Bir 0 km mf almak için ödeme kolaylı nedir nasıl alabilirim kampanya var mı?

Katılım
05.02.2010
Mesajlar
92
Şehir
Eskişehir
Arkadaşlar sizlerde olduğu gibi bendede var çifciliğe bir bakış yalnıs ağısdan çıkan 70 bin lira kasanmaya gelice sor işte öncelikle bana bir traktör gerekli almam içinde tabeki para?Nasıl albilirim?Tavsiyelerinizi bekliyorum______
 
Katılım
01.08.2009
Mesajlar
4,018
Şehir
Tekirdağ
Ynt: Bir 0 km mf almak için ödeme kolaylı nedir nasıl alabilirim kampanya var mı?

ödeme nasıldır fiyatı nedir bilemem ama mf yi seçerek güzel seçim yapmışınız
 
Katılım
01.11.2011
Mesajlar
800
Şehir
ADANA/CEYHAN
Ynt: Bir 0 km mf almak için ödeme kolaylı nedir nasıl alabilirim kampanya var mı?

s@rk@n link=topic=51506.msg521885#msg521885 date=1327692108' Alıntı:
Arkadaşlar sizlerde olduğu gibi bendede var çifciliğe bir bakış yalnıs ağısdan çıkan 70 bin lira kasanmaya gelice sor işte öncelikle bana bir traktör gerekli almam içinde tabeki para?Nasıl albilirim?Tavsiyelerinizi bekliyorum______
kardeşim öncelikle s yerine z kullan.hangi traktörü almayı düşünüyosun?
 
Katılım
04.10.2008
Mesajlar
4,009
Ynt: Bir 0 km mf almak için ödeme kolaylı nedir nasıl alabilirim kampanya var mı?

bu ara fransız mf leri almamanız beni sevindirirdi.. piyasada bir çok seçenek var yerli ve ital onları degerlendire bilirsiniz..
 
Katılım
16.03.2011
Mesajlar
1,978
Şehir
Bursa/mudanya
Ynt: Bir 0 km mf almak için ödeme kolaylı nedir nasıl alabilirim kampanya var mı?

aynen daha bi çok çeşit var piyasada her konuda karşılaştırma yapın.
 
Katılım
01.08.2010
Mesajlar
4,843
Katılım
19.12.2011
Mesajlar
1,290
Şehir
antalya
Ynt: Bir 0 km mf almak için ödeme kolaylı nedir nasıl alabilirim kampanya var mı?

DONAT_01 link=topic=51506.msg521899#msg521899 date=1327692958' Alıntı:
kardeşim öncelikle s yerine z kullan.hangi traktörü almayı düşünüyosun?
;D zuha-*-s ok-*-s
s@rk@n kardeş sen kriterlerini yazmamışsın.şuan krediler mesela açılmadı ziraatta.denizbank veriyor ama yüksek faizle.ziraatta mart ' a açılacak herhalde
 
Katılım
12.12.2009
Mesajlar
639
Şehir
Tekirdağ;
Ynt: Bir 0 km mf almak için ödeme kolaylı nedir nasıl alabilirim kampanya var mı?

mf ' yi 5400 serisinden itibaren bakın sana tavsiye diğer modellerini düşünme derim diğer sadece mf ile kısıtlama ama diğer modelleride bir araştır bak sonuçta bir kere alıcaksın alacağın sınıfta en iyisi ve modern olanını düşün derim
 
Katılım
10.08.2010
Mesajlar
0
Şehir
Sivas
Ynt: Bir 0 km mf almak için ödeme kolaylı nedir nasıl alabilirim kampanya var mı?

Kolaylığı filan yok € Euro düşecekki traktörlerin fiyatları 60 bine kadar insin ancak o zaman alırız.
 
