor gibi çalışıyor.Motor max devrinde motor içinden ikinci motor çıkar gibi his veriyor, yalnız yük altında rölanti devirden max torka çıkmaya çalışırsanız motor fazla eziliyor.Bundan dolayı el gazını 1600 devir sabitleyip kullanmak, toprak işlemlerinde 1800 devir gibi kullanmak uygun olacaktır. (Bu seri Deuthz motor karakteristiği için).
Kepçe kullanımında 1600- 2200 devirler tercih edilebilir.
Debriyaj yağlı kavrama olduğu için zarar görmez, yağ kanalları bulunan iki tribün yağ yeterli basınca ulaştığında birlikte hareket eder.
Uyarı; yağlı kavrama motor vitesten atıp rampada boşa salmaya gelmez, yağ basıncı azaldığından tekrar vitese takmada sıkıntı olabiliyor.