ewden tarlaya[çözüldü]

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
15.11.2007
Mesajlar
1,985
Konum
Ankara

arkadaslar ben smdı bıcerle tarlaya gıdıom bıde motoru aynı anda goturebıomuyum yanı ıkı aletı aynı anda kullanabılıyomuyum
bıde mısırı bıcerken yanında motorla nasıl ılerlebılırım
bıde sımdı tarladan aletlerı yada makınaları dırek ewe cagırabılıozmu yanı cıflıge ben yolda canım cok sıkılıo
bıde sımdı ılk hasatı yaptım tarlayı pullukla surdum baska bıseye gerek yokmu dırek ekecezmı koplı falan ıstemıomu
bıde tarlayı ılk ghasattan sonra kacıncı ayda ekecem bıde son sorum nası ınek alcaz bıde ekın eken mıbzerın adı hangısı
bıraz cok oldu ama kusura bakmayın sımdıden herkese tesekkur duva*-*0
 
Katılım
19.07.2007
Mesajlar
5,283
Konum
Eskişehir
: ewden tarlaya

Cevaplıyorum:

* Birden fazla makineyi aynı anda kullanamazsın. Bir makineyle işini bitireceksin, sonra diğerine geçeceksin.
* Mısır biçerken yada silaj yaparken yanında motor götüremezsin, bunu yapabilmek için başka bir arkadaşınla internet yada ağ üzerinden multiplayer oynaman lazım.
* Yanına çağırabileceğin tek makine kamyondur. Onun dışında herşeyi kendin kullanmak zorundasın.
* Hasatı yaptın, tarlayı sürmen yeter, ama için rahat etmediyse birde diskaro çekebilirsin.
* Tarlayı ekmek yada biçmen aynen gerçekteki gibi. Gerçekte hangi zamanda ne ekiyor ne biçiyorsan oyunda da öyle. Haziran yada Temmuz ' da buğday hasadı, Ekim ' de buğday ekimi yapabilirsiniz. 'Tab' tuşuna basarsan içinde bulunduğun ayı görebilisin, ona göre plan yapabilirsin.
* İnek alamıyorsun, satabiliyorsun. Onlar zaten kendi ürüyor, üredikçe sen satıyorsun. Eğer az ineğin varsa zaten satamazsın. Satmak için hayvan taşıma römorku var, onu damın içine yanaştır, kapağını aç onlar binerler. Daha sonra borsa ' ya götür, kantarın üstüne çıkar ağırlıkları hesaplansın onlar kendi yok olacak ve sana para gelecek.
* Buğday mibzerleri arasında şöyle fark var. Ben yamayla kurduğum mibzerileri kullanıyorum, oyunun orjinalindeki mibzerleri kullanmıyorum. Sen hangini kullanıyorsun, biraz daha açıklarsan o konuda da yardımcı olalım.
 
Katılım
28.04.2008
Mesajlar
155
Ynt: ewden tarlaya

verdiğin bilgiler için çok sağol adaş ama şu inekleri hangi römorkla taşıyoz borsaya onu bulamadım ve nereye yanaşıcaz bi resimli bişi yapabilirmisin teşekkürler
 

thx

Katılım
15.11.2007
Mesajlar
1,883
Konum
Sivas
Ynt: ewden tarlaya

Arkadaşım eğer römorklara yama yapmadıysan turuncu bi römork var inekleri ona bindiricen.Borsayı biliyosan hemen silonun yanında bi yer ver kantar oraya çıkcaksın romorkta ineklerle kendileri satılır ozaman.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt