• Hesabınıza giriş yaparken sorun yaşıyorsanız buraya tıklayarak lütfen şifrenizi sıfırlayınız.

HAYALDİ GERÇEK OLDU..:) Kralizm Felsefesi

Katılım
10.08.2010
Mesajlar
0
Konum
Sivas
Ynt: HAYALDİ GERÇEK OLDU..:) Kralizm Felsefesi

Nail abi yazık şu motora jant içine biraz ağırlık at 4 tane yeter )))
 
Katılım
18.03.2010
Mesajlar
9,256
Konum
Burdur
Ynt: HAYALDİ GERÇEK OLDU..:) Kralizm Felsefesi

ZOru başarmak mutluluk verir :) Kral a yardıma bir kral cı olarak gelebilirim nail abi ama Kazayağı işin de değil :D
 
Katılım
27.04.2009
Mesajlar
3,162
Konum
Yozgat
Ynt: HAYALDİ GERÇEK OLDU..:) Kralizm Felsefesi

kırala kolay gelsin nail bey olastiklerin içine su bssaan boşa mazot yakmazsın
 
Katılım
14.06.2009
Mesajlar
19,061
Konum
Kütahya
Ynt: HAYALDİ GERÇEK OLDU..:) Kralizm Felsefesi

DqN 58 link=topic=43798.msg405894#msg405894 date=1306176263' Alıntı:
Nail abi yazık şu motora jant içine biraz ağırlık at 4 tane yeter )))
Bana acımayan krala bende acımam..Kandırıkcı Önder, 4 ağırlığı kıskanmış bizden..:(
Ally TOKMAKCI link=topic=43798.msg405895#msg405895 date=1306176294' Alıntı:
ZOru başarmak mutluluk verir :) Kral a yardıma bir kral cı olarak gelebilirim nail abi ama Kazayağı işin de değil :D
Yılların kıralcısı muhtar geldi, bi marşına basmadan gitti..:( Sende aynısını yaparsın kanaatindeyim..:)
 
Katılım
01.03.2008
Mesajlar
3,976
Konum
Sivas
Ynt: HAYALDİ GERÇEK OLDU..:) Kralizm Felsefesi

:) şimdi ne diyelim nail abi ... motordan inip video çekme rüzgarına sende kapıldın demek .... kafaya koydum bende yapacam ....
 
Katılım
18.03.2010
Mesajlar
9,256
Konum
Burdur
Ynt: HAYALDİ GERÇEK OLDU..:) Kralizm Felsefesi

nailyetek link=topic=43798.msg405901#msg405901 date=1306176538' Alıntı:
Bana acımayan krala bende acımam..Kandırıkcı Önder, 4 ağırlığı kıskanmış bizden..:(Yılların kıralcısı muhtar geldi, bi marşına basmadan gitti..:( Sende aynısını yaparsın kanaatindeyim..:)
Denemekten zarar çıkmaz Düşüncesindeyim... :) Ama kazayağı ' Nda değil tabiki Çİft ızgara vs. vs. :)
 
Katılım
14.06.2009
Mesajlar
19,061
Konum
Kütahya
Ynt: HAYALDİ GERÇEK OLDU..:) Kralizm Felsefesi

delibalta link=topic=43798.msg405898#msg405898 date=1306176456' Alıntı:
Ağa hidrolik direksiyonda biraz sağamı çekiyo ne ::))))
Normalde sağa dönmüyo bile de, burada işine öyle geldi kralın..
poyrazatif link=topic=43798.msg405899#msg405899 date=1306176469' Alıntı:
senin kral sahibine çok sadık abi, şoförsüz gitmem demiş.
Geneli aynı galiba bunların..:)
sami ÖZKAN link=topic=43798.msg405900#msg405900 date=1306176508' Alıntı:
kırala kolay gelsin nail bey olastiklerin içine su bssaan boşa mazot yakmazsın
Su sezonu nu açmadık; malum bu sene kış uzun sürdü mayıs 7 de bile don oldu..:) Nadaslarda inşallah doldurcaz..
 
Katılım
22.07.2007
Mesajlar
15,250
Konum
İstanbul
Ynt: HAYALDİ GERÇEK OLDU..:) Kralizm Felsefesi

Güzel paylaşım Nail abi. GPS ' e almışsın Kral ' ı. Ama şartlar çalışmasına el vermiyor....:D
 
Katılım
18.10.2009
Mesajlar
8,348
Konum
Eskişehir'dir
Ynt: HAYALDİ GERÇEK OLDU..:) Kralizm Felsefesi

kolay gelsın nail abı .. az daha kazsa komur de cıkaracak kral :D bu tarla mısır yerımı trakkulup olarak ınceledıgımız ,?
 
Katılım
25.03.2011
Mesajlar
305
Konum
DENİZLİ/ÇARDAK/BEYLERLİ
Ynt: HAYALDİ GERÇEK OLDU..:) Kralizm Felsefesi

krala yazık olmuş ya traktöre açıdım ya böyle böyle traktörleri yıpratıp sonrada iyi değilmiş diyoruz ne kadar nankör bu insanoğlu ya.
 
