Fendt elindeki ile yetinmiyor...

18.02.2011
6,058
1,598
sivas

eğer tasarım hariç donanımıda yeni serisinde geliştirdiyse.
çift hidromotorlu
900 devirde 60km hıza ulaşan teknoloji olarak artık yetişilmesi imkansız bir model geliyor demek...

 

Resimler ve ekler

  • FB_IMG_1560203236497.jpg
    FB_IMG_1560203236497.jpg
    168.4 KB · Görüntüleme: 141
Motorun düşük devirde kullanılması, en az yakıt bölgesi dışına çıkmak olur, yağlama performansı düşer, hidromotor etkili çalışmaz, turbo fazla basınç altında ezilecektir, malzeme mukavemetleri içinde uygun değildir, krank mili fazla yük görecektir, binaenaleyh max tork bandının ıcık sağ tarafı uygun kullanım devridir.
 
  • Beğen
Tepkiler: ismailozmen74
Bence çift kavrama şanzımanlar fendt i zorluyordu yenilik gelicektir.
bir çok yarışta yenilmesi buna işarwt bencede..


Motorun düşük devirde kullanılması, en az yakıt bölgesi dışına çıkmak olur, yağlama performansı düşer, hidromotor etkili çalışmaz, turbo fazla basınç altında ezilecektir, malzeme mukavemetleri içinde uygun değildir, krank mili fazla yük görecektir, binaenaleyh max tork bandının ıcık sağ tarafı uygun kullanım devridir.

abi o sorunları düşünmüşlerdir. fendt bu sonuçta sistemi.sürekli geliştriyorlar. bir çok yarışlarda yenilmeleri onlarıda düşündürüyordur...




 
Motorun düşük devirde kullanılması, en az yakıt bölgesi dışına çıkmak olur, yağlama performansı düşer, hidromotor etkili çalışmaz, turbo fazla basınç altında ezilecektir, malzeme mukavemetleri içinde uygun değildir, krank mili fazla yük görecektir, binaenaleyh max tork bandının ıcık sağ tarafı uygun kullanım devridir.
Hahahahahhahaha , Koskoca alman mühendisleri bunu düşünemiyorum, FENDT dünya devi bunu düşünemiyorum benim hocam şakk diye koyuyor reçeteyi . Hiç güleceğim yoktu , bravo :D
 
  • Beğen
Tepkiler: şerefli1
Yeni tırlar, nakliyede 30-33 lt / 100 km yol gidebiliyor, bunlarda da aynı ekonomik kullanım var mı acaba.

Mercedes yeni serisi 1845 ile bu sorunu en aza indirdi en son çıkan modellerde 24 ila 27 lt re arasına düşürdğ kullanım ve ülkenin yol koşullarına dur kalk çok olan bizim ülkemizde değişebilir.

Hayret fend bu yenilgiyi nasil almiş almanlar kesin bu işi çozer

unutalamayacak bir yenilgi🤒🤒🤒🤕🤕🤕🤕😂😂😂😂😂

Hahahahahhahaha , Koskoca alman mühendisleri bunu düşünemiyorum, FENDT dünya devi bunu düşünemiyorum benim hocam şakk diye koyuyor reçeteyi . Hiç güleceğim yoktu , bravo :D

çözerler reis zaten şu an bile en düşük devirde en yüksek huzı fendt rraktörler görüyor.. bizim traktörler piston yerinde çıkacak gibi olurken en son hızı görürken fendtte bu değişir. en düşük devirde 17 gazda 54 65 km hız aralığına ulaşıyor. mesela bizde en ufak devirde şöyle takviye 1 de en yüksek gazı vermek gerekiyor ağır yükde traktör boğulmasın diye fendte takviye falan yok en ağır devire otomatik geçiyor bir el hareketiyle. Fendt bu traktör değil😂😂
 
  • Beğen
Tepkiler: -net-
Mercedes yeni serisi 1845 ile bu sorunu en aza indirdi en son çıkan modellerde 24 ila 27 lt re arasına düşürdğ kullanım ve ülkenin yol koşullarına dur kalk çok olan bizim ülkemizde değişebilir.



unutalamayacak bir yenilgi[emoji855][emoji855][emoji855][emoji856][emoji856][emoji856][emoji856][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]



çözerler reis zaten şu an bile en düşük devirde en yüksek huzı fendt rraktörler görüyor.. bizim traktörler piston yerinde çıkacak gibi olurken en son hızı görürken fendtte bu değişir. en düşük devirde 17 gazda 54 65 km hız aralığına ulaşıyor. mesela bizde en ufak devirde şöyle takviye 1 de en yüksek gazı vermek gerekiyor ağır yükde traktör boğulmasın diye fendte takviye falan yok en ağır devire otomatik geçiyor bir el hareketiyle. Fendt bu traktör değil[emoji23][emoji23]
Kesinlikle katılıyorum, kim ne derse desin, Fendt ayrı.
 

Benzer Konular