FORD 7440 BALYEDE ÇUKURA DÜŞTÜ

Katılım
08.02.2008
Mesajlar
461
Konum
Tekirdağ/Malkara

ŞÖFÜRÜN DALGINLIĞI YÜZÜNDE DECRİLİODU ALLAHTAN AĞAÇLARA YASLANMIŞ BİDE BALYE MAKİNASI TUTMUŞ grin-*-s grin-*-s grin-*-s
 
Katılım
18.11.2007
Mesajlar
1,271
Konum
BİLECİK İNHİSAR
: FORD 7440 BALYEDE ÇUKURA DÜŞTÜ

bu yazda bızım balyacı devırdı 82 80nı tarlanın anına cıkmıs motor yatmıs camlar falan kırıldı
 
Katılım
06.12.2007
Mesajlar
13,525
Konum
Ankara
: FORD 7440 BALYEDE ÇUKURA DÜŞTÜ

bizim orda çok olu böyle şeyler bayır çok fazla ama bu kadar ucuz kurtulanı hiç olmamıştır
3-4 sene evvel bir tanıdığımızın oğlu öldü tarlada çalışırken uçurumdan düştü çok kötü bişey
çocuk motorun içinden çıkmış birkaç metre ileride yatıyodu kabinli olduğundan dolayı boynu kırılmış dediler 80-66 vardı onlarda
allah herkesi korusun kaza bela göstermesin traktörün şakası OLMAZ!!!
 
Katılım
18.11.2007
Mesajlar
1,271
Konum
BİLECİK İNHİSAR
: FORD 7440 BALYEDE ÇUKURA DÜŞTÜ

evet traktorun sakası olmaz babamda tarla surerken devırdı 240ı kabın olmasa ısı zordu neyse agalar hekes dıkkat etsın
 
Katılım
18.01.2008
Mesajlar
490
Ynt: FORD 7440 BALYEDE ÇUKURA DÜŞTÜ

güzel hatırlatmalar . teşekkürler...
 
Katılım
15.11.2007
Mesajlar
1,985
Konum
Ankara
Ynt: FORD 7440 BALYEDE ÇUKURA DÜŞTÜ

guzel paylasım ama o balya makınası fordu tutacak agırlıgı varmı yaw yoksam kasıntımı yapmısta tutmus babanda tam cıfcıymıs haa cıgara falan bıde bole gelıpte agzında sıgara ıle ıs tarıf etmelerı yokmu bu babalar varya ==))))
 
Katılım
08.02.2008
Mesajlar
461
Konum
Tekirdağ/Malkara
Ynt: FORD 7440 BALYEDE ÇUKURA DÜŞTÜ

salih link=topic=2291.msg29838#msg29838 date=1209150037' Alıntı:
guzel paylasım ama o balya makınası fordu tutacak agırlıgı varmı yaw yoksam kasıntımı yapmısta tutmus babanda tam cıfcıymıs haa cıgara falan bıde bole gelıpte agzında sıgara ıle ıs tarıf etmelerı yokmu bu babalar varya ==))))
dimi aynen sadece emir yağdırır başka bişi yamaz:):):):)
 
Katılım
28.12.2007
Mesajlar
21,905
Konum
Isparta
Ynt: FORD 7440 BALYEDE ÇUKURA DÜŞTÜ

john deereci mehmet link=topic=2291.msg30270#msg30270 date=1209412359' Alıntı:
dimi aynen sadece emir yağdırır başka bişi yamaz:):):):)
yaşinda:babam herşeyi biliyor.
10 yaşinda:babam çok şey biliyor.
15 yaşinda:bende babam kadar biliyorum.
20 yaşinda:şu muhakkak ki; babamın pek fazla birşey bildiği yok.
30 yaşinda:bir kerede babamın fikrini sorsam fena olmayacak.
40 yaşinda:nede olsa babam bazı şeyleri biliyor.
50 yaşinda:babam herşeyi biliyor.
60 yaşinda:ahh! keşke babam hayatta olsaydıda kendisine danışabilseydim

buda bennden sana gelsın
 
Katılım
18.01.2008
Mesajlar
2,990
Konum
Konya
Ynt: FORD 7440 BALYEDE ÇUKURA DÜŞTÜ

ağır abi link=topic=2291.msg30303#msg30303 date=1209415135' Alıntı:
yaşinda:babam herşeyi biliyor.
10 yaşinda:babam çok şey biliyor.
15 yaşinda:bende babam kadar biliyorum.
20 yaşinda:şu muhakkak ki; babamın pek fazla birşey bildiği yok.
30 yaşinda:bir kerede babamın fikrini sorsam fena olmayacak.
40 yaşinda:nede olsa babam bazı şeyleri biliyor.
50 yaşinda:babam herşeyi biliyor.
60 yaşinda:ahh! keşke babam hayatta olsaydıda kendisine danışabilseydim

buda bennden sana gelsın
[glow=red,2,300]valla agir abi tam yerinde söylemissin biz ne kadar biz hakliyiz desekte onlar daha iyisini bilir baban niye kötulugunu istesinki... babanizi dinleyin ben 18 yildir dinliyorum bazen ben hakliyim diyordum ama yene o hakli cikardi...[/glow]
 
Katılım
22.07.2007
Mesajlar
414
Ynt: FORD 7440 BALYEDE ÇUKURA DÜŞTÜ

güzel pğaylaşımm youtubede videosunu izlemiştimm bven bununn
 
Katılım
28.04.2008
Mesajlar
155

Ynt: FORD 7440 BALYEDE ÇUKURA DÜŞTÜ

valla allah korumuş gerçektende traktörün şakası yok ama bişi dikkatimi çekti başlıkta 7440 yazıodu traktörde 7740 yazıyor :)
 

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt