Hangi Fotoğraf Makinesi İle Fotoğraf Çekiyorsunuz?

Hangi Fotoğraf Makinesi İle Fotoğraf Çekiyorsunuz?

  • NIKON

    Kullanılan: 0 0.0%
  • OLYMPUS

    Kullanılan: 0 0.0%
  • PANASONIC

    Kullanılan: 0 0.0%
  • SAMSUNG

    Kullanılan: 0 0.0%
  • SANYO

    Kullanılan: 0 0.0%
  • SONY

    Kullanılan: 0 0.0%
  • HP

    Kullanılan: 0 0.0%
  • TOSHIBA

    Kullanılan: 0 0.0%
  • DİĞER

    Kullanılan: 0 0.0%
  • FOTOĞRAF MAKİNEM YOK

    Kullanılan: 0 0.0%

  • Kullanılan toplam oy
    16
Katılım
02.04.2008
Mesajlar
0

Hangi Fotoğraf Makinesi İle Fotoğraf Çekiyorsunuz?

BEN CANON PowerShot A530 4x Optical Zoom 5.0 Megapiksel
Kingston 1GB SD Card
 
Katılım
02.04.2008
Mesajlar
0
: Hangi Fotoğraf Makinesi İle Fotoğraf Çekiyorsunuz?

[glow=red,2,300]Arkadaşlar aklıma gelenleri yazdım sizin bildiğiniz varsa bana söyleyin onu da ekliyim[/glow]
 
Katılım
22.01.2008
Mesajlar
2,484
Konum
Osmaniye
: Hangi Fotoğraf Makinesi İle Fotoğraf Çekiyorsunuz?

bendede sony dsc-s650.Hafıza kartıda 512mb sony pro sdmi ney
 
Katılım
02.04.2008
Mesajlar
0
: Hangi Fotoğraf Makinesi İle Fotoğraf Çekiyorsunuz?

akgul link=topic=2554.msg25394#msg25394 date=1207657569' Alıntı:
bendede sony dsc-s650.Hafıza kartıda 512mb sony pro sdmi ney
kaç mega piksel
 
Katılım
14.11.2007
Mesajlar
2,296
: Hangi Fotoğraf Makinesi İle Fotoğraf Çekiyorsunuz?

Elime ne geçerse onunla...Şimdi Opet veriyo onlardan alcam bitane...
 
Katılım
02.04.2008
Mesajlar
0
: Hangi Fotoğraf Makinesi İle Fotoğraf Çekiyorsunuz?

ÖZzGÜR link=topic=2554.msg25473#msg25473 date=1207667417' Alıntı:
Elime ne geçerse onunla...Şimdi Opet veriyo onlardan alcam bitane...
hangi marka veriyor
 
K

kuyucakli_26

: Hangi Fotoğraf Makinesi İle Fotoğraf Çekiyorsunuz?



Bunun Siyahı...
[glow=red,2,300]KODAK EasyShare C613 3x Optik Zoom 5x Digital Zoom 6.2 MP 1 GB SD [/glow]
 
Katılım
02.04.2008
Mesajlar
0
: Hangi Fotoğraf Makinesi İle Fotoğraf Çekiyorsunuz?

-silivrilimeriç- link=topic=2554.msg25506#msg25506 date=1207675159' Alıntı:
Fotoğraf makinası deil ama :D Samsung U 700 3.2 Megapixel....


ARKA TARAFI OLSAYDI NERESİNDEN ÇEKİLDİĞİ ANLAŞILIRDI
 
K

kuyucakli_26

: Hangi Fotoğraf Makinesi İle Fotoğraf Çekiyorsunuz?

kangalli_84 link=topic=2554.msg25477#msg25477 date=1207668641' Alıntı:
hangi marka veriyor
[glow=red,2,300]ARÇELİK ADK 870 MODELİ PİYASADA YOK OPET E ÖZEL BİR KAMPANYA....AMA BİZ PETROL OFİSİNDEN ALIYORUZ...[/glow] bilm-*s
 
Katılım
14.11.2007
Mesajlar
2,296
: Hangi Fotoğraf Makinesi İle Fotoğraf Çekiyorsunuz?

kuyucakli_26 link=topic=2554.msg25512#msg25512 date=1207676133' Alıntı:
[glow=red,2,300]ARÇELİK ADK 870 MODELİ PİYASADA YOK OPET E ÖZEL BİR KAMPANYA....AMA BİZ PETROL OFİSİNDEN ALIYORUZ...[/glow] bilm-*s
Evet bende netten aradım bi türlü bulamadım...Bu verilcek olan makinenin özelliklerini biliyomusun?
 
Katılım
02.04.2008
Mesajlar
0
: Hangi Fotoğraf Makinesi İle Fotoğraf Çekiyorsunuz?

ÖZzGÜR link=topic=2554.msg25514#msg25514 date=1207676255' Alıntı:
Evet bende netten aradım bi türlü bulamadım...Bu verilcek olan makinenin özelliklerini biliyomusun?
ARÇELİK ADK-860 7MP

ARÇELİK ADK-870 DE 7 DEN FAZLADIR BENCE
 
Katılım
17.12.2007
Mesajlar
3,301
Konum
Konya
: Hangi Fotoğraf Makinesi İle Fotoğraf Çekiyorsunuz?

VALLA BİZDE DİJİTAL YOK BENDE BU SENE NOKİA N95 8GB ALICAM O ZAMAN Bİ BAKARIZ.


 
Katılım
02.04.2008
Mesajlar
0
: Hangi Fotoğraf Makinesi İle Fotoğraf Çekiyorsunuz?

@*/-TMS_HST-/*@ link=topic=2554.msg25532#msg25532 date=1207679391' Alıntı:
VALLA BİZDE DİJİTAL YOK BENDE BU SENE NOKİA N95 8GB ALICAM O ZAMAN Bİ BAKARIZ.


süpeer
 
Katılım
24.02.2008
Mesajlar
429

: Hangi Fotoğraf Makinesi İle Fotoğraf Çekiyorsunuz?

nokıa n 73 benim fotoğraf makinesi :D::: 3,2 megapiksel kamera (2048 x 1536 piksel) 20x ' e kadar dijital zum
Oto-odaklanma kontrolü için 2-aşamalı çekim tuşu
Yatay duruşta ve aktif araç çubuğu ile 2.4 inç kamera vizörü
Kamera koruması ve aktivasyonu için kayan kapak
Entegre Flaş (1 metreye kadar menzil)
Modlar: oto, kapalı, açık, kırmızı göz azaltma
Gelişmiş kamera modları: sabit, sıralı, video
Sahneler: otomatik, kullanıcı tanımlı, yakın çekim, portre, manzara, spor ve gece
Beyaz dengesi: otomatik, gün ışığı, bulutlu, tungsten, florasan
Renk tonu: normal, sepya, siyah-beyaz, parlak, negatif
Işığa duyarlılık: yüksek, orta, düşük, otomatik
Parlaklık ayarlama, görüntü kalitesi, zamanlayıcı, beyaz dengesi ayarları ve renk tonu ayarları
 
Katılım
15.11.2007
Mesajlar
1,985
Konum
Ankara
: Hangi Fotoğraf Makinesi İle Fotoğraf Çekiyorsunuz?

hehe benımkıde n73 resmı gercekten guzel cekıo
 

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt