• Hesabınıza giriş yaparken sorun yaşıyorsanız buraya tıklayarak lütfen şifrenizi sıfırlayınız.

Deutz fahr agrofarm 410 gs hidrolik sorunu

Katılım
08.02.2018
Mesajlar
17
Konum
Uşak

Arkadaşlar meraba 2010 dan beri kullanıdığım deutz agrofarm 410 çok şükür memnunuz traktörden sadece hidrolikten şikayetçiyim bilen veya anlayan arkadaşlar yardımcı olursa fotoğrafta ki kol ikinci sefer kırılışı 850 kilo pulluk takıyoruz traktör sanki 3 ton yük takmışız gibi yolda gitmeye korkuyorum birinci vitesle gidip geliyorum yine bi yeri kıracağız diye yolda giderken pulluk çok aşırı sallanıyo düz asfaltta bile 2. Vitese atamıyoruz pulluk takmaya korkar oldum bi bilen varsa yardımcı olurmusunuz Image1542469701.229240.jpgImage1542469712.120736.jpgImage1542469723.302428.jpg
 
Katılım
31.05.2018
Mesajlar
932
Konum
Sakarya
Ama değistirmesi kolay sekmanları destek pistonlarını sök çıkar yerinden kollar. Ama hayret edilecek bi durum
 
Katılım
23.01.2011
Mesajlar
3,323
Konum
ESKİŞEHİR
Kırılan yerde bir özür mü var ben mi yanlış gördüm.kahverengi renk almış.o pullukla kırmaması lzm.1500 kg lık mikser takıyoruz sıkıntı yaşamadım
 
Katılım
08.02.2018
Mesajlar
17
Konum
Uşak
İki sefer kırıldı ilk yolda oldu
İkincisi tarlada ikinci kırılmada kırılan yere baktım yarısı paslıydı yani daha önceden çatlama olmuş
 
Katılım
08.02.2018
Mesajlar
17
Konum
Uşak
Sıfır aldık ilk zamanlar böyle bi sıkıntımız yoktu iki senedir böyle bişey var serviste oralı olmadı hiç dikkatli kullanım falan dedi geçiştirdi
 
Katılım
31.05.2018
Mesajlar
932
Konum
Sakarya
Bi sefer jhondere 5093 sağ tarafı kırmıştı. Bu ikinci görüşüm. Geçmiş olsun. Büyük ihtimal hidrolikte bi sorun vardır vurma yapıyordur yada kasan bi sey varsa yapar. Biz cok ağır işler yapıyoruz daha hiç başimıza gelmedi ya
 
Katılım
21.01.2016
Mesajlar
129
Konum
Konya
Arkadaşlar meraba 2010 dan beri kullanıdığım deutz agrofarm 410 çok şükür memnunuz traktörden sadece hidrolikten şikayetçiyim bilen veya anlayan arkadaşlar yardımcı olursa fotoğrafta ki kol ikinci sefer kırılışı 850 kilo pulluk takıyoruz traktör sanki 3 ton yük takmışız gibi yolda gitmeye korkuyorum birinci vitesle gidip geliyorum yine bi yeri kıracağız diye yolda giderken pulluk çok aşırı sallanıyo düz asfaltta bile 2. Vitese atamıyoruz pulluk takmaya korkar oldum bi bilen varsa yardımcı olurmusunuz Ekli dosyayı görüntüle 32737Ekli dosyayı görüntüle 32738Ekli dosyayı görüntüle 32739
Geçmiş olsun sıkıntı sanıyorum yazmış olduğunuz gibi yolda giderken sallanmasından kırıyor. Düz asfaltta bile sarsıntıyı doğuran nedir ? O titreşim yada sallantı zamanla parçaları dağıtıyor. Yeni de alsanız taksanız yine aynı olur. Önce sallantı yada titreşimi Niçin yapıyor onu bulun. 800 kg lık ağırlık o sallantıda o kollara iki üç katı baskı yapar. Yukarı aşağı demiri her zorladığında ise kırar zaten. Önce sallantıyı Niçin yaptığını bulun sorununuz düzelecektir. Hele ki asfaltta son gaz maksimum vites ile gitmeniz gerekir.
 
Katılım
02.01.2018
Mesajlar
300
Yaş
27
Konum
Kırklareli
Bence ilk iş pistonlu orta kol alın tarla çıkışı pulluğu toplayarak yükü arkaya vermesini engellersiniz ikincisi sol tarafa çok yakın olabilir pulluk tarla kullanımını bilmiyorum fakat yolda olabildiğince ortalayın tek taraftaki lastiğin havası az ya da fazla olabilir bu da traktörü sallar başka aklıma gelen birşey yok şuan için.
 
Katılım
25.08.2016
Mesajlar
368
Konum
konya
Arkadaşlar meraba 2010 dan beri kullanıdığım deutz agrofarm 410 çok şükür memnunuz traktörden sadece hidrolikten şikayetçiyim bilen veya anlayan arkadaşlar yardımcı olursa fotoğrafta ki kol ikinci sefer kırılışı 850 kilo pulluk takıyoruz traktör sanki 3 ton yük takmışız gibi yolda gitmeye korkuyorum birinci vitesle gidip geliyorum yine bi yeri kıracağız diye yolda giderken pulluk çok aşırı sallanıyo düz asfaltta bile 2. Vitese atamıyoruz pulluk takmaya korkar oldum bi bilen varsa yardımcı olurmusunuz Ekli dosyayı görüntüle 32737Ekli dosyayı görüntüle 32738Ekli dosyayı görüntüle 32739
geçmiş olsun usta lastiklerin havasına bakın birde arka tekerlerin aksleri bosluk yapmışmi ona bakın zannetmiyorum ama yinede bakın
 
Katılım
23.12.2009
Mesajlar
284
Konum
sivas
Arkadaşlar meraba 2010 dan beri kullanıdığım deutz agrofarm 410 çok şükür memnunuz traktörden sadece hidrolikten şikayetçiyim bilen veya anlayan arkadaşlar yardımcı olursa fotoğrafta ki kol ikinci sefer kırılışı 850 kilo pulluk takıyoruz traktör sanki 3 ton yük takmışız gibi yolda gitmeye korkuyorum birinci vitesle gidip geliyorum yine bi yeri kıracağız diye yolda giderken pulluk çok aşırı sallanıyo düz asfaltta bile 2. Vitese atamıyoruz pulluk takmaya korkar oldum bi bilen varsa yardımcı olurmusunuz Ekli dosyayı görüntüle 32737Ekli dosyayı görüntüle 32738Ekli dosyayı görüntüle 32739
Merhabalar, muhtemelen mesafenin uzun olmasından ve çırptırmadan kaynaklıdır, tabii parçadan da kaynaklanabiliyor bazen orijinali bile olsa. Bir de hocam sizden bir ricam olacak, pulluğun fotoğrafını birkaç açıdan çekip yollayabilir misiniz?
 
Katılım
09.08.2017
Mesajlar
72
Konum
Ankara
pulluk büyük ve hidrolik inç ayarlı değil, bu da pulluğun asıl ağırlığının hep sola yüklenmesine sebep oluyor, arka tekerlerin havaları eşit olsa bile pulluğu kaldırdığında dikkatli bakarsan traktör sola yatar
 
Katılım
03.01.2015
Mesajlar
1,446
Konum
Erbaa
Kırılan kısımlar zaten ozurlu Daha önceden hasar görmüş ve paslanarak zamanla mukavemet gitmiş çatlamış Normal koşulda böyle bir şey olmaz
 
Katılım
05.01.2016
Mesajlar
306
Konum
Ankara
Arkadaşlar meraba 2010 dan beri kullanıdığım deutz agrofarm 410 çok şükür memnunuz traktörden sadece hidrolikten şikayetçiyim bilen veya anlayan arkadaşlar yardımcı olursa fotoğrafta ki kol ikinci sefer kırılışı 850 kilo pulluk takıyoruz traktör sanki 3 ton yük takmışız gibi yolda gitmeye korkuyorum birinci vitesle gidip geliyorum yine bi yeri kıracağız diye yolda giderken pulluk çok aşırı sallanıyo düz asfaltta bile 2. Vitese atamıyoruz pulluk takmaya korkar oldum bi bilen varsa yardımcı olurmusunuz Ekli dosyayı görüntüle 32737Ekli dosyayı görüntüle 32738Ekli dosyayı görüntüle 32739
Merhaba oncelikle gecmis olsun bizim de agrolux 410 var bizde 835 kg pulluk takiyoruz ilk zamanlar yolda gitmeye korkuyorduk hatta rampali tarlalarda on tekerler yere basmiyordu. Yolda az biraz hizlanmaya kalkissak on ziplardi. Neyse biz onune tampon yaptirip ek olarak kum torbasi koyuyoruz sizin ustalar ve sanayiniz el veriyorsa agirlik uzattirmayi deneyebilirsiniz ve yola ciktigimda her zaman pullugu cok yuksege kaldirmiyorum en ve 5. Viteste hic ziplamadan gidip geliyorum
 


Üst Alt