Case Ih JX 65 C yeni seri çok güzel olmuş (tanıtım)

02.01.2016
2,334
3,121

https://youtu.be/B8nxjNMcAhU

Case jxc 65 bu sefer çok güzel olmuş.

Teknik özellikleri...

1. Tier3 iveco motor
2. 260 tork/1400 d/d 65hp
3. Yağlı levye 12/12
4. Elektronik 4×4
5. Modern compakt tasarım
6. 210 cm. Aks mesafesi
7. Yol pozisyonu ve 540/750 kuyruk mili
8. Direksiyonla beraber hareket eden modern gösterge paneli
9. Yumasak bir hareketle kuyruk mili kontrolü
10. Ek pistonla 2700 kg. kaldırma kuvveti
11. Kurt ağızlı bağlantı uçları
12. Asansör çeki
13. Harici askı kolları kontrolü
14. Turbo ve iyi yakıt yanması
15. 85 litre yakıt deposu
16. Modern kabin ve yolcu koltuğu
17. Mükemmel devirli bir motor
18. 4×4 frenleme
19. 3400 kg. Ağırlık
20. Sürüngen vites opsiyonu
21. 4 adet hidrolik yağ çıkışı
22. Yana alınmış egzos ve geniş bir görüş
23. 40 km. Hız

Eksikleri...

1. Kuyruk mili devir ve hız göstergesi yok,acilen bu sorun giderilmelidir.
2. Diferansiyel kilidi elektronik olmalı
3. Kuyruk mili devir seçeneği sağa alınmalı
4. Tavanda birkaç tane klima üfleyicisi olabilirdi
5. Çamurluk üzerinde askı kollarının düğme ile kontrolü olmalı.
 
https://youtu.be/B8nxjNMcAhU

Case jxc 65 bu sefer çok güzel olmuş.

Teknik özellikleri...

1. Tier3 iveco motor
2. 260 tork/1400 d/d 65hp
3. Yağlı levye 12/12
4. Elektronik 4×4
5. Modern compakt tasarım
6. 210 cm. Aks mesafesi
7. Yol pozisyonu ve 540/750 kuyruk mili
8. Direksiyonla beraber hareket eden modern gösterge paneli
9. Yumasak bir hareketle kuyruk mili kontrolü
10. Ek pistonla 2700 kg. kaldırma kuvveti
11. Kurt ağızlı bağlantı uçları
12. Asansör çeki
13. Harici askı kolları kontrolü
14. Turbo ve iyi yakıt yanması
15. 85 litre yakıt deposu
16. Modern kabin ve yolcu koltuğu
17. Mükemmel devirli bir motor
18. 4×4 frenleme
19. 3400 kg. Ağırlık
20. Sürüngen vites opsiyonu
21. 4 adet hidrolik yağ çıkışı
22. Yana alınmış egzos ve geniş bir görüş
23. 40 km. Hız

Eksikleri...

1. Kuyruk mili devir ve hız göstergesi yok,acilen bu sorun giderilmelidir.
2. Diferansiyel kilidi elektronik olmalı
3. Kuyruk mili devir seçeneği sağa alınmalı
4. Tavanda birkaç tane klima üfleyicisi olabilirdi
5. Çamurluk üzerinde askı kollarının düğme ile kontrolü olmalı.
Hiz gostergesi ve kuyruk mili devir gostergesi ekran nenusunde mevcut kablolari da dosenmis durumda sade müşür eksik
Bir dahaki yeniliklerde gorebilirsiniz ayrica birdaki yenilikte mekanik bucuk bile gorme ihtimalimiz var IMG-20180207-WA0025.jpg
 
Hiz gostergesi ve kuyruk mili devir gostergesi ekran nenusunde mevcut kablolari da dosenmis durumda sade müşür eksik
Bir dahaki yeniliklerde gorebilirsiniz ayrica birdaki yenilikte mekanik bucuk bile gorme ihtimalimiz var Ekli dosyayı görüntüle 29855

Forumdaki herkes beni bilir. Katı bir John Deer kullanıcısıyım. Fakat dün kasabada bu traktörü biraz inceleyince bütün algılarım değişti. Ben çok beğendim ve bir aksilik olmazsa önümüzdeki yaz john deere 5065e yi takas etmeyi düşünüyorum.
 
Kurt ağzı kollar çok kullanışlı 2014 yılında kullanıldı yanılmıyorsam. 2015 yılında ön ağırlık sayısı 6 oldu radyo teyp değişti 2015 altı modellerde gri renkte geniş sadece radyo alıcısı var. Eksoz kabinin sağ direk tarafına konumlandığı için görüş açısı iyi. Kuyruk mili devir kolu sağda daha kibar olabilirdi. Hız göstergesi in eklenmesi iyi olurdu. Seneye bişeyler daha eklerler. Ben alırken 75 aklımdaydı servisteki çocukluk arkadaşım 55 75 boşver senin alacağın 65 diye illa onu aldırdı
 
  • Beğen
Tepkiler: ziyaretci96
https://youtu.be/B8nxjNMcAhU

Case jxc 65 bu sefer çok güzel olmuş.

Teknik özellikleri...

1. Tier3 iveco motor
2. 260 tork/1400 d/d 65hp
3. Yağlı levye 12/12
4. Elektronik 4×4
5. Modern compakt tasarım
6. 210 cm. Aks mesafesi
7. Yol pozisyonu ve 540/750 kuyruk mili
8. Direksiyonla beraber hareket eden modern gösterge paneli
9. Yumasak bir hareketle kuyruk mili kontrolü
10. Ek pistonla 2700 kg. kaldırma kuvveti
11. Kurt ağızlı bağlantı uçları
12. Asansör çeki
13. Harici askı kolları kontrolü
14. Turbo ve iyi yakıt yanması
15. 85 litre yakıt deposu
16. Modern kabin ve yolcu koltuğu
17. Mükemmel devirli bir motor
18. 4×4 frenleme
19. 3400 kg. Ağırlık
20. Sürüngen vites opsiyonu
21. 4 adet hidrolik yağ çıkışı
22. Yana alınmış egzos ve geniş bir görüş
23. 40 km. Hız

Eksikleri...

1. Kuyruk mili devir ve hız göstergesi yok,acilen bu sorun giderilmelidir.
2. Diferansiyel kilidi elektronik olmalı
3. Kuyruk mili devir seçeneği sağa alınmalı
4. Tavanda birkaç tane klima üfleyicisi olabilirdi
5. Çamurluk üzerinde askı kollarının düğme ile kontrolü olmalı.

Traktör konusunda acele etme abi Landini traktörün yeni globe serisini bekle.. Kağıt üstündeki verilerde 3 silindirli globe 75 serisi Jx 65c 'den daha iyi gözüküyo..
 
https://youtu.be/B8nxjNMcAhU

Case jxc 65 bu sefer çok güzel olmuş.

Teknik özellikleri...

1. Tier3 iveco motor
2. 260 tork/1400 d/d 65hp
3. Yağlı levye 12/12
4. Elektronik 4×4
5. Modern compakt tasarım
6. 210 cm. Aks mesafesi
7. Yol pozisyonu ve 540/750 kuyruk mili
8. Direksiyonla beraber hareket eden modern gösterge paneli
9. Yumasak bir hareketle kuyruk mili kontrolü
10. Ek pistonla 2700 kg. kaldırma kuvveti
11. Kurt ağızlı bağlantı uçları
12. Asansör çeki
13. Harici askı kolları kontrolü
14. Turbo ve iyi yakıt yanması
15. 85 litre yakıt deposu
16. Modern kabin ve yolcu koltuğu
17. Mükemmel devirli bir motor
18. 4×4 frenleme
19. 3400 kg. Ağırlık
20. Sürüngen vites opsiyonu
21. 4 adet hidrolik yağ çıkışı
22. Yana alınmış egzos ve geniş bir görüş
23. 40 km. Hız

Eksikleri...

1. Kuyruk mili devir ve hız göstergesi yok,acilen bu sorun giderilmelidir.
2. Diferansiyel kilidi elektronik olmalı
3. Kuyruk mili devir seçeneği sağa alınmalı
4. Tavanda birkaç tane klima üfleyicisi olabilirdi
5. Çamurluk üzerinde askı kollarının düğme ile kontrolü olmalı.

Traktör konusunda acele etme abi Landini traktörün yeni globe serisini bekle.. Kağıt üstündeki verilerde 3 silindirli globe 75 serisi Jx 65c 'den daha iyi gözüküyo..
 
Aynı pulluğu takıp tarlaya girince anlayabilirsiniz burda bu konuyu defalarca açıklandı.

Aynen öyle hocam yiğit er meydanında belli olur. Motorun kağıt üstündeki teknik verilerde case 65c 3.2 litrelik 4 silindirli 260 nm tork'a sahip.. Globe 75 ise 3.3 litrelik 3 silindir 310 nm tork'a sahip .. Bu verile göre globe daha performanslı gibi gözüküyo..
 
