• Hesabınıza giriş yaparken sorun yaşıyorsanız buraya tıklayarak lütfen şifrenizi sıfırlayınız.

Hattat a60 kaç para eder

Katılım
26.04.2011
Mesajlar
558
Konum
karabük

Traktörün sahibi cezaevine girmiş onun için traktörü satacaklarmış bizde alalım dedik ama Traktör hakkında hiç bilgim yok 35000 tl 2011 model 540 saatte














 
Katılım
19.10.2010
Mesajlar
588
Konum
adapazarı
Ynt: Hattat a60 kaç para eder

turbo yok intercol yok. 58 hp.fabrikadan aceleyle çıkmış gibi aksayan yerleri var.o sıkıntılar giderildiyse 30 bin civarı alabilirsin
 
Katılım
21.01.2011
Mesajlar
3,273
Konum
SAKARYA
Ynt: Hattat a60 kaç para eder

Ayhan Abi Bizim Köyümüzde de Bu motorun Aynısından Vardı Takas a verdi case75c aldı takasta bayii 30.000 saydı dediler...
 
Katılım
26.04.2011
Mesajlar
558
Konum
karabük
Ynt: Hattat a60 kaç para eder

Traktör,römork,tanbur, 3lü pullluk,birde küçük tırmık var 35000 diyor ama bende zaten 30000 verdim Salı gibi belli olacak
 
Katılım
21.01.2011
Mesajlar
3,273
Konum
SAKARYA
Ynt: Hattat a60 kaç para eder

AYHAN YARAR link=topic=82568.msg982232#msg982232 date=1426449221' Alıntı:
Traktör,römork,tanbur, 3lü pullluk,birde küçük tırmık var 35000 diyor ama bende zaten 30000 verdim Salı gibi belli olacak
Zaten iş bitmiş gibi bişey abi ortası bulunsa dahi olur....
 
Katılım
02.12.2012
Mesajlar
13,342
Konum
Bayburt
Ynt: Hattat a60 kaç para eder

aynısının kabinlisi var burda 3-12 ' yi düzgün çekemiyo.. sıfır ayarı.. geçen sene sahibi çok uğraştı elinden çıkarmak için..satan bayi bile almak istemedi.. komşu illere sorduk çok komik rakamlar verdiler o zaman.. 0 km aldığından yarı yarıya zarara vermek istemediler.. haberin olsun..

başka bi 60 ' lık.. biz gübre yükledik.. o gidip geliyo.. çok nazlı zayıfdı.. açıkcası hoşuma gitmedi.. yalan yok..

ucuzluğuna takın halinde oluşuna aldanıp sakın araştırmadan alma derim..

şimdi yeni çıkanlardan 65 ' ini aldı biri 60 ' a hiç benzemiyo.. çok iyi dediler..
 
Katılım
26.04.2011
Mesajlar
558
Konum
karabük
Ynt: Hattat a60 kaç para eder

Hepsini 30000 alırsam traktörü 30000 ' e satarım diye umuyorum galericiler 25 veriyor
 
Katılım
02.12.2012
Mesajlar
13,342
Konum
Bayburt
Ynt: Hattat a60 kaç para eder

iyice sor araştır .. takımlar aldatmasın.. motoru da ufaktan bi test etmeden alma derim..
 
Katılım
26.04.2011
Mesajlar
558
Konum
karabük
Ynt: Hattat a60 kaç para eder

UÖZKAN.77 link=topic=82568.msg982323#msg982323 date=1426456019' Alıntı:
iyice sor araştır .. takımlar aldatmasın.. motoru da ufaktan bi test etmeden alma derim..
Takımlarda işe yarar sadece römork ve tanbur var ötekiler bir işe yaramıyor zaten 35 sen aşağı vermiyorlar
 
Katılım
16.06.2012
Mesajlar
1,749
Konum
denizli
Ynt: Hattat a60 kaç para eder

geri satacak olsan bu fiyatlara satılmaz abi iyi düşünmek lazım
mesela burdurda galeride kısmet 55 kabinli tek çeker var galeri 24 e filan aldı aynı fiyata verecek adam bıktı aylardır duruyordu 2010 model 600-700 saatte ayrıca traktörde hatada yok geçmişi temiz :)
 


Üst Alt