<<><>> 285 G <<><>>

Katılım
22.07.2007
Mesajlar
414







<<><>> SON <<><>>
 
Katılım
05.03.2008
Mesajlar
4,407
Konum
İstanbul
: <<><>> 285 G <<><>>

BUNU VATANDAŞA MF DİYE YUTTURUSALAR ŞAŞMAYIN YAHU BU İRAN NAPMIŞ PATENT KURALLARINA AYKIRI OLMASI LAZIM
 
K

kuyucakli_26

: <<><>> 285 G <<><>>

[glow=red,2,300]BENCEDE MF 285 İN YERİNİ KİMSE TUTAMAZ 285 S BİLE...[/glow]
 
Katılım
07.08.2007
Mesajlar
498
Konum
Ankara/Gölbaşı
: <<><>> 285 G <<><>>

bu traktör çok sacsa sapan bşiii görünüm aynı ama malzeme tamamen farkli dökümlere en ufak bi taş gelse çatlayacak gibi değişik bi makinee
 
Katılım
15.11.2007
Mesajlar
4,098
: <<><>> 285 G <<><>>

uğur şimdi olmadı ama aga senin 285 i0en biz laf söylüyozmu hem de aynı marka olmadı amaa
 
Katılım
22.01.2008
Mesajlar
2,484
Konum
Osmaniye
: <<><>> 285 G <<><>>

bizim bi tanıdık ankarada 39u görmüş baya büyüktü düyo.Bi söylentiye görede itmco eski masseyleri alıp biraz deiştrp geri satymuş
 
Katılım
22.07.2007
Mesajlar
15,348
Konum
İstanbul
: <<><>> 285 G <<><>>

Heheh MF nin de çakması çıktı desenize....Ben Çinden beklerdim. Ama İran aceleci davranmış...:D Gerçi yıllar öncede Ursus ' un aynı MF ' ye benzeyen modelleri gelmişti. Hatta ismi uğursuz gibi diye satılmamış. Sonrada isimi Perkins olmuştu.... Bizim köyde vardı. Bi tane numunesinden...:D Bu motor baya geri teknoloji arkası tarihi eser valla.... Bu motorun kaporta pantentini filan belki İrana Uzel satmıştır. Şimdi de adamlar gelip burada bu motoru satarlar...:D Uzel nası gözünden kaçırmış valla yakalaması lazım bunu...
 
Katılım
19.07.2007
Mesajlar
5,283
Konum
Eskişehir
: <<><>> 285 G <<><>>

Adamlar aşmış, National Copy Center ' i (Ulusal Kopya Merkezi, diğer adı Çin :D) geçmiş İran helal olsun.
 
Katılım
17.12.2007
Mesajlar
3,301
Konum
Konya
: <<><>> 285 G <<><>>

İRANLILARDA TAKLİT ' TE ÇİNDEN SONRA İKİNCİ GELİYOR OZAMAN ONE ÖLE YA TIPA TIPI... GÜZEL PAYLAŞIM HELAL :D :) ;)
 
Katılım
14.11.2007
Mesajlar
4,150
Konum
Ankara
: <<><>> 285 G <<><>>

[size=14pt]ARKADAŞLAR ATLADIĞINIZ BAZI KONULAR WAR
ITMCO 285 İN PATENTİNİ SATIN ALMIŞ O NEDENLE ÜRETİYOR YOKSA KAPATIRLARDI
ITMCO SERİLERİ

ITMCO 240 G MOTOR=PERKİNS 3 SİLİNDİRLİ 47 HP
ITMCO 285 G MOTOR=PERKİNS (EURO 2) 4 SİLİNDİR 85 HP
ITMCO 299 G MOTOR=PERKİNS (EURO 2) 4 SİLİNDİR 92 HP
ITMCO 399 G MOTOR=PERKİNS (EURO 2) 4 SİLİNDİR 105 HP

POLATLIYA Bİ ARA 285 G DT VE 299 G GETİRMİŞLERDİ Bİ GÖZ ATTIM ONDAN SONRADA Bİ BROŞÜRÜNÜ ALDIM TEKNİK BİLGİLERİ ORDAN YAZDIM
[/size]
 
Katılım
09.01.2008
Mesajlar
2,892
Konum
MALATYA/ELAZIĞ

: <<><>> 285 G <<><>>

bence bu motorlar alınabilecek traktörler  çünkü  15 milyar diğer firmalar ilfark var mf 3075 50 milyar bu 35 milyar ben bunların iran sitesinden baktım motorları orada perkins değil Motorsazan gözüküyor
 
Katılım
08.08.2007
Mesajlar
871
: <<><>> 285 G <<><>>

emeğine sağlık erdem. konyaya da geldi bunlardan bayisi var inceledim traktörleri mf nin tamamen kopyası.bayi motorun perkins olduğunu söyledi yalnız parça kalitesi olarak çok adiye benziyor
 

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt