• Erkunt Traktör Yedek Parça'dan yapacağınız alışverişlerde %5 indirim kazanabilirsiniz. Yapmanız gereken tek şey buraya tıklayarak size özel indirim kodunu almak ve ödeme esnasında ilgili bölüme girmek. Keyifli alışverişler.

Dönmezler gübre serpme makinasındaki eksiklik

Katılım
23.04.2009
Mesajlar
11,613
Yaş
32
Şehir
Bilecik
Arkadaşlar bu makinada ayar cetveli yok sadice eksik benim makinadamı yoksa genelimi ayni gecen sene deneme amacli kullandim makinada adam kendisi ayarlamişti o ayarda at demişti firmaya yazdim cvp veren yok 20190106_152604.jpg20190106_152514.jpg20190106_152539.jpg
 
Katılım
12.08.2014
Mesajlar
3,413
Şehir
KIRKLARELİ/VİZE
Normalde ayar cetveli olması gerekir, hatta birkaç farklı dönmezler makinede vardı diye hatırlıyorum daha eskilerde bile. Sadece ayar miktarı belirten ayar tablosu mu yok, yoksa komple skala yazılarınıda mı eklememişler.
 
Katılım
12.02.2019
Mesajlar
636
Şehir
Kırşehir
Firmanın bir eksiği varsa , ayıplı bir ürün satilmissa , öncelikle valiliklere yer alan tüketici haklarını koruma ile temasa geçiniz . Bu durumdan firmayı haberdar edin . Etrafınizda avukat tanidiklariniz varsa , onlara danışın . Bir sonuç çıkmazsa bir sonraki adım dava açabilirsiniz .
 
Katılım
23.04.2009
Mesajlar
11,613
Yaş
32
Şehir
Bilecik
Normalde ayar cetveli olması gerekir, hatta birkaç farklı dönmezler makinede vardı diye hatırlıyorum daha eskilerde bile. Sadece ayar miktarı belirten ayar tablosu mu yok, yoksa komple skala yazılarınıda mı eklememişler.
Tesekkür ederim ayar yerinde rakam var ama kac km hizda kac kg atan skala yok
Bugun benim 1000 litrelik dönmezler geliyo, üzerinde var mı yok mu bakarım bi
Hayırli olsun merakla bekliyorum
Firmanın bir eksiği varsa , ayıplı bir ürün satilmissa , öncelikle valiliklere yer alan tüketici haklarını koruma ile temasa geçiniz . Bu durumdan firmayı haberdar edin . Etrafınizda avukat tanidiklariniz varsa , onlara danışın . Bir sonuç çıkmazsa bir sonraki adım dava açabilirsiniz .
Teşekkür ederim Valla daha önce farklı makinalar kullandım denemek ićin onlarda vardı kac km hizda kac kg atan skala olmayınca şaşırdım doğrusu firmaya yazdım cvp yok netten baktım ordada bulamadım
 
Katılım
12.02.2019
Mesajlar
636
Şehir
Kırşehir
Tesekkür ederim ayar yerinde rakam var ama kac km hizda kac kg atan skala yokHayırli olsun merakla bekliyorum Teşekkür ederim Valla daha önce farklı makinalar kullandım denemek ićin onlarda vardı kac km hizda kac kg atan skala olmayınca şaşırdım doğrusu firmaya yazdım cvp yok netten baktım ordada bulamadım
Hallolur inşallah , kaliteli bir firma ise mağdur etmez sizi , çözüm sunar size , bizde takip ediyoruz buradan .
 
Katılım
23.04.2009
Mesajlar
11,613
Yaş
32
Şehir
Bilecik
0332 251 66 32 den birileri çıkıyor. Şimdi cevap verdiler.
Neden scala koymadiniz diye sorabilirim isterseniz?
Bende o numaradan ulaştim altta ayar yeri var ordaki her rakam 5 kg atiyor diyo
Anladikta kac km hizda diye sordum 2.viteste diyo her 2.vitesin hiz ayni degilki her gübre ayni boyutta değilki çok baştqn sağma iş yapiyolar
 

Benzer Konular


Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst