154 Leyland saftliv patoz

gezer patoz diye tabir edilen, depolu patozu çeviremez, yalnız yandan şaftlı olan oturak patozu çevirir, baktınız olmadı kasnak çapını küçültüp, motor devirini yükseltirsiniz,
kayış ve kasnak ile 154 leyland ın Akbel patozla buğday işlediğini gördüm, hemde hergün 5-6 saat arası çalışıyordu.
 
Yok birader Nail beyinde bahsettiği gibi şaftlı patoz sıkıntılı...bende 184 modeli var şaftlı patoza koştum kara duman atıyor devirini buldurmak 2 dk sürüyor...ama kayışlıda sıkıntı yok...şimdi biri çıkar hiç bişey olmuyor diye :)
 
Bahsettiğim patoz bu ister 540 yada 1000 devirle çevir zorluyor kayış ve kasnağa devam
 

Resimler ve ekler

  • pat.jpg
    pat.jpg
    1.5 MB · Görüntüleme: 609
Kasnaklı patozu çevirir.Fakat 540 devirde çalıştır daima.1000 devirdede çevirir fakat patoz yapmaya başlyınca devirden düşer yakıt çok yer hepsinden geçtim harareti durduramazsın :)
Bnde kayışlı patoz 540 devir de 3 saat durmadan çalıştırmıştım hararet 60-65 arasından inmiyodu ama 45 derece sıcaklık vardı havada
 

Benzer Konular