case stx de bulunan QUADTRAC teknolojisi hakkındaki düşünceleriniz ?

Katılım
02.04.2008
Mesajlar
0
Ynt: case stx de bulunan QUADTRAC teknolojisi hakkındaki düşünceleriniz ?

ne yazık ki hiç bilgim yok :(
 
Katılım
05.03.2008
Mesajlar
4,407
Konum
İstanbul
Ynt: case stx de bulunan QUADTRAC teknolojisi hakkındaki düşünceleriniz ?

teşekkürler atilla abi benim düşüncem birbirnden bağıntısız 4 paletli ve belden kırma makina sanırım 500 hp ye yakın
 
Katılım
18.01.2008
Mesajlar
490
Ynt: case stx de bulunan QUADTRAC teknolojisi hakkındaki düşünceleriniz ?

insomnia link=topic=3295.msg33247#msg33247 date=1210269702' Alıntı:
teşekkürler atilla abi benim düşüncem birbirnden bağıntısız 4 paletli ve belden kırma makina sanırım 500 hp ye yakın
erkan kardeş , vario gibi patentli bir şey olarak düşünüyorum.QUADTRAC sistemini...
 
Katılım
05.03.2008
Mesajlar
4,407
Konum
İstanbul
Ynt: case stx de bulunan QUADTRAC teknolojisi hakkındaki düşünceleriniz ?

atilla link=topic=3295.msg33253#msg33253 date=1210270050' Alıntı:
erkan kardeş , vario gibi patentli bir şey...olarak düşünüyorum...
evet sizinde dediğiniz gibi birbirinden bağımsız 4 adet paletli grubu sanırım paletliler grubunda lider pozisyonunda case haricinde bu 4 paletli sistemi kullanan yok diye biliyorum

saygılar
 

NsL

Katılım
15.11.2007
Mesajlar
704
Ynt: case stx de bulunan QUADTRAC teknolojisi hakkındaki düşünceleriniz ?

İki paletin nesi var dört paletin performansı var daha az yakıt, daha az toprak ve lastik deformasyonu bir de dönüşleri unutmayalım tşk.

 
Katılım
18.01.2008
Mesajlar
490
Ynt: case stx de bulunan QUADTRAC teknolojisi hakkındaki düşünceleriniz ?

NsL link=topic=3295.msg33256#msg33256 date=1210270522' Alıntı:
İki paletin nesi var dört paletin performansı var daha az yakıt, daha az toprak ve lastik deformasyonu bir de dönüşleri unutmayalım tşk.

kardeşimi tebrik ediyorum .. QUADTRAC hakkındaki araştırmalarını bekliyoruz...
 
Katılım
14.11.2007
Mesajlar
4,150
Konum
Ankara
Ynt: case stx de bulunan QUADTRAC teknolojisi hakkındaki düşünceleriniz ?

CAT-CHALLENGER ' le CASE-İH STX quadtrac ' ın arasındaki en büyük fark birinin çift diğerinin 4 paletli olmasıdır
ayrıca aralarında azda olsa ağırlık farkı war
CAT-CHALLENGER MT875B 570 hp 21.544 kg
CASE-İH STX 535 quadtrac 535 hp 23.133 kg
ben case ile jd nin çekişme videosunu gönderdiğimde arkadaşlar jd nin malubiyetini casenin paletli olmasına bağlamışlardı
jd paletli olsa bile caseyi çekemezdi çünkü aralarında baya bi ağırlık farkı war
CASE-İH STX535 quadtrac 535 hp 23.133 kg
JOHN DEERE 9620T 500 HP 17.690 kg
STX serisi ağır olduğu halde diğer paletlilere göre daha seri bunun kanıtıda dünya herk recoru
STX serisi hariç diğer paletliler traktörden ziyade iş makinası olarak tasarlanmış tip bakımından dozerlerden hiç bir farkı yok kullanım alanı olarakta genelde kum ve taş ocaklarında kullanılıyor
 
Katılım
18.01.2008
Mesajlar
490
Ynt: case stx de bulunan QUADTRAC teknolojisi hakkındaki düşünceleriniz ?

salih , güzel bir araştırma .......
 
Katılım
01.03.2008
Mesajlar
3,981
Konum
Sivas
Ynt: case stx de bulunan QUADTRAC teknolojisi hakkındaki düşünceleriniz ?

atilla link=topic=3295.msg33696#msg33696 date=1210367807' Alıntı:
salih , güzel bir araştırma .......
atilla abi bu makine nasıl dönüyor ... mesela sola dönecek içteki arka palet nasıl çalışıyor.. belden kırma olayıda var bunda.. kafam çok karıştı ...?
 
Katılım
22.07.2007
Mesajlar
15,348
Konum
İstanbul
Ynt: case stx de bulunan QUADTRAC teknolojisi hakkındaki düşünceleriniz ?

okkangal link=topic=3295.msg33699#msg33699 date=1210369178' Alıntı:
atilla abi bu makine nasıl dönüyor ... mesela sola dönecek içteki arka palet nasıl çalışıyor.. belden kırma olayıda var bunda.. kafam çok karıştı ...?
Normal belden kırmalı traktörler gibi çalışıyor. Paletlerin lastik yerine geçmesinin dışında bir farkı yok....
 
Katılım
01.03.2008
Mesajlar
3,981
Konum
Sivas

Ynt: case stx de bulunan QUADTRAC teknolojisi hakkındaki düşünceleriniz ?

diferansiyel olayıa bundada var yani o zaman erkancım ....
 

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt