CS 6050 Mİ TC 5070 Mİ

Katılım
03.11.2008
Mesajlar
78
Şehir
ELMADAĞ
ARKADAŞLAR TC 5070 Mİ YOKSA CS 6050 Mİ BUNLAR HAKKINDA BANA BİLGİ VERİRMİSİNİZ YAKIT OLSUN MOTOR OLSUN HER ŞEYİYLE BİLGİ VERİRMİSİNİZ KULLANAN ARKADAŞLARA RİCAM..
 
Katılım
10.08.2010
Mesajlar
0
Şehir
Sivas
Ynt: CS 6050 Mİ TC 5070 Mİ

tc5070 in 2010 modelleri döküyordu daneyi. ama 2011 ler çok güzel. her yönüyle anadolu biçeri.
 
Katılım
10.08.2010
Mesajlar
0
Şehir
Sivas
Ynt: CS 6050 Mİ TC 5070 Mİ

Cs hakkında bilgim yok ama Tc nin yakıtı oldukça idealdi. Cs de aynı marka olduğu için orantılı bir yakıtı vardır diye düşünüyorum.
 
Katılım
02.06.2008
Mesajlar
2,639
Şehir
DENİZLİ
Ynt: CS 6050 Mİ TC 5070 Mİ

false link=topic=51369.msg557110#msg557110 date=1331141587' Alıntı:
ARKADALAR TC 5070 LERDE FAZLA DÖKME YOK HELEDE 2012 MODELLERİNDE HİÇÖ YOK
2012 hasat sezonu ne zaman başladı da bizim haberimiz olmadı??
daha sezon başlamadan bir şey denemez...
 
Katılım
11.02.2009
Mesajlar
10,777
Şehir
Istanbul
Ynt: CS 6050 Mİ TC 5070 Mİ

ikisi arasına motor bakımından cok bir farklılık yok, yakıtalrında da bir fark olucagını sanmıyorum...
diğer teknik özelliklerini bilmiyorum, sarsak... vs
 
Katılım
07.02.2008
Mesajlar
47
Şehir
tekirdağ
Ynt: CS 6050 Mİ TC 5070 Mİ

ben CS6050 yi 2007 yılından bu yana kullanmaktayım ve gayette memnunum.Şimdi bolgesel olarak makina kullanımları farklılık göstermektedir.Bu da neye istinaden iç anadolu bolgesi genelde 5070 tecih eder marmara bolgesi genelde buyuk makina tercih eder.1.Makinada 2 si arasında konfor tercih sebebi istersen 6050 yi tercih edeceksin.2.kapasite +sofor dersen yine 6050 tercih sebebin olacak.3.+parayı göz önünde bulundurmayacaksan bunları bir butun olarak kabul edeceksin.Yakıt konusuna gelirsek tarlanın nemine bağlı olarak bu değişkenlik göstermektedir.Kuru kosullarda benim denemelerimde tarla kosulunda tek tarlada yakıt 1170 gr olarak.Yolda zaman kaybedersen koşullara bağlı olarak 1350 gr olarak + kullanan binici faktoruyle beraber bunu hesaplamış bulunmaktayım.
 
Katılım
20.12.2012
Mesajlar
209
Şehir
pınarhisar
Ynt: CS 6050 Mİ TC 5070 Mİ

6050 göze daha hoş gelen bi kaporta dizaynı var motor ve sarsak eleklerinde farklılık olacagını sanmıyorum 6050 daha tefarruatlı 5070ten aynı markalarda motor farkı olmadıgı sürece arazi farklarından yakıt degişkenlik gösteriyo o yüzden yakıyo yakıt konusundan bişey diyemem ama tane konusuna gelince hiç yok diyen arkadaşlara hayret ediyorum nerde o hiç dökmeyen makina alalım onu
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt