• Hesabınıza giriş yaparken sorun yaşıyorsanız buraya tıklayarak lütfen şifrenizi sıfırlayınız.

Dünya çiftçisinin bir numaralı tercihi olan biçerdöver markası Laverda, AGCO Tür

Katılım
14.01.2012
Mesajlar
6,511
Konum
Konya

Dünya çiftçisinin bir numaralı tercihi olan biçerdöver markası Laverda, AGCO Türkiye güvencesi altına girdi.
2013-08-01 14:02:15 Okunma Sayısı 512

Laverda’nın2011 yılında yüzde 100 hissesini satın alarakbiçerdöver pazarında çok daha iddialı bir yapıya kavuşan AGCO Corporation, Türkiye pazarında da Laverda’yı AGCO Türkiye çatısı altına aldı.

Türk çiftçisinin uzun yıllar biçerdöverde öncelikli tercihi olan Laverda, yenilenmiş ürün gamıyla Türkiye ve Avrupa pazarında birinciliğe oynuyor. Yeni modelleri M200, M300 ve M400 Serileriyle Türk çiftçisine hizmet verecek olan Laverda, yenilenen ve güçlenen ürün gamıyla yeniden pazar birincisi olmayı hedefliyor.

TÜYAP FUAR ALANINDA TOPLANTI YAPILDI

AGCO Türkiye tarafından Konya Tarım Fuarı’nda düzenlenen basın toplantısına; AGCO Corporation Avrupa, Orta Doğu ve Afrika Satış Başkan Yardımcısı Steve CLARKE, AGCO Corporation Avrupa, Orta Doğu ve Afrika Hasat Bölümü Başkan Yardımcısı FrancescoQUARANTA, AGCO Corporation Avrupa, Orta Doğu ve Afrika Hasat Makinaları Satış ve Pazarlama Direktörü Mark SANDERS, AGCO Türkiye Ülke Müdürü Gordon MacDONALD ve AGCO Türkiye Genel Müdürü İbrahim AKSOY katıldı.

Steve CLARKE, basın toplantısında yaptığı konuşmada; Türkiye’nin AGCO için önemine değindi ve önümüzdeki yıllarda AGCO’nun Türkiye pazarında çok daha büyüyerek, tüm markaları ile yüzde 26.4 pazar payına ulaşmayı hedeflediğini belirtti.AGCO’nun ekonomik büyüklüğü ve hedeflerine ilişkin de bilgi veren CLARKE, 2010 yılında dünya genelinde yüzde 27.2’lik artışla 10 milyar dolar gelir elde ettiği bilgisini verdi.

“TÜRKİYE, AGCO İÇİN STRATEJİK ÖNEME SAHİP BİR PAZAR”

MasseyFerguson marka traktörlerin Türkiye’de satış, pazarlama ve satış sonrası hizmetler yapılanmasını kurduklarını ve güçlü bir ekiple başarılı ve kaliteli bir bayi ağı oluşturduklarını dile getiren CLARKE, AGCO’nun Türkiye’deki yeni yapılanmasına ilişkin şunları söyledi:

“MasseyFerguson’un eski distribütörüyle firmanın kendi sorunlarından dolayı yollarını ayırmasının ardından, Türkiye’de kendi organizasyonumuzu kurmaya karar verdik ve AGCO MasseyFerguson adı altında bir yapılanmaya gittik. Bu süreçte İbrahim Bey (AKSOY) ve ekibinin özveri ve gayretleriyle çok iyi bir yapı oluşturduk. Bugün MasseyFerguson, Türkiye genelinde güçlü bir bayi ağı ile satış, pazarlama, servis ve yedek parça hizmetleri veriyor. Türkiye, AGCO için çok stratejik bir öneme sahip. Biz, Türkiye’nin potansiyelinin farkındayız ve daima Türkiye’de olacağız; bu pazarda büyümemizi sürdüreceğiz.”
 


Üst Alt