Katılım
08.07.2009
Mesajlar
127
Konum
Eskişehir
Ynt: HAYALDİ GERÇEK OLDU..:) Kralizm Felsefesi

ertac sahın link=topic=43798.msg405907#msg405907 date=1306176748' Alıntı:
kolay gelsın nail abı .. az daha kazsa komur de cıkaracak kral :D bu tarla mısır yerımı trakkulup olarak ınceledıgımız ,?
çaktırma ertaç..ağa kömürü bulmuş orada ama yeni maden yasasının meclisten geçmesini bekliyo uyy-*s
 
Katılım
28.10.2009
Mesajlar
84
Konum
Kırşehir
Ynt: HAYALDİ GERÇEK OLDU..:) Kralizm Felsefesi

sanki ah şu ayaklarım bir tutsa der gibi çabalıyor :D ama bravo kırmızı pes etmez alk-*s
 
Katılım
18.10.2009
Mesajlar
8,348
Konum
Eskişehir'dir
Ynt: HAYALDİ GERÇEK OLDU..:) Kralizm Felsefesi

delibalta link=topic=43798.msg405910#msg405910 date=1306176879' Alıntı:
çaktırma ertaç..ağa kömürü bulmuş orada ama yeni maden yasasının meclisten geçmesini bekliyo uyy-*s
benım abı maden muhendısı bak .. anlasırsak kralın yerıne bır yesıl gelebılır .. komur krallıgı kurarız seyıt omer e rakıp zuha-*-s
 
Katılım
14.06.2009
Mesajlar
19,061
Konum
Kütahya
Ynt: HAYALDİ GERÇEK OLDU..:) Kralizm Felsefesi

OkayKANGAL link=topic=43798.msg405903#msg405903 date=1306176649' Alıntı:
:) şimdi ne diyelim nail abi ... motordan inip video çekme rüzgarına sende kapıldın demek .... kafaya koydum bende yapacam ....
:) Bu ara hayaller gerçek oluyor ya, hani dedim belki benim hayalimde gerçekleşir..:) Senin başarılı olacağın aşikar Okay.. O bir sarı tutku.. alk-*s
alipasalierkan link=topic=43798.msg405906#msg405906 date=1306176738' Alıntı:
Güzel paylaşım Nail abi. GPS ' e almışsın Kral ' ı. Ama şartlar çalışmasına el vermiyor....:D
Sağol Erkan, kral mazotu çok içmiş, az kafayı bulmuş..:) GPS falan dinlemiyo, yörüngesiz kral..:(
ertac sahın link=topic=43798.msg405907#msg405907 date=1306176748' Alıntı:
kolay gelsın nail abı .. az daha kazsa komur de cıkaracak kral :D bu tarla mısır yerımı trakkulup olarak ınceledıgımız ,?
Sağol Etaç, evet trakkulüp inceleme tarlası, zaten çok çiğnemişsiniz, kral zorlandı kabartmakta..
beylerli link=topic=43798.msg405908#msg405908 date=1306176794' Alıntı:
krala yazık olmuş ya traktöre açıdım ya böyle böyle traktörleri yıpratıp sonrada iyi değilmiş diyoruz ne kadar nankör bu insanoğlu ya.
Kötülere bişey olmazmış.:D Valla burasının tavlanması Ağustos ayını bulur, ' Ağustostan sonra da darı ekilmeyeceğine göre.. :S
 
Katılım
15.02.2010
Mesajlar
806
Konum
izmir
Ynt: HAYALDİ GERÇEK OLDU..:) Kralizm Felsefesi

aboov ne yaptın nail sen böyle ??*-s rafting kardeşi çamurting *098*- zuha-*-s
 
Katılım
08.07.2009
Mesajlar
127
Konum
Eskişehir
Ynt: HAYALDİ GERÇEK OLDU..:) Kralizm Felsefesi

ertac sahın link=topic=43798.msg405916#msg405916 date=1306177094' Alıntı:
benım abı maden muhendısı bak .. anlasırsak kralın yerıne bır yesıl gelebılır .. komur krallıgı kurarız seyıt omer e rakıp zuha-*-s
tamam o zaman hemen iletişime geçelim..tabi telefonlar çekmeye başlayınca anlş-*s
 
Katılım
18.10.2009
Mesajlar
8,348
Konum
Eskişehir'dir
Ynt: HAYALDİ GERÇEK OLDU..:) Kralizm Felsefesi

delibalta link=topic=43798.msg405919#msg405919 date=1306177221' Alıntı:
tamam o zaman hemen iletişime geçelim..tabi telefonlar çekmeye başlayınca anlş-*s
yeldegmez e kadar cıkmayın yaw yazık valla zuha-*-s zuha-*-s
 


Üst Alt