  • Beğen
Tepkiler: Alexander
Guzel tercih olur
Jonderenin e serisi 3 piston. 4 pistonun tadi performansi bir baskadir herzaman case ozellikle dagsal engebelik arazilerde kucuk parcali tarlalarda cok uyumlu compact bir traktor.ara ise ve ana ise uyuyor
cevrenizde varsa kullanip test edip oyle karar vermenizi tavsiye ederim.
Performansi ve konforu sizi cezbedecektir [emoji1]
 
Ben eğer alırsam 65hp olanı alıcam. Bahçe de ve kuru tarımda kullanacağım. Hem ana iş hem ara iş için 65 iyi olur. Belki ileride işler büyür de yanına daha büyük bir tane alırız. O yüzden benim favorim 65 lik.

Landini piyasada çok az olan bir ürün olduğu için tercihler arasında değil. Benim zaten değiştirmemdeki en büyük etken john deere 5065e'nin 3 silindirli olmasıydı. Bahçelerim hep engebeli olduğu için traktörde aşırı derecede boğulma sorunu vardı. Case jxc65 serisini inceledim sıfır boğulma ve mükemmel bir şekilde gaz yiyor. Dolayısıyla case jx65c diyorum. Tabi babamı ikna edebilsem.
 
Ben eğer alırsam 65hp olanı alıcam. Bahçe de ve kuru tarımda kullanacağım. Hem ana iş hem ara iş için 65 iyi olur. Belki ileride işler büyür de yanına daha büyük bir tane alırız. O yüzden benim favorim 65 lik.

Landini piyasada çok az olan bir ürün olduğu için tercihler arasında değil. Benim zaten değiştirmemdeki en büyük etken john deere 5065e'nin 3 silindirli olmasıydı. Bahçelerim hep engebeli olduğu için traktörde aşırı derecede boğulma sorunu vardı. Case jxc65 serisini inceledim sıfır boğulma ve mükemmel bir şekilde gaz yiyor. Dolayısıyla case jx65c diyorum. Tabi babamı ikna edebilsem.
65c yerine 75c tavsiye ederim.nedenlerine gelirsek
Yeni.modellerde sanzuman hiz oranlari degisti ve traktor daha seri oldu 65c nin vites guc uyum dengesi biraz dustu 75c daha uyumlu oldu vites secenekleri ile onceden 65c uyumlu idi simdi 75c daha uyumlu hale geldi ayrica 75c de yag sogutucu var
Yakitta ara iste de ana iste de 65c ile 75c arasinda cok fark yok
 
  • Beğen
Tepkiler: ziyaretci96
65c yerine 75c tavsiye ederim.nedenlerine gelirsek
Yeni.modellerde sanzuman hiz oranlari degisti ve traktor daha seri oldu 65c nin vites guc uyum dengesi biraz dustu 75c daha uyumlu oldu vites secenekleri ile onceden 65c uyumlu idi simdi 75c daha uyumlu hale geldi ayrica 75c de yag sogutucu var
Yakitta ara iste de ana iste de 65c ile 75c arasinda cok fark yok

Ben 250 dekar hububat tarımı ve 50 dekar civarı bahçe tarımıyla uğraşıyorum. Şimdilik 65 yeterlidir. Eğer ileriki yıllarda hububat tarımında işlediğim alan artarsa zaten ikinci bir traktör gereki. O zaman 90-100 civarı bir traktörü bunun yanına alırız.
 
Ben 250 dekar hububat tarımı ve 50 dekar civarı bahçe tarımıyla uğraşıyorum. Şimdilik 65 yeterlidir. Eğer ileriki yıllarda hububat tarımında işlediğim alan artarsa zaten ikinci bir traktör gereki. O zaman 90-100 civarı bir traktörü bunun yanına alırız.
65c yeterli gelir ama dedigim gibi sanzumanin tarla islerin de performans ve uyumunu goz onune alarak 75c diyorum bir kullanici olarak yeni modellerde 75c yi oneririm.ikinci el.alirsaniz 2017 model oncesi 65c cok uyumlu.tabiki karar sizindir 65c kullanici olarak 2017 model ustu 75c oneriyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: ziyaretci96

Bu arada landini 75 için 310 tork yazmışsınız. Case jx75c 305 tork/1400 d/d.

Ben yeni çıkacak olan landini dedim abi globe serisi.. Globe 75'lik 3 silindir 76 hp ve 310 tork var.. Yukarıda mesajında 3 silindirin boğulma sorunundan bahsetmişsin arazi şartlarından dolayı , o zaman sen direk 4 silindir 65 yada 75'lik al bi tane sıkıntı yaşamazsın.
 

Benzer Konular