Katılım
08.08.2007
Mesajlar
871
Ynt: Bir 0 km mf almak için ödeme kolaylı nedir nasıl alabilirim kampanya var mı?

kredili alacaksan ,ziraat bankasından alırsan traktörün %60 ına kredi verir,%40 lık peşinatı bayiye ödersin yada borçlanırsın..özel bankalarda kredi miktarı %75.. 1,2,3,4 ve 5 yıl ödemeli seçenekler var,
 
Katılım
05.02.2010
Mesajlar
92
Şehir
Eskişehir
Ynt: Bir 0 km mf almak için ödeme kolaylı nedir nasıl alabilirim kampanya var mı?

saolun arkadaşlar faiz işte bitirir adamı mesela 50 mlyar çekersen sana 80 milyar ödetio seçimim phontom 3.085 veya 3635 modelleri bunların dışında hiç bir taktöre binmemeyi ve almamayı düşünüyorum yanıtlarınıs için saolun____1
 
Katılım
30.07.2011
Mesajlar
53
Ynt: Bir 0 km mf almak için ödeme kolaylı nedir nasıl alabilirim kampanya var mı?

sana ozaman 3635 kabinli olur tam 70000 tl
 
Katılım
31.03.2010
Mesajlar
1,513
Şehir
eskişehir
Ynt: Bir 0 km mf almak için ödeme kolaylı nedir nasıl alabilirim kampanya var mı?

çiftçilikten başka gelirin yoksa krediyi düşünme,
 
Katılım
05.07.2010
Mesajlar
6,232
Ynt: Bir 0 km mf almak için ödeme kolaylı nedir nasıl alabilirim kampanya var mı?

ceya023 link=topic=51506.msg521901#msg521901 date=1327693005' Alıntı:
bu ara fransız mf leri almamanız beni sevindirirdi.. piyasada bir çok seçenek var yerli ve ital onları degerlendire bilirsiniz..
nedenki.bi mf yle fransa batmıycakya boykot bir hafta sonra unutuluyo.


iyi yoldasın.mflerde fiyat yüksek şuan ama eurodan kaynaklanıyo.almaya değer
 
Katılım
04.10.2008
Mesajlar
4,009
Ynt: Bir 0 km mf almak için ödeme kolaylı nedir nasıl alabilirim kampanya var mı?

mf_ford link=topic=51506.msg522950#msg522950 date=1327787747' Alıntı:
nedenki.bi mf yle fransa batmıycakya boykot bir hafta sonra unutuluyo.
işte senin gibilerin bu zihniyeti yüzünden boykotta biter boykotta olmaz.. birlikte olmaz beraberlikte.. ben yıllardır yahudi malı mutfagıma sokmamaya gayret ediyorum ben unutmuyorum sen unutabilirsin veya cogu kimse unutabiir... ama alternatfi varken gidipte düşmanımı zengin etmem ben..
 
Katılım
28.06.2009
Mesajlar
1,101
Şehir
elazığ
Ynt: Bir 0 km mf almak için ödeme kolaylı nedir nasıl alabilirim kampanya var mı?

bu fransızların gözü ermenilerle beraber topraklarımızda daha halen adamlar HAÇLI zihniyeti sürüyorlar ama biz TÜRK gençleri bir kurtuluş şavaşı daha dün gibi hatırlamaazsak bu ülke çoktan satılmıştır diye düşünüyorum ?
 
Katılım
01.08.2010
Mesajlar
4,843
Ynt: Bir 0 km mf almak için ödeme kolaylı nedir nasıl alabilirim kampanya var mı?

Euro tavan yaptı bu aralar biraz bekle düşsün az
 
Katılım
05.07.2010
Mesajlar
6,232
Ynt: Bir 0 km mf almak için ödeme kolaylı nedir nasıl alabilirim kampanya var mı?

ceya023 link=topic=51506.msg523095#msg523095 date=1327825697' Alıntı:
işte senin gibilerin bu zihniyeti yüzünden boykotta biter boykotta olmaz.. birlikte olmaz beraberlikte.. ben yıllardır yahudi malı mutfagıma sokmamaya gayret ediyorum ben unutmuyorum sen unutabilirsin veya cogu kimse unutabiir... ama alternatfi varken gidipte düşmanımı zengin etmem ben..
konu dağılmasın özelden atarım
 
Katılım
05.02.2010
Mesajlar
92
Şehir
Eskişehir
Ynt: Bir 0 km mf almak için ödeme kolaylı nedir nasıl alabilirim kampanya var mı?

Ne alaka kardeş türk traktör ne var erkunt 5 para etmes al bisim köde aldı birisi diyoki önceki bundan idi boşuna masraf yaptım madem öle yapsın bi türk öle kral bi traktörde bisde ondan bun dan almayalım traktör !!!!!
 

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt