G_A_L_A_T-A-S_A_ R_ A_ Y T_E-Z_A-H_U-R_A-T_L-A_R-I

Katılım
06.12.2007
Mesajlar
13,525
Konum
Ankara

Maç Başlangıcı
1)Klasik Üçlü
OOOOOOOOOOOOOOOOOOO 1-2-3
Cimbombom cimbombom
lay lay lay ......
ooooo cimbombom lay lay lay.... ooo cimbombom

2)Milyonlarca taraftarın yan yana
Bağrıyorlar hep beraber kol kola
Adına takımına taraftarına
En büyük sensin Cimbombom

Cimbombomum sen çok yaşa
Canım feda olsun sana
Hiçbir şeye değişilmez
Senin sevgin bu dünyada

3)ÖLÜM VARMIŞ
Ölüm varmış,korku varmış
Bu dünyanın sonu varmış
Bizim için yoktur tasa
Kalbimde sen var oldukça

Başarılar gelir geçer
Asaletin bize yeter
Deplasmanda samiyende
Ultraslan hep seninle

4)Yürüyoruz biz bu yolda
Göğüs gerdik zorluklara
İnat olsun yavşaklara
Alıştık şampiyonluğa

5)Saldırın durmadan
Bu taraftar arkanızda her zaman
Cimboma rahat yok
.... ..... koymadan

6)Arman için oyna
Forman için oyna
Takım için oyna
Bizim için oyna
Saldır cimbombom
Saldır cimbombom

7)Sarıııııı Kırmızıııııı
Şampiyon Cimbombom

8)Cimbombomun arması da yıldızların karması (x2)
Nede güzel oluyor
ohhh ohhhhh
.... koyması

9)Ayva çiçek açmış yaz mı gelecek?
Fener samiyene nasıl gelecek?

ve daha neler neler...
Ultraslan Heryere Gider...
Ankaranın deplasman olmadığını herkes dün gördü..
 
Katılım
06.12.2007
Mesajlar
13,525
Konum
Ankara
: G_A_L_A_T-A-S_A_ R_ A_ Y T_E-Z_A-H_U-R_A-T_L-A_R-I

ÜÇPIN@RLI KORAY link=topic=2532.msg25183#msg25183 date=1207587847' Alıntı:
YOK BEYENMEDİM OLMAMIŞ ÇAĞRI EN KRAL FENER BAHÇEEEEEEE
valla ister beğen ister beğenme
Futbolda tek büyük Galatasaray ama
kirli oyunlarda da en Büyük fenerbahçe bunu inkar edemeyiz
 
Katılım
18.01.2008
Mesajlar
2,990
Konum
Konya
: G_A_L_A_T-A-S_A_ R_ A_ Y T_E-Z_A-H_U-R_A-T_L-A_R-I

Hocam anlamiyorumm siz su fotboldan ne anlarsiniz hic bakmam sacma bir sey ama 2-3 saat sirf fotbol oynarim ama yenede [size=18pt]GS[/size] liyim 7 yasindaydim bana [size=18pt]GS[/size] yi tut adam olursun dediler bende tuttum ama bir olsun bile bakmadim SACMA
 
Katılım
06.12.2007
Mesajlar
13,525
Konum
Ankara
: G_A_L_A_T-A-S_A_ R_ A_ Y T_E-Z_A-H_U-R_A-T_L-A_R-I

Bulduklu link=topic=2532.msg25343#msg25343 date=1207608082' Alıntı:
Hocam anlamiyorumm siz su fotboldan ne anlarsiniz hic bakmam sacma bir sey ama 2-3 saat sirf fotbol oynarim ama yenede [size=18pt]GS[/size] liyim 7 yasindaydim bana [size=18pt]GS[/size] yi tut adam olursun dediler bende tuttum ama bir olsun bile bakmadim SACMA
anlatılmaz yaşanır:Ddesem çok klasik olur.Yani bende çok fanatik sayılmam ama insan maçlara gittikçe tezahuratları falan öğreniyor,stadda maç izlemek ayrı bir zevktir.
 
Katılım
06.12.2007
Mesajlar
13,525
Konum
Ankara
: G_A_L_A_T-A-S_A_ R_ A_ Y T_E-Z_A-H_U-R_A-T_L-A_R-I

ÜÇPIN@RLI KORAY link=topic=2532.msg25421#msg25421 date=1207661620' Alıntı:
bu akşam feneri maçı var görüşücezğiz çağrıcım..
geçen maç destekliyordum ama bu haftasonu olanlardan sonra tarafsızım yensede umrumda değil,yenilsede.
Ayrıca bizi 8 yıl geriden takip ettiğinizi ve ancak yakalayabildiğinizi unutma koraycım.
 

thx

Katılım
15.11.2007
Mesajlar
1,883
Konum
Sivas
: G_A_L_A_T-A-S_A_ R_ A_ Y T_E-Z_A-H_U-R_A-T_L-A_R-I

ÜÇPIN@RLI KORAY link=topic=2532.msg25421#msg25421 date=1207661620' Alıntı:
bu akşam feneri maçı var görüşücezğiz çağrıcım..
NOLDU KORAY FENER 2.0 YENİLDİ :D
 
Katılım
15.11.2007
Mesajlar
4,098
: G_A_L_A_T-A-S_A_ R_ A_ Y T_E-Z_A-H_U-R_A-T_L-A_R-I

burdayız kardaş nerede olabiliriz maçı hatırlarmayın sinirlerim geliyo o hakemi bi verecekler elime aaah aah parçaların onula orada.kafa göz dağıtırm neyse
 
Katılım
06.12.2007
Mesajlar
13,525
Konum
Ankara
: G_A_L_A_T-A-S_A_ R_ A_ Y T_E-Z_A-H_U-R_A-T_L-A_R-I

hiçbirşey yapmadı hakem koray yeme bizi izlemeyen arkadaşlar yanılmasın
 

thx

Katılım
15.11.2007
Mesajlar
1,883
Konum
Sivas
: G_A_L_A_T-A-S_A_ R_ A_ Y T_E-Z_A-H_U-R_A-T_L-A_R-I

ÜÇPIN@RLI KORAY link=topic=2532.msg26081#msg26081 date=1207843647' Alıntı:
burdayız kardaş nerede olabiliriz maçı hatırlarmayın sinirlerim geliyo o hakemi bi verecekler elime aaah aah parçaların onula orada.kafa göz dağıtırm neyse
:D
 
Katılım
28.12.2007
Mesajlar
21,905
Konum
Isparta
: G_A_L_A_T-A-S_A_ R_ A_ Y T_E-Z_A-H_U-R_A-T_L-A_R-I

ÇağRı link=topic=2532.msg26080#msg26080 date=1207843400' Alıntı:
eheheehe nooldu bahçeliler nerdesinizD:
fener bahce oraya fener bahce olarak gıtmedı turkıyeyı temısıl etmek ıcın gıttı
 
Katılım
06.12.2007
Mesajlar
13,525
Konum
Ankara

: G_A_L_A_T-A-S_A_ R_ A_ Y T_E-Z_A-H_U-R_A-T_L-A_R-I

ağır abi link=topic=2532.msg26087#msg26087 date=1207844130' Alıntı:
fener bahce oraya fener bahce olarak gıtmedı turkıyeyı temısıl etmek ıcın gıttı
hafta sonu olanlardan sonra benim için öyle değil kendi için gitti bana göre
 

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt