EKİNLERİN 1. SUYU VE ÇİNKO SÜLFAT UYGULAMASI

Katılım
01.02.2010
Mesajlar
5,121
Konum
Aksaray

Yağmurlamayla attığım üre gübresinden sonra ekinler kendini toplamaya başlamış şimdi 1. suyu veriyorum hatlara 6 şar saat bastırıyorum Gübretaşın Çinko Sülfatını yağmurlama kazanıyla dekara 3 kgr atıyorum.




Arkadaşlar resimler kısıtlı yarındevamı gelir.
 
Katılım
10.08.2010
Mesajlar
0
Konum
Sivas
Ynt: EKİNLERİN 1. SUYU VE ÇİNKO SÜLFAT UYGULAMASI

Güzel paylaşım abi, nerede bulabiliriz bu çinko sülfatı ?
 
Katılım
19.05.2008
Mesajlar
11,874
Konum
Edirne
Ynt: EKİNLERİN 1. SUYU VE ÇİNKO SÜLFAT UYGULAMASI

Gübreyi su ile verince diğerinden farkı ne oluyo abi?
 
Katılım
08.05.2009
Mesajlar
3,311
Konum
Kütahya
Ynt: EKİNLERİN 1. SUYU VE ÇİNKO SÜLFAT UYGULAMASI

hacım maşallah kolay gelsin
bi inşaat bi tarla tapan işleri maiallah her yere yetişiyon.
 
Katılım
23.04.2009
Mesajlar
10,262
Konum
Bilecik
Ynt: EKİNLERİN 1. SUYU VE ÇİNKO SÜLFAT UYGULAMASI

paylaşım işçin tyeşekürler bereketli olsun biz yamurdan tarlaya giremiyoz siz suluyonuz
 
Katılım
28.12.2007
Mesajlar
21,905
Konum
Isparta
Ynt: EKİNLERİN 1. SUYU VE ÇİNKO SÜLFAT UYGULAMASI

Takdire şayan bir çalışma sergiliyorsun allh yüzünü kara çıkarmasın bereketli olsun hacım
 
Katılım
18.01.2009
Mesajlar
10,733
Konum
Bursa
Ynt: EKİNLERİN 1. SUYU VE ÇİNKO SÜLFAT UYGULAMASI

bereketli olsun abi. sende ab potansiyeli var ben bunu anladım. :)
 
Katılım
20.11.2010
Mesajlar
5,221
Konum
Denizli
Ynt: EKİNLERİN 1. SUYU VE ÇİNKO SÜLFAT UYGULAMASI

hacı çinkonun faydası oluyormu sence .gerçekten mahsüle bakıyorsun ..allah emeğinin karşılığını verecektir mutlaka .kolay gelsin
 
Katılım
07.01.2011
Mesajlar
3,450
Konum
Tekirdağ
Ynt: EKİNLERİN 1. SUYU VE ÇİNKO SÜLFAT UYGULAMASI

Kolay gele kardeşim, bizde yağmur bol,çinkoyu kökboğaz ilacı ile birlikte yapraktan verdik ve bu yıl ilk defa üreden önce dönüme 15 kg sülfat attım, şu andaki durumları iyi,boy olarak dizlerimize yakın,bakalım sonuç ne olacak?
 
Katılım
15.12.2008
Mesajlar
3,264
Konum
balıkesir
Ynt: EKİNLERİN 1. SUYU VE ÇİNKO SÜLFAT UYGULAMASI

Hacım gübretaşın ZnSO4 , 25 kğ torbalarda kaç paraya aldınız.
 
Katılım
06.03.2010
Mesajlar
4,693
Konum
Kırklareli
Ynt: EKİNLERİN 1. SUYU VE ÇİNKO SÜLFAT UYGULAMASI

bereketli olsun hacı ekinler kendini toplamış maşallah..
 
Katılım
18.11.2009
Mesajlar
2,291
Konum
Yozgat

Ynt: EKİNLERİN 1. SUYU VE ÇİNKO SÜLFAT UYGULAMASI

bereketli olsun abi güzel paylaşım
 
Katılım
11.02.2009
Mesajlar
10,771
Konum
Istanbul
Ynt: EKİNLERİN 1. SUYU VE ÇİNKO SÜLFAT UYGULAMASI

Kolay Gelsin Hacı Abi Bereketli Olsun...
Senle Aynı Kaderi Paylaşıyoruz :)
Bende 2 Nisan Da Başlamıştım Sulamaya Yaklaşık 165 Dekar Yer Yarın Bitiyor Allah ' ın İzniyle...
Ben Su İle Gübre Atımını 2. Suda Yapacağım, Şeker Atarak...
 

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt