arkadaşlar yeni bi çiftçilik oyunu buldum Polish Farmer's video

thx

Katılım
15.11.2007
Mesajlar
1,883
Konum
Sivas

güsel oyun

[youtube=425,350]http://www.youtube.com/watch?v=XVWo2MieCAs[/youtube]
 
Katılım
06.12.2007
Mesajlar
13,525
Konum
Ankara
: arkadaşlar yeni bi çiftçilik oyunu buldum Polish Farmer's video

fena değil gibi kapaklar falan çok hoş
 
Katılım
19.07.2007
Mesajlar
5,283
Konum
Eskişehir
: arkadaşlar yeni bi çiftçilik oyunu buldum Polish Farmer's video

Bu oyun işte tam bize yakışır, diğerleri fazla modern geliyordu. :) Araştırdın mı nasıl bi oyunmuş?
 
K

kuyucakli_26

: arkadaşlar yeni bi çiftçilik oyunu buldum Polish Farmer's video

ŞU AN İNDİRME AŞAMASINDAYIM....
 
K

kuyucakli_26

: arkadaşlar yeni bi çiftçilik oyunu buldum Polish Farmer's video

HİÇ GÜZEL DEĞİL BENCE YALNIZ BİR İYİLİĞİ VAR GERİ GERİ RÖMÖRKÜ GÖTÜREMEYEN BURDAN ÇALIŞABİLİR...
 
Katılım
06.12.2007
Mesajlar
13,525
Konum
Ankara
: arkadaşlar yeni bi çiftçilik oyunu buldum Polish Farmer's video

Σų§ŧ@ƒ-ą Eskişehiri link=topic=851.msg5975#msg5975 date=1201282486' Alıntı:
Bu oyun işte tam bize yakışır, diğerleri fazla modern geliyordu. :) Araştırdın mı nasıl bi oyunmuş?
:Dbence de
 

thx

Katılım
15.11.2007
Mesajlar
1,883
Konum
Sivas
: arkadaşlar yeni bi çiftçilik oyunu buldum Polish Farmer's video

Σų§ŧ@ƒ-ą Eskişehiri link=topic=851.msg5975#msg5975 date=1201282486' Alıntı:
Bu oyun işte tam bize yakışır, diğerleri fazla modern geliyordu. :) Araştırdın mı nasıl bi oyunmuş?
abi hiç araştıramadım ama arkadaşlar indirmiş bile :)
 

thx

Katılım
15.11.2007
Mesajlar
1,883
Konum
Sivas
: arkadaşlar yeni bi çiftçilik oyunu buldum Polish Farmer's video

saol yorum için
 
Katılım
17.12.2007
Mesajlar
3,301
Konum
Konya
: arkadaşlar yeni bi çiftçilik oyunu buldum Polish Farmer's video

GÜZEL PAYLAŞIM KARDEŞİM EMEĞİNE SAĞLIK...
UĞUR KARDEŞİM NASI BECERİYON HEMEN İNDİRME İŞİNİ HAYRET EDİYORUM.
BENİM BİLGİSAYARA FORMAT ATILACAKTA... BİRAZ ZOR ERİŞİYORUM SİTEYE İDARE EDİN ARTIK.
BEN GELİNCE SİM TRAC ' I NASIL İNDİRECEGİMİ BANA ÖZEL OLARAK YOLLARSIN KARDEŞİM OLMAZMI MSN DENDE OLUR.
 
Katılım
04.01.2008
Mesajlar
2
: arkadaşlar yeni bi çiftçilik oyunu buldum Polish Farmer's video

LAN qavaT bU OYUNU BEN FARMPHOTO DA YAYINLADIM BENDEN GÖRÜP YAPMAYIN ...
MUSTAFA İLK ÖNCE BULSAYDI BENDEN GÖRÜP DİĞER DİYE AÇMIŞ BULDUĞUM OYUNUDA HEMEN EKLEMİŞ MUSTAFA NINN ........................
 
Katılım
19.07.2007
Mesajlar
5,283
Konum
Eskişehir
: arkadaşlar yeni bi çiftçilik oyunu buldum Polish Farmer's video

laverdacı link=topic=851.msg6568#msg6568 date=1201614271' Alıntı:
LAN qavaT bU OYUNU BEN FARMPHOTO DA YAYINLADIM BENDEN GÖRÜP YAPMAYIN ...
MUSTAFA İLK ÖNCE BULSAYDI BENDEN GÖRÜP DİĞER DİYE AÇMIŞ BULDUĞUM OYUNUDA HEMEN EKLEMİŞ MUSTAFA NINN ........................
Sen kime gavut diyorsun? Bu oyunu sen mi çıkardın da burada havasını atıyorsun?

Ayrıca Mustafa derken beni mi kastettin? Acele cevap ver...
 
Katılım
19.10.2007
Mesajlar
1,388
: arkadaşlar yeni bi çiftçilik oyunu buldum Polish Farmer's video

laverdacı link=topic=851.msg6568#msg6568 date=1201614271' Alıntı:
LAN qavaT bU OYUNU BEN FARMPHOTO DA YAYINLADIM BENDEN GÖRÜP YAPMAYIN ...
MUSTAFA İLK ÖNCE BULSAYDI BENDEN GÖRÜP DİĞER DİYE AÇMIŞ BULDUĞUM OYUNUDA HEMEN EKLEMİŞ MUSTAFA NINN ........................
Lan sen kime gavat diyon, oyunu sen koyduysan bizim koyma hakkımız yok mu lan gavat, mustafa abime de laf sokma senin kalemini kırarız.Hem sen koydun da sanki telif hakkını ödedin mala bak.Sana noluyo.Allah ' ım ya aklından ve boyundan büyük işlere karışma adam gibi durcaksan dur sitede durmıcaksan.........Mustafa abiye yazdığın .......................... aynen sana at-*-* şyt-*-sa kız-*-*
 
Katılım
19.07.2007
Mesajlar
5,283
Konum
Eskişehir
: arkadaşlar yeni bi çiftçilik oyunu buldum Polish Farmer's video

@Laverdacı: Sen kimsin? Cevap bekliyom senden benim sinir katsayılarımı yükseltme. Sana yalattırırım bu dediklerini, bana ulaş hemen...
 
Katılım
22.07.2007
Mesajlar
414
: arkadaşlar yeni bi çiftçilik oyunu buldum Polish Farmer's video

kim bu lavardacı yafff sanki babasının malı o oyun
ban la gitsin mustafa uğraşma böleleri ilee....
 
Katılım
17.12.2007
Mesajlar
3,301
Konum
Konya
: arkadaşlar yeni bi çiftçilik oyunu buldum Polish Farmer's video

KENDİNİ BİLMEYEN ALALAR
BURDA NE İŞ YAPIYORLAR
ONA BUNA LAF ATIYORLAR
SONRA SEFASINI SÜRÜYORLAR

VALLA TANIMIYORUM ABİ... şyt-*-sa kız-*-* at-*-*
 
Katılım
06.12.2007
Mesajlar
13,525
Konum
Ankara

: arkadaşlar yeni bi çiftçilik oyunu buldum Polish Farmer's video

yine yusuf abi yazmış şiirini
@laverdacı senin tapulu oyunun mu serefsiz ne demeye küfür ediyon
 
Katılım
18.11.2007
Mesajlar
6
: arkadaşlar yeni bi çiftçilik oyunu buldum Polish Farmer's video

laverdacı link=topic=851.msg6568#msg6568 date=1201614271' Alıntı:
LAN qavaT bU OYUNU BEN FARMPHOTO DA YAYINLADIM BENDEN GÖRÜP YAPMAYIN ...
MUSTAFA İLK ÖNCE BULSAYDI BENDEN GÖRÜP DİĞER DİYE AÇMIŞ BULDUĞUM OYUNUDA HEMEN EKLEMİŞ MUSTAFA NINN ........................
forumda pek aktifliğim yoq ama orda dur bi sen kim oluyosunda mustafa abiye gavat diyosun.ben bu oyunu ilk bu sitede gördüm zaten.şimdi senin seviyene inip sana küfür etmek istemiyorum ama mustafa abiye bir kere daha küfür edeceksen
xtir gir bi daha bu siteye girme.(msn ini wer ben sana qavat ı gösteriim)
dünkü bebe gelmiş burda emek hırsızlığı yapmaya uğraşıyo..
kannımca kendine dikkat et ok*0*-
 

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt