• TrakKulüp Youtube'da Yayınlanan Son Videolar:
    ➤ TÜMOSAN'ın Tarihçesi. İzlemek için tıklayınız.
    ➤ Erkunt Hasret 125 Tanıtımı. İzlemek için tıklayınız.

GIDA, TARIM VE HAYVANCILIK BAKANI FARUK ÇELİK'E ULAŞMAK İÇİN; 0 530 104 37 80

Katılım
20.04.2014
Mesajlar
106
Konum
Eskişehir

GIDA, TARIM VE HAYVANCILIK BAKANI FARUK ÇELİK ' E ULAŞMAK İÇİN; 0 530 104 37 80 (detaylarıda okuyunuz arkadaşlar)

Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanı Faruk Çelik, çeltik üreticilerine çağrıda bulunarak telefon aramalarına bizzat yanıt vereceğini duyurdu.
Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanı Faruk Çelik, Twitter hesabı üzerinden yaptığı açıklamada, çeşitli vesilelerle her gün yüzlerce üreticinin soru, sorun ve önerilerine muhatap olduğunu ifade ederek, bazılarının bizzat görüşmeyi arzu ettiği kaydetti. Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanı Faruk Çeliklıkla ilgili konulara doğrudan cevap vermek amacıyla yeni bir uygulama başlatmaya karar verdikleri belirten Çelik, şu ifadelere yer verdi:
“Haftada en az bir defa, belirli bir saat aralığında 0 530 104 37 80 nolu hatta yapılacak aramalara şahsen cevap vereceğim. İlk uygulamamız yarın sabah 09.00 ile 10.00 arasında olacak. Çeltik üreticilerimiz, o vakitte bana ulaşıp, soru ve önerilerini ileterek görüşlerini paylaşabilir.
Bu uygulamamız aralıklarla devam edeceğinden, her defasında, konuşacağımız konunun yanında, aranacak gün ve saati önceden buradan duyuracağım. Maksadımız, el birliği içinde sorunlara birlikte çözümler üretmek ve vefakar üreticilerimizle hasbihal etmektir'.


Faruk Çeliği Twitter ' dan takip etmek için: https://twitter.com/farukcelikcomtr





 
Katılım
08.10.2015
Mesajlar
1,612
Konum
Kayseri
Ynt: GIDA, TARIM VE HAYVANCILIK BAKANI FARUK ÇELİK'E ULAŞMAK İÇİN; 0 530 104 37 80

güzel paylaşım
 
Katılım
26.09.2010
Mesajlar
732
Konum
afyon
Ynt: GIDA, TARIM VE HAYVANCILIK BAKANI FARUK ÇELİK'E ULAŞMAK İÇİN; 0 530 104 37 80

Paylaşım için tşkler...
 
Katılım
02.12.2012
Mesajlar
13,461
Konum
Bayburt
Ynt: GIDA, TARIM VE HAYVANCILIK BAKANI FARUK ÇELİK'E ULAŞMAK İÇİN; 0 530 104 37 80

Valla helal olsun tebrikler..
 
Katılım
28.01.2011
Mesajlar
360
Konum
sivas
Ynt: GIDA, TARIM VE HAYVANCILIK BAKANI FARUK ÇELİK'E ULAŞMAK İÇİN; 0 530 104 37 80

güzel bi uygulama inş devamı gelir sayın bakan çifçilerin derdini dinlerde ona göre politikalar belirlenir inş
 
Katılım
23.07.2011
Mesajlar
2,670
Konum
ANKARA
Ynt: GIDA, TARIM VE HAYVANCILIK BAKANI FARUK ÇELİK'E ULAŞMAK İÇİN; 0 530 104 37 80

yarin mazot isini yapistiralim konu ayni olursa kalici olur surekli farkli olursa gecistirilir hep birlikte arayalim mazotun uygun fiyat a verilmesini dile getkrelim
 
Katılım
04.12.2007
Mesajlar
4,977
Yaş
42
Konum
lüleburgaz
Ynt: GIDA, TARIM VE HAYVANCILIK BAKANI FARUK ÇELİK'E ULAŞMAK İÇİN; 0 530 104 37 80

Balıkçı tekneleri vergisi mazot alıyor bizede aynı haklar sağlansın
 
Katılım
30.11.2014
Mesajlar
1,446
Konum
İzmir
Ynt: GIDA, TARIM VE HAYVANCILIK BAKANI FARUK ÇELİK'E ULAŞMAK İÇİN; 0 530 104 37 80

Arkadaşlar bakanı arama etkinliği yapalım. İbrahim abinin dediği gibi sabit konu üzerinde duralım.
 
Katılım
07.09.2011
Mesajlar
6,549
Konum
Nevşehir -Kırşehir
Ynt: GIDA, TARIM VE HAYVANCILIK BAKANI FARUK ÇELİK'E ULAŞMAK İÇİN; 0 530 104 37 80

Bakan beyi sitemiz üyelerinden arayıpda görüşme imkanı bulan arkadaşlar olursa , sitemiz adına yüz yüze görüşmek icin randövü talep etseler ,şayet olumlu cevap alınırsa sitemizdeki degerli arkadaşlardan bi heyet belirleyip derdimizi dile getirsek nasıl olur . admin mustafa bey ve diger yetkili bilgili arkadaşlar bi el atın bu işe.
 
Katılım
25.10.2008
Mesajlar
903
Konum
denizli
Ynt: GIDA, TARIM VE HAYVANCILIK BAKANI FARUK ÇELİK'E ULAŞMAK İÇİN; 0 530 104 37 80

Hacı Mehmet COŞKUN link=topic=86999.msg1045257#msg1045257 date=1450114941' Alıntı:
Bakan beyi sitemiz üyelerinden arayıpda görüşme imkanı bulan arkadaşlar olursa , sitemiz adına yüz yüze görüşmek icin randövü talep etseler ,şayet olumlu cevap alınırsa sitemizdeki degerli arkadaşlardan bi heyet belirleyip derdimizi dile getirsek nasıl olur . admin mustafa bey ve diger yetkili bilgili arkadaşlar bi el atın bu işe.
Çok mantıklı
 
Katılım
10.09.2015
Mesajlar
302
Konum
adana
Ynt: GIDA, TARIM VE HAYVANCILIK BAKANI FARUK ÇELİK'E ULAŞMAK İÇİN; 0 530 104 37 80

Hacı Mehmet COŞKUN link=topic=86999.msg1045257#msg1045257 date=1450114941' Alıntı:
Bakan beyi sitemiz üyelerinden arayıpda görüşme imkanı bulan arkadaşlar olursa , sitemiz adına yüz yüze görüşmek icin randövü talep etseler ,şayet olumlu cevap alınırsa sitemizdeki degerli arkadaşlardan bi heyet belirleyip derdimizi dile getirsek nasıl olur . admin mustafa bey ve diger yetkili bilgili arkadaşlar bi el atın bu işe.
hacı mehmet bey gerçekten çok güzel bir fikir biz çiftçilerin mazot gübre ilaç ziraat odalarının aldığı ücretlergibi her sorunumuzu i ancak böyle bir uygulamayla bakana bildiririz
 
Katılım
15.03.2010
Mesajlar
929
Konum
Polatlı
Ynt: GIDA, TARIM VE HAYVANCILIK BAKANI FARUK ÇELİK'E ULAŞMAK İÇİN; 0 530 104 37 80

Güzel uygulama.Insallah Sorunlarin uzerinde durup bir calisma yaparlar.
 
Katılım
25.10.2008
Mesajlar
903
Konum
denizli
Ynt: GIDA, TARIM VE HAYVANCILIK BAKANI FARUK ÇELİK'E ULAŞMAK İÇİN; 0 530 104 37 80

Bugünkü ana konu başlığı çeltik üreticilerini ilgilendiriyordu bundan sonraki konu başlıklarını buradan birbirimize duyurmaya çalışalım,hatta trakkulup buluşmasına denk gelse bakan beyle telekonferans şeklinde konuşma imkanı doğsa daha güzel olurdu
 
Katılım
20.04.2014
Mesajlar
106
Konum
Eskişehir

Ynt: GIDA, TARIM VE HAYVANCILIK BAKANI FARUK ÇELİK'E ULAŞMAK İÇİN; 0 530 104 37 80

eminyarkin link=topic=86999.msg1045743#msg1045743 date=1450218750' Alıntı:
Bugünkü ana konu başlığı çeltik üreticilerini ilgilendiriyordu bundan sonraki konu başlıklarını buradan birbirimize duyurmaya çalışalım,hatta trakkulup buluşmasına denk gelse bakan beyle telekonferans şeklinde konuşma imkanı doğsa daha güzel olurdu
Twitter ' dan duyuru yapacak şu tarihte şu saatte şu konuyu konuşacağız diye

ben Bakanı takipteyim attığı her tweet bildirim olarak geliyor paylaşmaya çalışacağım.
 
Katılım
20.04.2014
Mesajlar
106
Konum
Eskişehir
Ynt: GIDA, TARIM VE HAYVANCILIK BAKANI FARUK ÇELİK'E ULAŞMAK İÇİN; 0 530 104 37 80

Arkadaşlar Faruk Çelik yarin saat 09-10 arasinda kucukbas buyukbas ureticilerinin telefonlarini bizzat kendi acacak.



 

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt