FENDT 300 VARIO

Katılım
05.03.2008
Mesajlar
4,407
Konum
İstanbul

ARKADAŞLAR FENDT 300 VARIO DA 95 VE 125 HP ARALIĞINDA STANDART OLARAK KATLANABİLİR YOLCU KOLTUĞUDA BULUNMAKTA KABİN DONANIM VE KONFORU GENİŞLİĞİ HAKKINDA YORUMU SİZLERE BIRAKIYORUM

 
Katılım
15.11.2007
Mesajlar
4,098
Ynt: FENDT 300 VARIO

SAĞOL ERKAN ABİ GÜZEL PAYLAŞIM
KABİNİN İÇİNE BAKARMISIN HERŞEY OTOMATİK SÜRÜCÜ VE HOSTES KOLTUĞUDA ÇOK ŞIK GÖZÜKÜYOR NE DİYEBİLİRİZ TAM DÖRT DÖRTLÜK BİR MOTOR.
 
Katılım
02.04.2008
Mesajlar
0
Ynt: FENDT 300 VARIO

valla yazı kutlucana gittiğimde ona binmeyi istiyordumda adamlar anahtarını bulamadık filan dedi 412 nin anahahtarını getirdiler ona bindim ama FENDTlerin hepside dehşet bişe...
şöyle bir söz söylemek istiyorum LİDERLER FENDT KULLANIR
 
Katılım
22.07.2007
Mesajlar
15,348
Konum
İstanbul
Ynt: FENDT 300 VARIO

Bu motorun kabini güzelde VarioTronik ekran olmadığı için beni sarmadı. Fuarda incelemiştim. Ben Fendt alsam 400 serisinden başlarım bakmaya....300 seriside çok güzel motor ama benim gözüm ekranda biraz bilgisayarcıyız ondan heralde...:D
 
Katılım
18.01.2008
Mesajlar
490
Ynt: FENDT 300 VARIO

kangalli_84 link=topic=3357.msg33873#msg33873 date=1210440962' Alıntı:
valla yazı kutlucana gittiğimde ona binmeyi istiyordumda adamlar anahtarını bulamadık filan dedi 412 nin anahahtarını getirdiler ona bindim ama FENDTlerin hepside dehşet bişe...
şöyle bir söz söylemek istiyorum LİDERLER FENDT KULLANIR
güzel paylaşım ... kaliteli makina...
 
Katılım
05.03.2008
Mesajlar
4,407
Konum
İstanbul

Ynt: FENDT 300 VARIO

alipasalierkan link=topic=3357.msg33892#msg33892 date=1210449798' Alıntı:
Bu motorun kabini güzelde VarioTronik ekran olmadığı için beni sarmadı. Fuarda incelemiştim. Ben Fendt alsam 400 serisinden başlarım bakmaya....300 seriside çok güzel motor ama benim gözüm ekranda biraz bilgisayarcıyız ondan heralde...:D
evet varıotronik ekran yok ama kanlı canlı VARIO teşekkürler
 

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt