• Hesabınıza giriş yaparken sorun yaşıyorsanız buraya tıklayarak lütfen şifrenizi sıfırlayınız.

Duster 4x4

Katılım
28.01.2017
Mesajlar
4,724
Konum
Sakarya
Tam çiftçi arabası, arkasına küçük bir römork bağla, ne eşya varsa doldur.200 n.m. çekiş yeter, Ay'a çıkmayacağız.
 
Katılım
28.01.2017
Mesajlar
4,724
Konum
Sakarya
Katılım
21.01.2016
Mesajlar
132
Konum
Konya
Benimki 4x2 dizel 110 hp 6 ileri olandan.yol bilgisayarı kayıtlarında son 100 km ortalama yakıt tüketimi 6.5 L.nin altında bir değer göremedim.uzun yolda 6. Vites 105kmh ile gidildiğinde yakıt gayet az
Yol bilgisayarından ziyade pompa da yakıtı full doldurup ölçmek kesin sonuç verecektir. Ekrandaki değerden daha az yakacağını düşünüyorum.Yerden yüksekliği ve arazi performansı güzel. Ancak donanım ve özellik olarak sade. Doblo trekking ile duster arasında kaldım. Doblonun da en önemli artısı bana göre Traction Plus Sistemi . Yani bi nevi diferansiyel kilidinin olması
 
Katılım
29.05.2017
Mesajlar
1,025
Konum
Edirne
2016 aralıkta Edirnede muhteşem bit kar yağmıştı. Bi arkadaşımda dusterın 4.4 yeni aldı bir çıktık yola.. Bayırlara vurduk hiçbir bayırda kalmadı. Emsalleri kendini oynatamıyordu biz dalga geçiyorduk yollarda
 
Katılım
20.07.2017
Mesajlar
45
Konum
Edirne
Duster alıp çok şey beklemeyin. Yolda içi aşırı ses alıyor. Arazide de çok rezilliğini gördüm
 
Katılım
05.02.2017
Mesajlar
328
Konum
Eskisehir
ben bizzat kullaniyorum cok memnunum ayrica arazi araci olup ta suv sinifi yani 2 senede bir muayene si var doblodan ii dir
 
Katılım
21.01.2016
Mesajlar
132
Konum
Konya
ben bizzat kullaniyorum cok memnunum ayrica arazi araci olup ta suv sinifi yani 2 senede bir muayene si var doblodan ii dir
Yerden yüksekliği ve vize olayı gerçekten çok güzel fakat bagaj genişliği küçük , görsel olarak iç dizaynı ve kalitesi vasat. Özellik bakımından da düşük. Ama Doblo da bagaj kapasitesi oldukça iyi örnek veriyorum ben 500 kg gübre, 200 litre 250 litre mazot yükle bana mısın demiyor. Yakıtı zaten az , ayrıca çok seri araç. (105 veya 135 beygir için konuşuyorum) elektronik diferansiyel kilidi var trekking de bu da bana göre çok önemli bir ayrıntı. Ancak en büyük dezavantajı yerden yüksekliği duster e göre düşük. Vize her yıl yapılıyor. Ve panelvan geçiyor yani hız olarak da düşük. Ayrıca vergisi de gerçekten yüksek ve her sene de yükseliyor maalesef. Sırf arazi için alınacak ise duster iyi seçim olur. Fakat arazi , iş ve aile arabası olarak ise Doblo en iyisi olur diye düşünüyorum.
 


Üst Alt