• TrakKulüp Youtube'da Yayınlanan Son Videolar:
    ➤ TÜMOSAN'ın Tarihçesi. İzlemek için tıklayınız.
    ➤ Erkunt Hasret 125 Tanıtımı. İzlemek için tıklayınız.

İcralık traktörler nasıl alınır?

Katılım
25.05.2016
Mesajlar
3,651
Yaş
23
Konum
Niğde

Nette dolaşırken aklıma geldi bi bakayım dedim hep kelepir yarı fiyatına hatta yarı fiyatından bile az olan icralık traktörler var. Hiç icralık traktör alan oldu mu? Nasıl alınır? Aldığına değer mi?

Opera Anlık Görüntü_2019-01-12_203359_www.icraburada.com.png
 
Katılım
06.12.2009
Mesajlar
760
Konum
Erzurum
Benim anlamadığım; Traktör alım-satımı yapan galericiler neden alıp daha pahalı fiyata satmıyor ki.?
Yoksa satıyorlarda ben mi bilmiyorum..
 
Katılım
22.06.2012
Mesajlar
3,972
Konum
Denizli/Çivril
Benim anlamadığım; Traktör alım-satımı yapan galericiler neden alıp daha pahalı fiyata satmıyor ki.?
Yoksa satıyorlarda ben mi bilmiyorum..
Burda büyükşehir belediye olunca kasaba traktörleri ihale ile satıldı alan hep galericiydi
İhalaye girmeyen galerici yok bazen diyoruz ya bu traktörün fiyatı uygun diye icralik olma ihtimali yüksek
 
Katılım
02.01.2018
Mesajlar
441
Yaş
28
Konum
Kırklareli
Ağlayanın malı hayır etmez diye birşey yok ben malı ondan almıyorum ayrıca borcunuda ben yapmadım ve ben o malı alıcam ki borcu kapanacak öyle bedava satıldığı falanda yok piyasası neyse en fazla 1000 2000 aşağı gider o da anahtarı yoktur ağırlığı sökülmüştür falan anca kapatır orada yazan fiyatlar ihaleye çıkış fiyatı bir nevi borçlunun borcu olarak düşünün banka alacağını yazar üstü kaça giderse mal sahibine gider.
Sorarsanız icradan kalem bile almadım allah düşürmesin
 
Katılım
25.05.2016
Mesajlar
3,651
Yaş
23
Konum
Niğde
Ağlayanın malı gülene hayır vermez derler...
Buna katılmıyorum. Bir hileye başvurmadan meri yasalar dahilinde yürüyen bir işlemle icradan bir şey satın almak caizdir. Yürütülen icra işleminde bir haksızlık söz konusu değilse devletin icra yoluyla sattığı eşyanın alınmasında sakınca olmaz.
 
Katılım
30.07.2014
Mesajlar
488
Ağlayanın malı hayır etmez diye birşey yok ben malı ondan almıyorum ayrıca borcunuda ben yapmadım ve ben o malı alıcam ki borcu kapanacak öyle bedava satıldığı falanda yok piyasası neyse en fazla 1000 2000 aşağı gider o da anahtarı yoktur ağırlığı sökülmüştür falan anca kapatır orada yazan fiyatlar ihaleye çıkış fiyatı bir nevi borçlunun borcu olarak düşünün banka alacağını yazar üstü kaça giderse mal sahibine gider.
Sorarsanız icradan kalem bile almadım allah düşürmesin
Yukarıdaki resime göre öyle söyledim...Elbette söylediniz gibi...Siz de anlatmak istediğimi icradan kalem bile almam diyerek belirtmişsiniz...
 
Katılım
12.08.2014
Mesajlar
3,256
Konum
KIRKLARELİ/VİZE
İcradan mal alınır mı, caiz midir yoksa etik midir burasını tam bilemiyorum.

E ihale sitesinde traktör, araç veya taşınır taşınmaz mal ilanları dolu, talip olduğunuz malın takibini site üzerinden yapabilirsiniz. Yine almak istediğiniz malın teminat miktarı ile ihale günü ve saatinde ihalenin yapılacağı salon yada otoparkta bulunarak ihaleye girebilirsiniz.

İhaleye konu olan malın biçilen bedelinin en az yarısını teklif ederek ihale başlıyor. Mesela 100 bin TL bedel biçilen traktör, ihalede 50 bin TL fiyattan açılıyor, ihale tamamlandığında bazı vergilere tabi tutulabilirsiniz KDV gibi, onu da araştırın.

Sadece ödenmeyen borç sebebiyle herhangi bir mal ihaleye düşmüyor, çok ortaklı mallar yada miras yoluyla birden fazla kişiye düşen mallar tarafların anlaşmaması sonucunda davaya, dolayısıyla ihaleye düşebilir.

Allah kimsenin malını mezata düşürmesin, genellikle hiçbir taraf tam olarak memnun olmuyor.
 
Katılım
29.12.2013
Mesajlar
4,451
Konum
EDİRNE - Uzunköprü
İcradan mal alınır mı, caiz midir yoksa etik midir burasını tam bilemiyorum.

E ihale sitesinde traktör, araç veya taşınır taşınmaz mal ilanları dolu, talip olduğunuz malın takibini site üzerinden yapabilirsiniz. Yine almak istediğiniz malın teminat miktarı ile ihale günü ve saatinde ihalenin yapılacağı salon yada otoparkta bulunarak ihaleye girebilirsiniz.

İhaleye konu olan malın biçilen bedelinin en az yarısını teklif ederek ihale başlıyor. Mesela 100 bin TL bedel biçilen traktör, ihalede 50 bin TL fiyattan açılıyor, ihale tamamlandığında bazı vergilere tabi tutulabilirsiniz KDV gibi, onu da araştırın.

Sadece ödenmeyen borç sebebiyle herhangi bir mal ihaleye düşmüyor, çok ortaklı mallar yada miras yoluyla birden fazla kişiye düşen mallar tarafların anlaşmaması sonucunda davaya, dolayısıyla ihaleye düşebilir.

Allah kimsenin malını mezata düşürmesin, genellikle hiçbir taraf tam olarak memnun olmuyor.
Zaten ya icra yoluyla satış yapılıyor ya da sulh hukuk hâkimi ortaklığın giderilmesi yönünde karar verilirse taşınır ve ya taşınmaz mallar satılıyor.
Satiş ilanındaki maddelerde kdv oranı ayrıntılı olarak belirtiliyor. Tarlalarda kdv oranı ve diğer harçlar toplamı %20 yi buluyor ayrıca tapu harcı da ödüyorsunuz? Tapu harcını da tarlayı ihalede aldığınız bedel üzerinden ödüyorsunuz, düşük gösterme gıbı bir durum yok.

Otomobilde, traktörde ve konutta kdv %1.
 
Katılım
20.05.2020
Mesajlar
13
Konum
Karabük
Katılım
23.04.2009
Mesajlar
10,092
Konum
Bilecik
Bizim köyden bi abinin traktor icradan satısa cıkti satis gunu 4 5 kişi koyden gitti traktoru kendisi alcak durumu yok eşten dostan para ayarladi sonra satis gunu ihaleye 5 galeri girdi 4 tanesini rica ettik geri cekildi sadice 1 kisi ihaleye girdi 17 liradan basladi 27 den kapandi o galerici sonra 250 lira para istedi ben uzaktan geldim diye sonra bi tartisma falan derken 17 liraya alacagi trakor 27 ye geldi ozaman traktor 22 24 arasidi kendi mali olunca 30 da olsa alcakti
 
Katılım
29.12.2013
Mesajlar
4,451
Konum
EDİRNE - Uzunköprü
Bizim köyden bi abinin traktor icradan satısa cıkti satis gunu 4 5 kişi koyden gitti traktoru kendisi alcak durumu yok eşten dostan para ayarladi sonra satis gunu ihaleye 5 galeri girdi 4 tanesini rica ettik geri cekildi sadice 1 kisi ihaleye girdi 17 liradan basladi 27 den kapandi o galerici sonra 250 lira para istedi ben uzaktan geldim diye sonra bi tartisma falan derken 17 liraya alacagi trakor 27 ye geldi ozaman traktor 22 24 arasidi kendi mali olunca 30 da olsa alcakti
Benzer durum ıcradan ve ya mahkeme kararıyla satışa çikan tarlalar ıçın de geçerli.
Son zamanlarda bölgemizde özellikle köy içinde ve ya köye yakın yerlerde bulunan arsa& tarla gibi taşınmazları emlakçılar almaya çalışıyor. Aldıktan sonra 3-4 katı fiyatına büyük şehirlerden gelenlere satıyorlar.
 
Katılım
26.03.2018
Mesajlar
187
Konum
Balıkesir

Ağlayanın malı hayır etmez diye birşey yok ben malı ondan almıyorum ayrıca borcunuda ben yapmadım ve ben o malı alıcam ki borcu kapanacak öyle bedava satıldığı falanda yok piyasası neyse en fazla 1000 2000 aşağı gider o da anahtarı yoktur ağırlığı sökülmüştür falan anca kapatır orada yazan fiyatlar ihaleye çıkış fiyatı bir nevi borçlunun borcu olarak düşünün banka alacağını yazar üstü kaça giderse mal sahibine gider.
Sorarsanız icradan kalem bile almadım allah düşürmesin
Doğru söylüyorsun birader kimse almazsa adamın borcuna faiz işler adamda zararın neresinden dönersen kâr diyemez hep zarar etmeye devam eder, ama birisi alırsa kötü gidişe biri dur demiş olur
 

Hakkımızda

TrakKulüp, içinde 100.000'den fazla konuyu, 1.300.000'den fazla mesajı barındıran Türkiye'nin ilk ve en büyük traktör, tarım ekipmanları ve çiftçilik paylaşım sitesidir. 86.000 üyemiz gibi sizi de aramızda görmek isteriz.
Üst Alt